پارتیشن‌ اداری پرچین در انواع فریم‌دار و فریم‌لس

اقتصاد ایران: استفاده از پارتیشن اداری در دفاتر اداری مزیت‌های بی‌شماری دارد. پارتیشن‌های اداری نسبت به دیوارهای سنتی می‌توانند به تبدیل محیط کار به مکانی بسیار لذت بخش‌تر برای انجام وظیفه کمک کنند. استفاده هوشمندانه از پارتیشن‌های اداری علاوه براینکه حریم خصوصی دلخواهتان را برای شما فراهم می‌کند، محیط کار و عملکرد کارکنان را نیز بهبود می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، استفاده از پارتیشن اداری در دفاتر اداری مزیت‌های بی‌شماری دارد. پارتیشن‌های اداری نسبت به دیوارهای سنتی می‌توانند به تبدیل محیط کار به مکانی بسیار لذت بخش‌تر برای انجام وظیفه کمک کنند. استفاده هوشمندانه از پارتیشن‌های اداری علاوه براینکه حریم خصوصی دلخواهتان را برای شما فراهم می‌کند، محیط کار و عملکرد کارکنان را نیز بهبود می‌بخشد.

در یک محیط اداری بزرگ با طراحی پلان باز، یافتن حریم خصوصی، چه برای امور کاری چه به منظور امور شخصی، ممکن است امری دشوار باشد. استفاده از پارتیشن‌های اداری فضاهای خصوصی کوچک‌تری برای شما فراهم می‌کند و امکانات گسترده‌تری را در استفاده از فضا در اختیارتان قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید در یک محیط کاری با طراحی پلان باز، سر و صداهای اضافی محیط باعث حواس‌پرتی کارکنان و ایجاد خلل در عملکرد آن‌ها می‌شود. استفاده از پارتیشن‌های اداری می‌تواند نویز را محدود کرده و یا یک سری فضای آکوستیک دلخواه به وجود آورد. در نهایت، استفاده خلاقانه از پارتیشن‌های اداری می‌تواند داشتن یک محیط کاری بی‌نقص را ممکن کند و سبکی ویژه به فضای کاری شما ببخشد.

امروزه انواع مختلفی از سیستم‌های پارتیشن‌بندی اداری موجود است. در واقع پارتیشن‌های اداری در طرح ها، مواد و حتی رنگ‌های مختلف در بازار عرضه خواهند شد.  پارتیشن‌های اداری برند پرچین نیز در انواع فریم‌دار و فریم‌لس برای تبدیل کردن محیط کاری شما به فضایی دلخواه در دسترس خواهند بود. البته که نوع پارتیشن‌بندی که انتخاب می‌کنید به نیاز و انتظار شما از طراحی دفتر کارتان بستگی دارد.

اکثر دفاتر مدرن به منظور زیبایی شناسی خاصی که در نظر می‌گیرند، پارتیشن‌ها و صفحه نمایش‌های بدون فریم را ترجیح می‌دهند. با این حال سوای زیبایی شناسی، یک سری معیار  مهم دیگر نیز وجود دارد که باید هنگام انتخاب پارتیشن برای دفتر خود در نظر بگیرید. با تعیین نیازهای طراحی دفتر خود شروع کنید. سپس این عوامل را در نظر بگیرید:

·         دوام·        
کنترل نویز·    
     زیبایی شناسی·     
    حفظ گرما·        
هزینه پارتیشن‌های اداری برند پرچین در انواع فریم‌دار و فریم‌لس انتخاب خوبی برای کنترل تمامی عواملی که در  بالا ذکر شد، خواهد بود. در ادامه به تعریف پارتیشن‌های فریم‌دار و فریم‌لس خواهیم پرداخت.

پارتیشن اداری فریم‌لس (تک جداره)
یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها برای پارتیشن‌های اداری، استفاده از پارتیشن‌های تک جداره است و بهترین ضخامت شیشه برای استفاده در این پارتیشن‌های تک جداره، شیشه 12 میلی متری می‌باشد.این پارتیشن‌ها یک فضای مدرن اداری را بوجود می‌آورند که به هر کسب و کاری ارزش خواهد بخشید. طراحی با این پارتیشن‌ها همچنین در راستای ایجاد یک تصویر بهتر برای مشتریان فعلی و آینده کمک کننده خواهد بود. شیشه‌های تک جداره فریم‌لس بیشتر در جهت ارتقای دکوراسیون اداری عمل می‌کنند.پارتیشن‌های شیشه‌ای متحرک بدون قاب یا فریم‌لس همچنین به دلیل انعطاف‌پذیری که دارند، به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید طرح‌بندی دفتر را در آینده نیز تغییر دهید. شما می‌توانید بین شیشه‌های رنگی و مات، بسته به نیازی که دارید، یک گزینه  را انتخاب کنید.پارتیشن‌های اداری فریم لس تمام قد دارای ارزش زیبایی شناختی ثابت شده‌ای هستند و استفاده از نورپردازی بر روی پانل‌های پارتیشن لعابدار در کنار جزئیات خلاقانه، رنگ‌ها و لوگوهای شرکتی می‌تواند سبک شگفت انگیز و منحصر به فردی را به هر دفتری ببخشد. این پارتیشن‌ها به منظور استفاده به عنوان جداکننده چه در اماکن مسکونی و چه در محیط‌های تجاری ایده آل هستند.

پارتیشن‌های فریم‌لس(دو جداره)
یکی دیگر از جایگزین‌های محبوب دیوارهای سنتی، استفاده از پارتیشن‌های دو جداره است. پارتیشن شیشه ای فریم لس دوجداره علاوه بر مزیت زیبایی شناسی و عبور نور، ویژگی‌های بیشتری نیز دارد. به عنوان مثال، شیشه‌های دو جداره در حفظ گرما به ویژه در ماه‌های سرد و کنترل کردن گرما در ماه‌های گرم، مفید عمل خواهند کرد. طبیعتا این موضوع باعث افزایش بهره‌وری انرژی خواهد شد که به خودی خود امر مهمی است. این پارتیشن‌ها را می‌توان با پرده برای حفظ حریم خصوصی بیشتر پوشاند.  شما می‌توانید از پارتیشن‌های دو جداره بدون فریم به منظور افزایش زیبایی محیط کارتان استفاده کنید.برخی دیگر از این پارتیشن‌ها به صورت درب‌های کشویی و دیوارهای جداشدنی ارائه می‌شوند، درنتیجه جا به جایی‌شان راحت خواهد بود. پارتیشن‌های دو جداره فریم‌لس مانند نوع قبلی، برای استفاده به عنوان جداکننده در اماکن مسکونی و تجاری ایده آل هستند.

پارتیشن‌های اداری فریم‌دار(تک جداره)
جداکننده‌های تک جداره قاب شده، سال‌هاست که بر بازار تسلط داشته‌اند. این پارتیشن‌ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه و از لحاظ اجرا آسان برای نصب هستند. همچنین می‌توان آن‌ها را به صورت دلخواه شما سفارشی ساخت. تمام این عوامل، پارتیشن‌های اداری فریم‌دار را به یک انتخاب عالی برای تقسیم هر نوع فضای اداری‌ای  تبدیل می‌کند.پارتیشن‌های تک جداره قاب شده یا فریم‌دار بادوام‌تر و مقرون به صرفه‌تر از گزینه‌های فریم‌لس هستند. با این حال، لعاب‌های قاب شده جذابیت کمتری نسبت به شیشه‌های بدون قاب دارند. قاب‌ها باعث می‌شوند که شیشه حجیم‌تر به نظر برسد و در نتیجه جذابیت آن را نسبت به گزینه بدون فریم کمتر می‌کند. در نهایت، این سلیقه و انتظار شما از طراحی محیط کارتان است که تعیین کننده انتخابتان خواهد بود.

پارتیشن‌های اداری فریم‌دار(دو جداره)
درست مانند پارتیشن‌های دو جداره بدون فریم، پارتیشن‌های دو جداره قاب دار نیز دارای ویژگی‌های برتری نسبت به انواع تک جداره خود هستند. آنها بسیار بادوام‌اند و برای حفظ حرارت و گرما نیز عالی عمل می‌کنند. با این حال، پارتیشن‌های دو جداره حجیم‌تر و گران‌تر از انواع تک جداره هستند. اگر در یک دفتر کار شلوغ و پر سر و صدا مشغولید و سر و صداهای اضافی در روند کارتان خلل ایجاد می‌کند، پارتیشن‌های فریم‌دار دو جداره را انتخاب کنید و با خیال راحت به انجام وظایفتان بپردازید.درنهایت با وجود تمام توضیحات بالا، شما بهترین تصمیم‌گیرنده برای انتخاب پارتیشن اداری مورد نظرتان خواهید بود. ابتدا محیطی که در اختیار دارید را بررسی کنید و سبس انتظارات خود را با آن بسنجید. در کنار زیبایی شناسی، کیفیت و ایمنی را حتما مد نظر قرار دهید. پیشنهاد می‌شود از یک تیم با تجربه و متخصص در این فرایند کمک بگیرید تا بتوانید با مناسب‌ترین هزینه، بهترین انتخاب را برای محیط کاریتان انجام دهید و عملکر خود و کارکنانتان را به بالاترین حد ممکن برسانید.برند پرچین می‌تواند گزینه خوبی برای اجرای پارتیشن‌های اداری در انواع فریم‌دار و فریم‌لس به منظور ارتقای یک محیط کاری باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ