نحوه خرید و فروش پی اس ووچر

اقتصاد ایران: از آغاز خلقت تا به امروز انسان دوره های زیادی را گذرانده است. با بررسی این دوران می توان نتیجه گرفت عصر امروز عصر ارتباطات است. این دنیا با اختراع تلگراف شروع شده و با اختراع اینترنت به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سبک زندگی بشر با اینترنت به طور کلی تغییر یافت. اقتصاد به عنوان یکی از مهم ترین جنبه ها به شمار می رفت. پس از اختراع پول، اینترنت با ایجاد اقتصاد مجازی تحول عظیمی در دنیای اقتصاد به وجود آورد.
ارتباط خریدار و فروشنده در این دنیا کاملا مجازی بوده و هیچ ارتباط فیزیکی بین این دو وجود ندارد. راه ارتباطی این دو تنها اطلاعاتی است که از طریق اینترنت برای یکدیگر ارسال می کنند.
پولی که بین خریدار و فروشنده از طریق اینترنت مبادله می شود در واقع پل ارتباطی آنها علاوه بر محصول و خدمات به شمار می رود. اما این روش خرید و فروش تنها در محدوده مرزی به راحتی امکان پذیر بود.
پس از گسترش اینترنت و خارج شدن از محدوده مرزی، اقتصاد مجازی به مشکل برخورد. به طور مثال یک فرد از ایران قادر به خرید محصول یا خدمات مورد نیاز خود از یک سایت خارجی نبود.
بنابراین نیاز به ایجاد یک واحد پولی جدید قابل استفاده در سطح بین المللی حس می شد. این کار نیاز به هزینه زیادی داشت.
بر این اساس بسیاری از افراد به ارزهای دیجیتال و مفاهیم دیگر نظیر پی اس ووچر روی آوردند. بنابراین می توان گفت پی اس ووچر مشابه پول در دنیای واقعی عمل کرده و ویژگی های مختص به خود را داراست.
از مهم ترین ویژگی های مشابه پی اس ووچر و پول قابلیت خرید و فروش هر دو است. جهت خرید پی اس ووچر به coinifa.com فا مراجعه کنید.

مهم ترین نکات در خرید پی اس ووچر

کاغذی را در نظر بگیرید که دارای اعتبار است و بر اساس میزان اعتباری که دارد قادر هستید خدمات دریافت و یا کالا خریداری کنید. این کاغذ در دنیای مجازی همان پی اس ووچر است. پی اس ووچر ها دقیقا مانند کوپن عمل می کنند.

برای استفاده از پی اس ووچر نیاز به خریداری آن خواهید داشت. سایت شرکت پی اس ووچر به نام Premium Voucher بهترین مرجع برای خرید پی اس ووچر به شمار می رود. اما یکی از مهم ترین مشکلات برای خرید پی اس ووچر از این سایت این است که باید بتواند ارز خود را به شکل دلار انتقال دهید. در واقع این موضوع اصلی ترین مشکلاتی است که کاربران در ایران با آن مواجه هستند. و دلیل اصلی برای استفاده از پی اس ووچر نیز همین است. تا با کمک آن بتوان به راحتی از سایت های خارجی خدمات و کالا دریافت نمود.

در چنین حالتی مجبور هستیم از سایت های داخلی ارائه دهنده پی اس ووچر به عنوان واسطه اقدام به خرید پی اس ووچر کنیم. این سایت ها در ازای خدماتی که ارائه می دهند کارمزدی از کاربران خود دریافت می کنند.

اما اصلی ترین نکات در رابطه با خرید پی اس ووچر عبارتند از:

  1. اطمینان یافتن از اعتبار سایتی که از آن قصد خرید پی اس ووچر را دارید. همچنین مطمئن شوید پس از اینکه مبلغ مورد نیاز برای خرید پی اس ووچر را پرداخت کردید، پی اس ووچر را دریافت نموده اید.
  2. از میزان اعتبار پی اس ووچر خریداری شده اطمینان حاصل کنید. برای این منظور یک سایت که از پی اس ووچر پشتیبانی می کند بیابید و به صورت سوری اقدام به خرید یک کالا کنید. در این صورت در مراحل پرداخت در یک مرحله مانده به آخر می توانید پس از ورود اطلاعات پی اس ووچر خود میزان اعتبار موجود در پی اس ووچر خود را مشاهده نمایید.

    نکته: توجه داشته باشید در این مرحله به اشتباه روی گزینه تایید نزنید. در این صورت اعتبار پی اس ووچر شما از دست می رود.

 

صرافی های خرید پی اس ووچر

به منظور خرید و فروش مطمئن پی اس ووچر بهتر است صرافی های آنلاین معتبر را شناسایی کرده و از طریق آنها اقدام نمایید. صرافی های معتبر معمولا برای حفظ مشتریان خود به عنوان مشتری ثابت هرگز اعتبار خود را زیر سوال نخواهند برد.

بر عکس انتخاب یک صرافی بی نام و نشان با قیمت های عجیب غریب و وسوسه انگیز که از اعتبار آن مطمئن نیستید می تواند خطرات جبران ناپذیری برای شما داشته و منجر به از دست رفتن سرمایه تان شوند. زیرا احتمال کلاهبرداری در چنین صرافی هایی بسیار زیاد است.

صرافی های معتبر هر چند ممکن است از شما کارمزد بیشتری دریافت کنند اما شما از خرید پی اس ووچر خود اطمینان خاطر خواهید داشت.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ