نمایشگاه عکس “گیلان سرزمین تمدن کهن ” به بندر کیاشهر می رسد

اقتصاد ایران: گیلان-نادر معصومی مدیر هنری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس«گیلان،سرزمین تمدن کهن»همزمان با نخستین تور تولید عکس دریامحور «بندر تا بندر» با محوریت واکاوی بصری تعامل دریا،بندر و شهر در کریدورهای شهرهای پویای بندری در کیاشهر توسط شهرداری این شهر برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از معین نیوز ،معصومی  اظهار کرد:در نمایشگاه«گیلان،سرزمین تمدن کهن»منتخبی از آثار شاخص عکاسان استان گیلان که در نمایشگاههای عکس« آستراخان روسیه فدراتیو و باکو پایتخت جمهوری اذربایجان» حضور داشته اند با ۳۰ قطعه عکس به ابعاد ۵۰×۷۰ در تاریخ پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور هنرمندان استان و پیشکسوتان تاریخ شفاهی بندر کیاشهر در این شهر رونمایی می شود .

وی ادامه اند؛ .همزمان در تور عکاسی «بندر تا بندر» با حضور ۱۷ عکاس منتخب گیلان از ظرفیتهای گردشگری،طبیعی و تاریخی بندر کیاشهر عکاسی می شود.

معصومی افزود : تور عکاسی بندر تا بندر ایده ای طراحی شده از سوی دپارتمان رویداد سازی روزنامه معین است که با همکاری شهرداری کیاشهر برگزار و مجموعه عکس تولید ی و محصول نهایی آن بهمراه مجموعه آثار تورهای عکاسی بنادر آستارا،انزلی و پیربازار تا رشت بصورت یک بسته نمایشگاهی فرهنگی هنری نفیس و جامع از کتاب ویژه آن نیز در مرکز استان گیلان عرضه و بنمایش در خواهد آمد.

وی گفت :.دپارتمان رویدادسازی روزنامه سراسری معین در راستای تولید رویدادهای فرهنگی اقدامات خوبی در پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی و هنری در داخل و خارج کشور داشته است که می طلبد با حمایت از اینگونه حرکت های رویداد محور توسط بخش خصوصی زمینه های گسترش فرهنگ و هنر گیلان را بیش از گذشته فراهم آید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ