فرماندار آستارا :

لزوم استقرار نمایندگی سازمان اموال تملیکی در شهرستان مرزی آستارا

اقتصاد ایران: گیلان-فرماندار بندر مرزی آستارا با اشاره به حجم قابل توجه کالاهای قاچاق ضبط شده در انبارهای گمرک، بر پیگیری استقرار نمایندگی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این شهرستان به منظور تعیین تکلیف کالاها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،عنایت رضایی پور روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری آستارا گفت: این شهرستان با سه مرزی زمینی، دریایی و ریلی، در آینده به شریان حیاتی و اقتصادی این بخش از کشور تبدیل خواهد شد و تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه از اهمیت لازم برخوردار است.

وی افزود: تامین و نصب دستگاه های پیشرفته اسکن در گمرکات مرزی بخصوص در مرز ریلی بسیار حائز اهمیت است و این مهم باید از ناحیه اداره کل گمرک آستارا پیگیری شود تا این شهرستان از نظر رونق و سلامت صادرات، واردات و ترانزیت و تجارت خارجی الگو باشد.

فرماندار آستارا از دستگاه های کاشف کالاهای قاچاق خواست، گزارش کشفیات خود را سریع به فرمانداری و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه کنند و متذکر شد که بی توجهی به این امر، در ارزیابی مدیران و مسئولان موثر خواهد بود.

رضایی پور سیاست ارزی دولت را مدیرت و هدفمند سازی یارانه ها دانست و ادامه داد: منظور از این سیاست، حذف ارز ترجیحی نیست بلکه دولت قصد دارد یارانه ها را در اختیار مصرف کننده و مردم قرار دهد.

او از شهروندان آستارا خواست با صبوری به بهینه سازی مصرف توجه داشته و مطمئن باشند که اجرای طرح مدیریت ارز ترجیحی، به سود مردم خواهد بود و قاچاق کالاها را ریشه کن خواهد کرد.

اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا در ادامه این جلسه از کشف و توقیف ۲۶ حلب و ۹۵ بطری روغن در یک خودرو نیسان، ۵۰ تن چوب آلات، سه دستگاه استخراج رمز ارز، مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی، تشکیل ۱۰ پرونده قاچاق در اداره کل گمرک و ورود ۲۷۰ پرونده تخلف اقتصادی و قاچاق کالا به اداره تعزیرات حکومتی و صدور احکام جریمه به ۱۷۵ فقره از آن پرونده ها خبر دادند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ