معاون رییس جمهور:

بنیاد شهید در قشم اردوگاهی بزرگ احداث می کند

اقتصاد ایران: معاون رییس جمهور از برنامه ریزی بنیاد شهید برای ساخت اقامت گاه ها و اردوگاه‌ها در شهرهای شمالی و جنوبی گفت و اظهار امیدواری کرد که با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و سرمایه گذاری بنیاد شهید، بتوان نسبت یه احداث اردوگاهی بزرگ در قشم اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای اداری قشم بیان کرد: هم اکنون نوع تقاضاهای خانواده ها به سمت اشتغال فرزندانشان تغییر کرده و باید در این حوزه نیز اقداماتی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه خود والدین شهدا و آزادگان به دوره بازنشستگی رسیده اند، افزود: به دلایل زندگی سخت خانواده ایثارگر، عمده آنان دچار بیماری‌های گوناگونی هستند که ضرورت توسعه مراکز درمانی برای ایشان و استفاده از خدمات رفاهی از جمله اردوهای مختلف زیارتی و تفریحی بسیار مورد نیاز است.

معاون رییس جمهور از برنامه ریزی بنیاد شهید برای ساخت اقامت گاه ها و اردوگاه‌ها در شهرهای شمالی و جنوبی گفت و اظهار امیدواری کرد که با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و سرمایه گذاری بنیاد شهید، بتوان نسبت یه احداث اردوگاهی بزرگ در قشم اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: زمین هایی که به خانواده شهدا داده شده باید دارای زیرساخت مناسب باشد و این زمین هایی که داده اند نتیجه ای برای خانواده های شهدا به همراه نخواهد داشت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: هم اکنون برای ایثارگران قشم، 39 قطعه زمین نیاز است و می توان با حمایت و همراهی دستگاه های در قشم، قطعه زمینی در شان این عزیزان تحویل آنان شود.

وی همچنین گفت: دست هرمزگان از نیروهای متخصص خالی نبوده و نیازی به وارد کردن افراد از خارج از این اقلیم نیست و در این راستا تمرکز داریم از نیروهای مقیم در بنیاد شهید و امور ایثارگران هر استان استفاده شود و باید افرادی که بکارگیری می شوند با خانواده بنیاد همزبان و برخاسته از یک فرهنگ باشد.

قاضی زاده هاشمی گفت: صدور مجوزها از جمله صید و صیادی در دستان شیلات و سازمان منطقه آزاد قشم است که امیدواریم با نگاه ویژه به این عزیزان و در راستای امرار معاش قشر صیاد، در تحویل مجوزهای صیادی تلاش شود.

وی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی را حق قانونی کارکنان دانست و بر ضرورت اجرای قوانین و مقررات از سوی دستگاه های دولتی در صورت احراز شرایط قانونی تاکید کرد.

معاون رییس جمهور بیان داشت: مردم جنوب کشور، همیشه در برابر استعمار و استکبار ایستاده اند وهم اکنون که عرصه تقابل اقتصادی و فرهنگی هستیم، در منطقه آزاد نیز امیدواریم با کمک مردم و افراد نخبه و فرهیخته عرصه رقابت با کشورهای متخاصم باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ