وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خانواده محور بودن بزرگترین حسن نمایشگاه قرآن است

اقتصاد ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه قرآن گفت: خانواده محور بودن، بزرگ‌ترین حسن نمایشگاه قرآن است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، محمدمهدی اسماعیلی این رویداد را نمایشگاهی خانواده محور دانست و افزود: خوشبختانه بازدیدها در این نمایشگاه به صورت خانوادگی است و همه با خانواده هایشان حضور پیدا می‌کنند.
وی اضافه کرد : ماهیت انقلاب اسلامی و دولت دینی مبتنی بر آموزه‌های قرآن است زیرا نظام اجتماعی را باید مبتنی بر قرآن کریم ساخت.
وزیر فرهنگ ادامه داد: در شرایطی بیست و نهمین سال برپایی نمایشگاه بین‌المللی را برگزار می‌کنیم که دو سال به علت شیوع ویروس کرونا در برگزاری نمایشگاه وقفه ایجاد شده بود و امسال تلاش کردیم با بهره‌گیری از تجارب گذشته نمایشگاه متفاوتی داشته باشیم.
اسماعیلی گفت: امسال در فضایی به مساحت بیش از 40 هزار مترمربع بخش‌های بسیار خوبی تدارک دیده شده و مهم تر از همه اینکه بازدیدها در این نمایشگاه، خانوادگی است و همه با خانواده هایشان حضور پیدا می‌کنند. خانواده‌محور بودن حُسن بزرگ نمایشگاه به حساب می‌آید که در تقسیمات و بخش‌های مختلف آن دیده می‌شود.
وی با اشاره به استقبال مخاطبان از غرفه نشست های خانگی قرآن افزود: غرفه احیاکننده نشست های خانگی و روضه‌های خانگی قرآنی اهمیت بالایی دارد زیرا این نشست ها جزو سنت اصیل و قدیمی خانواده‌های ایرانی است که پایبند به مبانی قرآنی هستند.
اسماعیلی با ابراز خرسندی از اینکه بعد از دو سال وقفه با برپایی این نمایشگاه ، روح قرآنی در شهر دمیده شده است، گفت: به‌هرحال ویژگی جشنواره‌ها، گسترش فرهنگ است و نمایشگاهی که موضوعش قرآن است به این امر کمک می‌کند و استقبال مردمی از نمایشگاه وظیفه ما را برای دوره‌های بعدی سنگین تر می‌کند.
علیرضا معاف؛ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید به معرفی بخش‌های مختلف نمایشگاه پرداخت.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ