بروکر آمارکتس چیست؟ معرفی و بررسی کلاهبردار بودن آمارکتس

اقتصاد ایران: برای سرمایه گذاری در بازار فارکس و رسیدن به سود در آن اول از همه باید در یک بروکر (کارگزاری) معتبر ثبت نام کنید. پیدا کردن یک بروکر معتبر کار چندان ساده‌ای نیست و به خصوص افراد مبتدی در بدو ورود به فارکس به یک بروکر مناسب نیاز دارند اما چون هنوز تجربه‌ای در بازار فارکس به دست نیاورده‌اند قادر به شناسایی یک بروکر خوب نیستند. از طرف دیگر معامله گران بسیارِ دیگری هستند که از خدمات بروکر فعلی خود ناراضی هستند و می‌خواهند در یک بروکر جدید با خدمات بهتر ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  در این مقاله به معرفی و بررسی بروکر آمارکتس می‌پردازیم. بروکری که در چند سال اخیر با خدمات‌دهی مناسب به کاربران ایرانی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر آن برای کسانی که قصد فعالیت در این بروکر را دارند، آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس را نیز توضیح می‌دهیم.

بروکر آمارکتس چیست؟

آمارکتس از جمله بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان است که از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را در عرصه بازارهای مالی شروع کرده و در کشورهای زیادی نمایندگی دارد. این بروکر با داشتن پشتیبانی به زبان فارسی به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد.

اولین نکته‌ای که در بررسی کارگزاری آمارکتس باید به آن توجه کنیم مجوز فعالیت یا تاییدیه سازمانی آن است. همه بروکرها برای فعالیت در بازار فارکس باید از نهادهای ناظر یا رگولاتور، مجوز فعالیت بگیرند. (البته بروکرهای بی نام و نشانی هم هستند که اصلا از هیچ نهادی برای انجام فعالیت‌هایشان مجوز نگرفته‌اند.)

بروکر آمارکس از نهاد نظارتی FSA که درجه اعتبار متوسط رو به پایینی دارد، مجوز فعالیت گرفته است اما با این حال، سابقه ۱۴ ساله‌اش نشان از درجه اعتبار بالای آن دارد.

از جمله مواردی که درجه اعتبار بروکر آمارکتس را بالا می‌برد و آنرا در زمره بهترین بروکر فارکس [لیست کامل بهترین بروکرهای فارکس را اینجا مطالعه کنید] قرار میدهد، داشتن بیمه مسئولیت است. داشتن این بیمه بدین معنی است که در صورت ورشکستگی بروکر، همه سرمایه مشتریان تا سقف مشخصی که در قرارداد ذکر شده است به آن ها پرداخت می‌شود.

باید به این نکته اشاره کنیم که آمارکتس از جمله معدود بروکرهایی است که سایتی به زبان فارسی برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

تنوع نمادهای معاملاتی در بروکر آمارتکس بسیار زیاد است به طوری که شما می‌توانید علاوه بر جفت ارزهای فارکس به فلزاتی مثل طلا و نقره، کالاهایی مثل نفت، گاز و گندم، شاخص هایی مثل داو جونز، سهام‌هایی مثل تسلا و اپل، ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین و اوراق قرضه آمریکا دسترسی داشته باشید.


آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای شروع معامله گری به صورت آماتور یا حرفه‌ای باید بتوانید ابتدا در یک بروکر ثبت نام کنید. اگر فعلا در مرحله آموزش فارکس هستید می‌توانید با استفاده از حساب دمو یا آزمایشی در بروکر آمارکتس فارکس، معاملات آزمایشی خود را شروع کنید.

اگر هم مرحله تمرین کردن را پشت سر گذاشته و می‌خواهید وارد دنیای معاملات واقعی در فارکس شوید می‌توانید با استفاده از حساب‌های مختلفی که کارگزاری آمارکتس ارائه می‌دهد در یکی از آن ها ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در بروکر آمارکتس بعد از ورود به سایت، با انتخاب یکی از گزینه های Open demo account (حساب آزمایشی) یا Open live account (حساب واقعی) وارد مراحل ثبت نام می‌شوید.

در ادامه با پُر کردن فرم افتتاح حساب با استفاده از اطلاعات هویتی خود (نام، ایمیل و شماره تماس) کار ثبت نام در بروکر آمارکتس را شروع کنید. بعد از آن بروکر پیام‌هایی به ایمیل و شماره موبایل شما می‌فرستد تا بتواند آن‌ها را تایید کند.

بعد از تایید ایمیل و شماره موبایل‌تان، باید تصویر کارت ملی یا گذرنامه خود را بارگذاری کنید و بعد از تایید مدرک هویتی شما توسط کارگزاری کارِ ثبت نام شما با موفقیت به پایان می‌رسد.


سایت بروکر آمارکتس

خیلی از افراد به هنگام جست و جو در اینترنت نمی‌توانند سایت اصلی یک کارگزاری را انتخاب کنند البته آن‌ها تقصیری ندارند چون هر روز به تعداد سایت‌های فیک در اینترنت اضافه می‌شود. برای همین آدرس سایت بروکر آمارکتس را در این قسمت برای شما قرار می‌دهیم .

شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://amarketsmoney.co/ به سایت اصلی بروکر آمارکتس فارکس دسترسی داشته باشید و با مراجعه به آدرس  https://amarkets.trading/  به سایت فارسی کارگزاری آمارکتس بروید.

ساعت بروکر آمارکتس

تمامی بروکرهای فارکس متناسب با ساعت باز شدن بازار فارکس فعالیت میکنند. به این شکل که بروکرها تمامی معاملات آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا را متناسب با ساعت مشخص همان منطقه باز میکنند. برای همین اهمیت دارد که بدانید ساعت باز شدن بازار فارکس به وقت ایران کی است و چه زمانی میتوانید معاملات خود را انجام دهید. برای اطلاع از ساعت باز شدن بازار فارکس کافیست وارد اینجا شوید.

هر کدام از بروکرها با توجه به محل دفتر مرکزی‌شان با ساعت خاصی کار می‌کنند. شما هم می‌توانید در صورت نیاز، ساعت بروکر آمارکتس را در سایر پلتفرم‌های تحلیلی وارد کرده تا بتوانید به موقع بهترین تحلیل‌ها و در نهایت بهترین معاملات را انجام دهید. این ساعت که در پنجره Market Watch پلتفرم متاتریدر قابل مشاهده است، مربوط به منطقه زمانی GMT+2 است.

مزایا و معایب بروکر آمارکتس

کارگزاری آمارکتس همچون سایر بهترین بروکر فارکس مزایا و معایب خاص خود را دارد. در ادامه این خصوصیات مثبت و منفی را توضیح می‌دهیم تا شما بتوانید با توجه به آن‌ها، انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

مزایای بروکر آمارکتس:

  • داشتن پشتیبانی فارسی
  • واریز و برداشت ریالی
  • داشتن حساب اسلامی
  • اجازه انجام معاملات اسکالپ
  • نمادهای معاملاتی متنوع
  • داشتن سایت به زبان فارسی
  • داشتن حساب های ECN
  • اسپرد کم
  • داشتن حساب های بدون کمیسیون

معایب بروکر آمارکتس:

  • داشتن رگولاتوری متوسط
  • نداشتن حساب سِنتی (Cent)

کلاهبرداری بروکر آمارکتس

شاید عبارت کلاهبرداری بروکر آمارکتس را در جستجوهای خود در اینترنت دیده باشید اما آیا بروکر آمارکتس کلاهبردار است؟

یکی از دلایل این که بعضی‌ها گمان می‌کنند بروکر آمارکتس کلاهبردار است، وجود سایت‌های فیک و جعلی زیادی است که خصوصیات ظاهری یک سایت بروکر را کپی کرده و با این کار قصد فریب مردم را دارند. برای همین ما در این نوشته دو آدرس اصلی سایت را در اختیارتان قرار دادیم تا با استفاده از لینک‌های اصلی بتوانید به راحتی وارد این سایت‌ها بشوید.

همان طور که پیشتر نیز گفتیم بروکر آمارتکس دارای مجوز فعالیت از FSA است. علاوه بر این باید اذعان داشت که یکی از مهم ترین دلایلی که اعتبار بروکر آمارکتس را بسیار بالا برده است، عضویت در نهاد مستقل Financial Commission است. باید بدانید که بروکر آمارتکس با عضویت در این سایت، سرمایه مشتریان خود را سقف ۲۰۰۰۰ یورو بیمه می‌کند.

در این نوشته سعی کردیم با معرفی و بررسی بروکر آمارتکس، نکاتی را که باعث اعتبار بخشیدن به این بروکر و محبوبیت آن نزد کاربران ایرانی شده است، بازگو کنیم و در پایان باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بروکر آمارتکس از معدود بروکرهای باسابقه‌ای است که هنوز خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهد و میتوان به عنوان یک بروکر مناسب و خوب برای شهروندان ایرانی به حساب آورد. جهت دریافت لیست کامل بهترین بروکر فارکس اینجا را کلیک کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ