بررسی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شیبا اینو

اقتصاد ایران: در سال ۲۰۲۰ شخصی با نام مستعار «ریوشی» یک توکن غیرمتمرکز بر بستر اتریوم خلق کرد به نام شیبا اینو (Shiba Inu) این ارز در میان مردم به‌عنوان شیبا و تصویر سگی با همین نام معروف است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، در حال حاضر شیبا بیش از ۱ میلیون هولدر دارد و در بین ۲۵ ارز محبوب جهانی قرار گرفته است. اما برای نگهداری این میم کوین محبوب شما باید کیف پول مناسبی را انتخاب کنید.به همین دلیل این مقاله را به معرفی و بررسی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شیبا اینو اختصاص دادیم.

کیف پول شیبا را چگونه انتخاب کنیم؟

برای نگهداری، مبادله و خرید شیبا اینو شما به یک کیف پول نیاز دارید. کیف پول‌های مخصوص ارزهای دیجیتال به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • کیف پول‌های سخت‌افزاری: دستگاه‌های آفلاین (همانند یک فلش) که بدون نیاز به اینترنت به‌صورت فیزیکی عملکرد دارند.
  • کیف پول نرم‌افزاری: یک برنامه نرم‌افزاری است که با اینترنت کار می‌کند و رابط کاربری بسیار آسانی دارد.

برای انتخاب کیف پول شیبا آنچه که در درجه اول اهمیت دارد میزان امنیت کیف پول است. یک کیف پول مناسب جامعه کاربران زیادی را پوشش می‌دهد و اکثر افراد از آن رضایت دارند. سابقه هک شدن و دزدی در آن‌ها بسیار کم بوده و از پشتیبانی سطح بالایی برخوردار است.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شیبا کدام است؟

شیبا بر بستر اتریوم خلق شده؛ باتوجه‌به این موضوع شما گزینه‌های بسیاری برای انتخاب کیف پول شیبا خواهید داشت. در ادامه ما تعدادی از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کیف پول لجر (ledger)

یک کیف پول سخت‌افزاری که به دلیل وجود سیستم‌عامل بولوس (که هیچ یک از رقیبانش آن را ندارند) از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. لجر ۱۵۰۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کند و با داشتن یک صفحه‌نمایش بر روی بدنه خود، به کاربر به‌راحتی امکان دسترسی و تأیید تراکنش‌ها را می‌دهد.

کیف پول تراست (Trust Wallet)
یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری تراست است. رسالت اصلی تراست ولت حفظ و نگهداری توکن‌های اتریومی است؛ پس یکی از بهترین‌ها برای نگهداری شیبا خواهد بود. این کیف پول از امنیت خوبی برخوردار است و توکن‌ها و کوین‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند.

کیف پول مای اتر (My Ether Wallet)

یک کیف پول نرم‌افزاری مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است که به همین دلیل انتخاب مناسبی برای کیف پول شیبا خواهد بود. مای اتر ولت سطوح اضافی را برای ایجاد امنیت دارایی کاربران خود ارائه کرده و همین باعث شهرت آن شده است. رابط کاربری آسان و تبدیل توکن‌های مختلف به یکدیگر از ویژگی‌های این کیف پول است.

کیف پول لیپال تایتان (Ellipal titan)

کیف پولی سخت‌افزاری که به‌شدت مهروموم شده و هیچ راه نفوذی ندارد. این کیف پول حتی بلوتوث یا خروجی USB ندارد و برای انتقال اطلاعات از QR کد استفاده می‌کند. کلیدهای خصوصی آن به‌صورت آفلاین ذخیره می‌شود و در صورت آسیب فیزیکی کلیدهای خصوصی حذف خواهند شد. این سطح امنیتی باعث می‌شود تا الیپال تایتان گزینه مناسبی برای کیف پول شیبا باشد.

کیف پول ترزور (Trezor)

کیف پولی سخت‌افزاری که در سال ۲۰۱۴ برای اولین‌بار وارد بازار شد. این کیف پول به شکل قابل‌توجهی امن است چرا که کلیدهای خصوصی به‌جای ذخیره شدن در کامپیوتر یا موبایل بر روی خود ترزور ذخیره می‌شوند. تا زمانی که کیف پول شما به سیستم متصل نباشد آفلاین خواهد بود و هک کردن آن ناممکن است. سیستم‌عامل ترزور دائماً برای جلوگیری از تهدیدات هکرها به‌روزرسانی می‌شود.

کیف پول اکسودوس (Exadus)

 کیف پولی با کاربری آسان مخصوص مبتدی‌ها و امکانات بسیار برای حرفه‌ای‌ها خواهد بود. یکی از ویژگی‌های اکسودوس، قابلیت اتصال آن به کیف پول سخت‌افزاری تروزر است. پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق سایت و خود نرم‌افزار و صرافی داخلی از دیگر خصوصیات اکسودوس هستند.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

بیش از ۵۰۰ کوین مختلف و تمامی توکن‌هایی که بر بستر ERC-20 هستند در کیف پول دیجیتال اتمیک پوشش داده می‌شوند. اتمیک با انواع سیستم‌عامل‌های معمول سازگار و استفاده از آن آسان است؛ به همین دلیل پر طرفدار بوده و یکی از منتخبان برای کیف پول شیبا است.

کیف پول کوینومی (Coinomi)

تمام کلیدهای خصوصی شما فقط در کوینومی ذخیره می‌شوند پس نگران امنیت دارایی خود نباشید. کوینومی رابط کاربری آسانی داشته و کاملاً رایگان است. صرافی داخلی دارد و چندین زبان جهانی را ساپورت می‌کند.

کیف پول کول (Cool wallet)

در کول والت یک کارت سخت‌افزاری به‌عنوان کیف پول به یک اپلیکیشن موبایلی که دسترسی به کوین‌ها را می‌دهد از طریق بلوتوث متصل می‌شود. همچنین این کیف پول بیش از ۱۰۰ کوین مختلف را پشتیبانی می‌کند.


شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

در دنیای ارزهای دیجیتال نگهداری و حفظ دارایی بسیار مهم است. پیش از انتخاب کیف پول موردنظرتان به‌دقت در مورد امکانات و امنیت آن تحقیق کنید. شما باید بتوانید به‌راحتی از کیف پول استفاده کرده و مبادلات خود را انجام دهید.

شیبا اینو در حال حاضر یکی از میم کوین های محبوب و باارزش است و افراد زیادی خواهان آن هستند. شما هم برای پیوستن به جمع سرمایه‌داران شیبا می‌توانید از طریق والکس اقدام به خرید و مبادله این ارز نمایید. والکس بازار معامله‌های آنلاین ارزهای دیجیتال است که با پشتیبانی سریع و دائمی تجربه خوشایندی را برای شما رقم خواهد زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ