بزودی محقق میشود ؛

قرارگیری ایرباد داخلی در ساعت هوشمند هواوی

اقتصاد ایران: براساس مستندات فاش‌شده از برند تجاری جدید هواوی، این شرکت احتمالاً در حال ساخت ساعت هوشمندی است که درون آن یک جفت ایرباد قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مستندات فاش‌شده از برند تجاری جدید هواوی نشان می‌دهد این شرکت ممکن است با ارائه‌ی ساعت هوشمندی که درون خود ایرباد جای داده است،‌ به‌دنبال اعمال تغییراتی در محصولات پوشیدنی خود باشد. اطلاعات کشف شده توسط LetsGoDigital، به دستگاهی به نام «Huawei Watch Buds» اشاره دارد. می‌توان از نام این دستگاه که هر دو واژه‌ی واچ و بادز را درون خود جای داده است، به ویژگی خاص این ساعت هوشمند پی برد.

 این پتنت که در ۲۸ مارس ۲۰۲۲ (۸ فروردین ۱۴۰۱) در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت شده، مطابق با طبقه‌بندی ۹ و ۱۴ اتحادیه اروپا است. همان‌طورکه تصویر زیر نشان می‌دهد، طبقه‌بندی ۹، ساعت‌هوشمندی حاوی ایرفون را توصیف می‌کند و طبقه‌بندی ۱۴ به‌طور کلی ساعت‌های مچی را پوشش می‌دهد. هواوی اولین شرکتی نخواهد بود که ساعت هوشمند با هدفون داخلی عرضه می‌کند، اگرچه یکی از اولین تولیدکنندگان بزرگی است که قصد انجام چنین کاری را دارد.

طبقه بندی ۹ و ۱۴ مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO)

باید دید که چرا هواوی می‌خواهد چنین ساعت هوشمندی را عرضه کند. به‌طور معمول، ترکیب ساعت‌های هوشمند و هدفون به تولید دستگاهی حجیم منجر می‌شود. همچنین ممکن است شرکت سازنده مجبور باشد ویژگی‌های مختلفی از ساعت‌هوشمند را برای قرار گرفتن ایرباد درون آن قربانی کند. درضمن، هواوی در حال حاضر ایربادهایی مانند FreeBuds 4 را به‌طور جداگانه می‌فروشد. احتمالاً این شرکت نمی‌تواند مواردی به بزرگی FreeBuds 4 را در ساعت هوشمند جدید خود قرار دهد.

هواوی هنوز تبلیغ Watch Buds خود را آغاز نکرده است و به نظر نمی‌رسد که این دستگاه در آینده‌ای نزدیک آماده‌ی عرضه باشد. با بیان این موضوع، ثبت آن در EUIPO به این معنا است که هواوی قصد دارد ساعت‌های Watch Buds خود را در خارج از چین به فروش برساند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ