دستکش ایمنی کار از کجا خریداری کنیم؟

اقتصاد ایران: فراهم کردن تجهیزات ایمنی بسیار مهم بوده و در کاهش خطرات موثر است. از تجهیزات ایمنی می توان به کفش ایمنی ، دستکش ایمنی، گوش گیر ،کلاه ایمنی، لباس کار، عینک ایمنی و غیره اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،در این مقاله می‌خواهیم به دستکش ایمنی و کاربرد آن بپردازیم:

دستکش ایمنی از دستکش های مورد استفاده در مشاغل گوناگون بوده و با استفاده از این دستکش، دستان در مقابل خطرات محافظت خواهند شد. همانطور که می دانیم محیط های کار شامل خطرات گوناگونی است که اگر از تجهیزات ایمنی استفاده نشود موجب بروز حوادث ناگوار خواهد شد. دستکش ایمنی در جهت مراقبت از دستان در برابر هرگونه خطر در هنگام کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و دستکش کار در تنوع بالایی به تولید رسیده که هر یک از دستکش ها مناسب برای محیط های کاری مختلف می باشد.

دستکش ایمنی چیست؟

 همان‌ طور که به آن اشاره کردیم ، بهره گیری از تجهیزات ایمنی به هنگام کار کردن مهم است و اولویت دارد. هر یک از تجهیزات ایمنی قسمتی از بدن را پوشش می ‌دهد و این پوشش بر اساس مشاغل مختلف به شکل مختلف انجام می‌گیرد و دستکش ایمنی نیز از دستان حفاظت می ‌کند. برخی از انواع دستکش های ایمنی محافظت از ساق دست ها را نیز انجام می دهند. در محیط‌ های کاری خطراتی همچون برق گرفتگی، فرو رفتن قطعات تیز در دستان ، بریدگی ، وارد شدن ضربه و مواد شیمیایی و غیره می ‌تواند به دستان آسیب وارد کند، در صورتی که از دستکش ایمنی مناسبی استفاده شود این خطرات به شکل قابل توجهی کاهش پیدا خواهند کرد و به همین جهت همواره توصیه می شود که از تجهیزات ایمنی در زمان کار کردن استفاده شود و این تجهیزات بسیار مهم و ضروری شمرده شوند. همانطور که می دانیم محیط ‌های کاری با یکدیگر متفاوت بوده و استفاده از تجهیزات ایمنی نیز در هر یک از محیط ها مختلف است بنابراین کسب اطلاعات درباره ی تجهیزات ایمنی مناسب با شغل مورد نظر بسیار مهم است و در صورتی که از تجهیزات ایمنی نامناسب با محیط مورد نظر استفاده شود ممکن است حفاظت کاملی صورت نگیرد بنابراین به شما توصیه می کنیم برای خرید بهتر و مناسب با کارشناسان فروش ما در مجموعه را دین ایمن تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم به شما داده شود. مجموعه رادین ایمن با توجه به سال‌ ها فعالیت که در زمینه ی عرضه ی انواع تجهیزات ایمنی دارد ، یکی از مراکز معتبر و تخصصی در این حوزه می باشد و شما از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن می توانید خرید انواع تجهیزات ایمنی مورد نظرتان را انجام دهید

 تجهیزات حفاظت دست

انواع دستکش کار

استفاده از تجهیزات ایمنی و رعایت کردن ریزترین نکات مربوط به ایمنی بسیار مهم است. انواع تجهیزات ایمنی در جنس و کاربرد های مختلفی به تولید رسیده اند تا بتوان از آنها برای حفظ ایمنی افراد استفاده کرد. با توجه به اینکه برای انجام هر کاری ایمنی اولین اصل بوده و می ‌تواند موجب حفظ جان افراد شود تکنسین ها باید قبل از شروع هر کاری آمادگی و آموزش ایمنی دوره‌ای را در نظر بگیرند و انواع تجهیزات ایمنی مناسب را فراهم آورند. استفاده از ابزار های حساس و خطرناک و یا محیط های کاری با شرایط سخت می تواند بستری برای انواع حوادث باشد که برای حفظ ایمنی ، باید از تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار استفاده کرد.

دستکش ضد برش، دستکش فلزی، دستکش جوشکاری، دستکش آتش نشانی ،دستکش ایمنی چرمی، دستکش کار آزمایشگاه ،دستکش ایمنی مواد شیمیایی خطرناک، دستکش کار ضربه گیر، دستکش ضد الکتریسیته ،دستکش ضد اسید و غیره از انواع دستکش های ایمنی می باشند.

در انتخاب دستکش کار باید به مشخصات فنی و کیفی محصول مورد نظر توجه داشت و مناسب با محیط کاری مورد نظر ،دستکش کار را در نوع استاندارد تهیه کرد. فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی است که مطابق با محیط های کاری مختلف ، انواع تجهیزات ایمنی مناسب و استاندارد را در نظر گرفته و افراد با مراجعه به سایت رادین ایمن می توانند خرید اینترنتی تجهیزات ایمنی را انجام دهند.دستکش های ایمنی با توجه به نوع کاربرد و ماده سازنده و طراحی اش شامل دسته بندی های مختلفی است که برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به برخی از دستکش های ایمنی پرکاربرد اشاره می کنیم:

  • دستکش ایمنی ضد حرارت

 یکی از انواع دستکش های ایمنی، دستکش ایمنی ضد حرارت می باشد. این نوع از دستکش کار همانطور که از نامش مشخص است در مقابل حرارت بسیار مقاوم است و در مشاغلی مانند جوشکاری، آتش نشانی، صنایع ظروف ،کوره و... مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این دستکش ها نسوز بوده و در مقابل آتش مقاوم است.

  • دستکش ایمنی کارگاه

 دستکش کار کارگاه یکی از انواع دستگاه های رایجی است که در بسیاری از کارهای ساختمانی و یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد برای کارهایی مانند برشکاری ، جوشکاری و غیره می توان از این دستکش کار استفاده کرد و از دستان محافظت بسیار خوبی را ایجاد نمود.این دستکش ها در مقابل ضربه و بریدگی بسیار مقاوم می باشند.

  • دستکش کار مخصوص آزمایشگاه

دستکش کار مخصوص آزمایشگاه دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و اسیدی می باشد. از این دستکش در آزمایشگاه ها، درمانگاه ،بیمارستان و سایر مشاغل مربوطه استفاده می شود.

  • دستکش ایمنی مخصوص کار با ابزار

 برای کار با ماشین آلات صنعتی یا ابزار و تجهیزات مکانیکی و و غیره استفاده از دستکشی که بتواند مقاومت کافی را در برابر کار با انواع ماشین آلات داشته باشد، مهم بوده و این دستکش در مقابل بریدگی و ضربه و خطرات ناشی از ماشین آلات صنعتی بسیار مقاوم می باشد.

  • دستکش ایمنی ضد جریان برق

 از دستکش ایمنی ضد جریان برای محیط هایی که در خطر برق گرفتگی قرار دارند، استفاده می شوند. در مشاغلی مانند بالا رفتن از دکل، کار با مدار های الکتریکی و غیره باید از این دستکش استفاده شود.

  • دستکش ایمنی مخصوص مصارف خانگی

 یکی از انواع دستکش های ایمنی ، دستکش کار مخصوص مصارف خانگی است. از این دستکش برای تعمیرات خانه، باغبانی و زراعت ،انجام برخی از کارهای ساختمانی و غیره استفاده می شود.

فروش انواع دستکش کار

همان طور که گفته شد ، دستکش ایمنی در انواع مختلفی به تولید می ‌رسد و در زمان خرید باید دقت داشته باشیم که نوع مناسبی را تهیه نماییم و استفاده از انواع تجهیزات ایمنی منجر به حفاظت از پرسنل کار شده و در نتیجه صدمات احتمالی بسیار کاهش خواهد یافت. خرید تجهیزات ایمنی نیاز به دقت و بررسی بسیار زیادی دارد و باید انواع تجهیزات ایمنی از جمله دستکش ایمنی در کیفیت بالا و نوع استاندارد خریداری شود. فروشگاه رادین ایمن از مراکز توزیع تجهیزات ایمنی در کشورمان است که این مجموعه ی معتبر فروش مستقیم انواع تجهیزات ایمنی را با قیمت ارزان ارائه می کنند.

تجهیزات حفاظت دست

فروش اینترنتی تجهیزات ایمنی

 محیط های کاری نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی داشته و هر فرد باید این تجهیزات را تهیه نماید تا بتواند از جان خود در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کند به همین جهت با مراجعه به مراکز معتبر همچون فروشگاه رادین ایمن می توانید خرید انواع دستکش های ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی را در نوع مرغوب و استاندارد تهیه نمایید. این مجموعه انواع دستکش ایمنی سایر تجهیزات را با بالاترین سطح کیفی و در نوع استاندارد به شما ارائه می کند.

https://radinimen.com/

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ