اهمیت خرید نرده شیشه ای و بالکن شیشه ای

اقتصاد ایران: اهمیت خرید نرده شیشه ای زمانی مشخص می شود که بخواهید از کنار پله های دوبلکس مخصوصا اگر به صورت مارپیچ باشد تردد کنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، اهمیت خرید نرده شیشه ای زمانی مشخص می شود که بخواهید از کنار پله های دوبلکس مخصوصا اگر به صورت مارپیچ باشد تردد کنید.نرده های شیشه ای در واقع به عنوان یک محافظ در کنار راه پله ها، لبه ی بالکن ، تراس ، روف گاردن و دور استخر ها نصب می شوند.محافظ های شیشه ای از جنس شیشه سکوریت و یا لمینت نشکن با ضخامت های مختلف ساخته می شوند.ضخامت شیشه به محل نصب و سلیقه ی کارفرما بستگی دارد ولی به طور معمول شیشه هایی که ضخامت بالایی دارند از مقاومت بیشتری برخوردارند. نرده شیشه ای و بالکن شیشه ای دو محصولی هستند که علاوه بر زیبایی که در نمای خارجی ساختمان ایجاد می کنند جهت حفاظت از ایمنی افراد طراحی و اجرایی می گردند .بسیاری از افراد بین دو محصول هندریل شیشه ای و بالکن شیشه ای دو به شک هستند که کدام یک بهتر است؟؟ باید این مطلب را خاطر نشان کنیم که هر دو سازه زیبا و ایمن محسوب می شوند ولی تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

حفاظ هایی شیشه ای با توجه به نوع پایه در انواع مختلفی دسته بندی می شوند ، نرده های شیشه ای ارتفاع محدودی دارند البته با توجه به سلیقه و کاربری کارفرما می توان این ارتفاع را افزایش داد ، ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای طبق ضوابط آتش نشلنی حدود 110 سانتی متر می باشد . ولی به طور معمول تا سقف کشیده نمی شوند و فضا جهت عبور و مرور هوا وجود خواهد داشت . در ادامه به توضیح انواع نرده شیشه سکوریت می پردازیم

نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای دفنی یا توکار به نوعی از هندریل های شیشه ای گفته می شود که در آن پروفیل ها درون زمین دفن می شوند.، سپس شیشه سکوریت درون پایه های یو شکل قرار می گیرد ، قسمت بالایی شیشه می توان از یک هندریل با جنس چوب و یا استیل نصب کرد ، بسیاری از افراد بدون هندریل کار را می پسندند و از انجایی که لبه های شیشه سکوریت دیاموند خورده می باشد نیازی به هندریل نیست.

نرده شیشه ای  اکسپوز

در واقع این نوع نرده شیشه سکوریت نیز همانند نوع دفنی میباشد با این تفاوت که روکار می باشد و نیازی به کندن زمین نمی باشد ، پروفیل های یو شکل در روی زمین ، شیشه های سکوریت را نگه می دارند و در آخر کار برای پوشاندن پروفیل ها از ورق های آلومینیومی استفاده می کنند تا شکل و ظاهر بهتری ه خود بگیرد. نرده سکوریت با دو روش توکار و روکار به دلیل اینکه یراق آلاتی جهت نگه داشتن شیشه در ظاهر کار ندارد مانع دید کاربر نمی شوند و به همین دلیل بسیار محبوب می باشند.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

این نوع نرده سکوریت دارای بست هایی به شکل دکمه می باشند. قبل از نصب هندریل به این شیوه باید اندازه گیری به صورت دقیق انجام شود.همچنین محل سوراخکاری ها بسیار مهم است چرا که شیشه ها سوراخ کاری می کنند سپس سکوریت می کنند .شیشه ها بعد از سکوریت شدن امکان اصلاح و یا سوراخکاری مجدد ندارند بنابراین باید نهایت دقت صورت گیرد. بعد از قرار گیری شیشه ها در محل مورد نظر توسط ست ها شیشه ها به دیوار و یا کنار پله ها فیکس می شوند.در این مرحله همترازی بسیار مهم می باشد اگر کوچکترین خطا در اندازه گیری صورت گرفته شده باشد باعث ناهمترازی در کل کار می شود و خروجی خوبی نخواهد داشت پس بهتر است از اول پروژه ی خود را به شرکت های معتبر در این زمینه واگذار کنید تا متحمل هزینه های دوبار نشوید.شرکت درتیس با سالها سابقه در این حوزه ی کاری و پرورش افراد متخصص ، تجربه ی کاری مورد نیاز برای اجرای تمامی پروژه های  ، نرده شیشه ای را دارا می باشد. شما می توانید با خیالی راحت و آسوده به این مجموعه ی وزین اعتماد کرده و یک کار با کیفیت و با ضمانت را تحویل بگیرید.

 

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای اسپیگات ( اسپیگوت)

این نوع نرده سکوریت به صورت روکار می باشد.پنل های شیشه ای توسط پایه های به زمین متصل می شوند. با توجه به وزن و ارتفاع شیشه تعداد پایه ها متغیر می باشد اما به طورمعمول هر پنل شیشه ای توسط دو پایه نگهداری می شود. پایه ها از جنس استیل و یا فولاد ضد زنگ می باشند چرا که باید مقاومت کافی در برابر رطوبت را داشته باشند . از این مدل بیشتر برای نرده شیشه ای استخر استفاده می کنند ، این مدل هندریل شیشه ای نسبت به انواع دیگر نصب راحت تری دارد ، همچنین در صورت شکسته شدن یکی از پنل ها می توان به راحتی پنل آسیب دیده را عوض کرد. نوع دیگری از نرده ی شیه سکوریت وجود دارد که به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی شده می باشد.این مدل طبق نظر و سلیقه ی کارفرما تولید و اجرا می گردد.درتیس در این زمینه نیز تجربه ی کافی را دارد ، شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما به آدرس doortis.ir از تمام نمونه کارهای اجرا شده توسط تیم حرفه ای ما دیدن فرمایید.

 

نرده شیشه ای دور استخر

بالکن شیشه ای | شیشه بالکن

از حفاظ های شیشه ای دیگر که در بالکن و تراس کاربرد دارد می توان به شیشه بالکنی یا بالکن شیشه ای اشاره کرد. این سازه ی شیشه ای نیز همانند نرده های شیشه ای جهت ایمنی و حفاظت افراد در بالکن و تراس که معمولا در ارتفاع می باشند طراحی می شوند. شیشه بالکنی معمولا تا سقف ادامه دارد و به طور کامل بالکن و تراس را می پوشاند بدین ترتیب ایمن تر از نرده شیشه سکوریت می باشد به خصوص اگر در محیطی کودک و یا سالمندان وجود داشته باشد.ایمنی این سازه ها بیشتر است.شیشه بالکن به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارد.

شیشه بالکن ثابت

در نوع ثابت نمی توان از فضای بیرون بهره مند شد تنها می توان مناظر زیبای بیرون را از پشت شیشه ها نظاره گر بود ولی اگر از نوع شیشه بالکن تاشو و یا جمع شو استفاده می کنید ، می توانید شیشه ها روی هم جمع کنید و از هوای مطبوع بیرون نیز بهره مند شوید.شیشه بالکن ها نمای زیبایی به ساختمان ها میدهند ، مانع از ورود حشرات و آلودگی های صوتی به داخل می شوند همچنین در فصول سرد سال از ورود باران و برف به داخل بالکن جلوگیری می کنند.

 

شیشه بالکن

شیشه بالکن متحرک

همچنین نوع متحرک این سازه این امکان را به شما می دهد به شروع فصل گرما ، شیشه ها را که به صورت اسلایدی هستند کنار زده و از ورود هوای طبیعی نهایت لذت را ببرید.شیشه های اسلایدی درون ریل قرار می گیرند و موقع جمع شدن به صورت عمودی روی هم قرار می گیرند و در یک جا جمع می شوند و اصلا فضایی را اشغال نمی کنند.بالکن هایی که فضای مورد نظر هنگام نصب اسلاید های شیشه ای و بودجه ی کافی را داشته باشند می توانند از این سازه استفاده کنند.قیمت شیشه بالکنی متحرک به دلیل استفاده از یراق آلات بیشتر نسبت به نوع ثابت بالاتر می باشد. در شیشه بالکنی جمع شو علاوه بر مزایایی که در نوع ثابت وجود دارد این امکان وجود دارد که به طور دلخواه بالکن و تراس باز و یا بسته باشد

بالکن شیشه ای

کلام آخر

بالکن شیشه ای و نرده ی شیشه ای دو سازه ی شیشه ای هستند که در نمای خارجی ساختمان نصب می شوند .به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارند طرفداران زیادی دارند . نرده شیشه ای و شیشه بالکن شباهت و تفاوت هایی با هم دارند که در مطالب بالا به اختصار توضیخ داده شد. کاربران می توانند با توجه به سلیقه و نیار شخصی خود از این دو سازه استفاده کنند.

شرکت درتیس یکی از بهتریم شرکت های تولید کننده در زمینه ی محصولات شیشه ای از جمله ، پارتیشن شیشه ای ، نرده شیشه ای ، درب اتوماتیک شیشه ای ، سقف و کف شیشه ای ، حمام شیشه ای و ... می باشد .شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما به نشانی doortis.ir از گالری نمونه کارهای اجرا شده در سراسر ایران دیدن فرمایید و در صورت ثبت سفارش و یا رفع هرگونه ابهام با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.راه های ارتباطی با ما

34 30 11 44 021

562 572 1 0912

منبع: doortis.ir

" درتیس ، جلوه ی ظرافت ، شفافیت و درخشش است"

 

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ