استاندار گیلان تاکید کرد:

جهاد تبیین ، راه مقابله با امپراتوری رسانه‌ای استکبار و نقشه‌های شوم آنهاست.

اقتصاد ایران: گیلان-دکتر اسدالله عباسی غروب چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با دستور کار تشریح راه اندازی رصدخانه فرهنگی گیلان و تدوین اولویت های فرهنگی سال جاری بر اساس سرفصل های شورای فرهنگ عمومی کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد؛ بیان داشت: باید در این جلسات، راهبردهای فرهنگی برگرفته از مبانی دینی ، آموزه های قرآنی، ارزش های انقلابی ، آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،استاندار گیلان بر ضرورت نقش‌آفرینی همگان برای تقویت اعتماد عمومی و امید جامعه به آینده درخشان کشور و نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده ، راه مقابله با امپراتوری رسانه‌ای استکبار و نقشه‌های شوم آنهاست.

وی ادامه داد: در خصوص این راهبردها بایستی هم اطاعت و پیروی وجود داشته باشد و نیز همگان به آنها عمل کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به آسیب های وارده به فرهنگ جامعه ما به ویژه طی سه دهه گذشته که مورد آماج حملات دشمنان قرار گرفته، افزود: اهمیت این حوزه، کمتر از تهاجم های وارده در حوزه اقتصادی نیست و بر این مبنا لازمست راهبردهای تدوین شده به صورت هماهنگ و در قالب پیوست فرهنگی، عملیاتی شود‌.

وی بر شناسایی کانو‌ن‌های اثرگذار در رشد و تعالی نوجوانان و جوانان جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: طی دهه گذشته، به اعتماد عمومی آسیب وارد آمده و برای بازگرداندن این اعتماد و البته امید به آینده، باید همگان نقش آفرینی کنند.

استاندار گیلان هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در پیشبرد مطلوب برنامه های فرهنگی را با اهمیت دانست و ادامه داد: فرهنگ‌هایی همچون ایثار، شهادت، فداکاری و تلاش و کار، ازجمله ارزش‌هایی هستند که پیوسته باید در جامعه ترویج و تبلیغ شوند.

وی نقشه اصلی هدایت و سعادت را گام نهادن در مسیر رهنمودهای امام، رهبری و راه نورانی شهدا خواند و گفت: برای عملیاتی شدن این مهم، متولیان امور فرهنگی، باید سنگرهای فرهنگی را حفظ کنند.

دکتر عباسی زمان‌شناسی و احساس مسئولیت در خصوص مسائل جامعه را مورد تأکید قرار داد و تعامل همه دست‌اندرکاران برای ساماندهی امور را راهگشا و مؤثر ارزیابی و وحدت و درکنار هم بودن را عامل موفقیت در اجرای برنامه ها عنوان کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ