استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت:

نباید هیچ نفعی در تقابل با منافع مردم باشد

اقتصاد ایران: گیلان-دکتر عباسی بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) در جلسه کارگروه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز استان با تاکید بر برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار کرد: در خصوص نظارت بر ساخت و سازهای استان، نباید غفلت و سهل انگاری صورت گیرد چرا که تبعاتی سوء به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،استاندار گیلان با اشاره به عزم جدی دولت در مبارزه با فساد و همچنین ساخت و سازهای غیرمجاز، افزود: با مسببان ساخت و سازهای غیر مجاز در استان برخورد جدی می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز تبعات اجتماعی فراوانی دارد، گفت: مدیران شهری و روستایی، ناظران اصلی ساخت و سازها در شهر و روستا هستند و سهل انگاری از سوی آنها پذیرفته نیست.

دکتر عباسی با اشاره به برخی تخلفات در امور ساخت و ساز روستایی، بیان کرد: نباید هیچ نفعی در تقابل با منافع مردم باشد چراکه ملت و منافع ملی، بر هر امری اولویت دارند.

وی با تاکید بر برخورد جدی با ساحل خواری و جنگل خواری، افزود: جنگل‌ها و انفال، میراث ارزشمند ماست و باید به صورت جدی از آنها محافظت کنیم.

استاندار گیلان با انتقاد از صدور مجوز ساخت و ساز به افراد غیربومی در روستاها، تصریح کرد: مخالف سرسخت فروش اراضی به غیربومی‌ها هستم و باید نسبت به حفاظت از فرهنگ اصیل خود کوشا باشیم و نگذاریم فرهنگ روستایی و اصالت بومی‌مان، کم رنگ شود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت ویژه به ساخت و سازها در مناطق شهری و روستایی، افزود: نباید اجازه داد با سهل انگاری عده‌ای، دیگران آسیب ببینند.

استاندار گیلان خطاب به شهرداران و دهیاران استان، تاکید کرد: همه مدیران موظفند نسبت به صدور مجوزهای ساخت و سازها نظارت ویژه ای داشته باشند.

دکتر عباسی از تشکیل کارگروه مبارزه با جنگل خواری، زمین خواری و ساحل خواری در گیلان خبر داد و بیان کرد: این کارگروه در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران، تشکیل شده و نتایج آن به استانداری اعلام شود.

وی با اشاره به مسئله زباله سراوان رشت افزود: باید با مدیریت جهادی، صحیح و بهنگام ، موضوعات رسیدگی و برطرف شود. 

وی همچنین بر لزوم برخورد جدی با قاچاق چوب در استان تأکید کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ