وزیربهداشت درفردیس گفت:

امروز ایران مقصد اتباع خارجی برای درمان است

اقتصاد ایران: ویزر بهداشت گفت: ما به پیشرفت هایی که در حوزه سلامت در کشور انجام شده مفتخر هستیم . زمانی باید برای کوچکترین کار پزشکی به خارج از کشور می‌رفتیم درحالیکه امروز علاوه بر درمان مردم خودمان بسیاری از کشورها برای درمان به کشور ما می آیند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد، با اشاره به وجود دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما باید یادمان باشد که در چه شرایطی قرارگرفته ایم و وظایفمان چیست. از شروع انقلاب تا کنون دشمن سعی در ضربه زدن به انقلاب داشته و تمام دسیسه هایش شکست خورده  است. بعد از دفاع نقدس باید بدانیم که جنگ تمام نشده است و همچنان  ادامه دارد. در ظاهر سنگر و خاکریزی وجود ندارد اما در باطن دشمن وجود دارد و خیالی نیست.امروز مهنترین مسئله پاتک به دشمن و تجهیز خودمان است.

وی افزود: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و با توجه به شعار سال و تاکیدات رهبر، پاتک امروز ما تولید و تلاش بیشتر و حضور دانشمندان در صحنه تولید است و این موضوع و بصیرتی  است که باید به آن توجه کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به ظرفیت‌های جموعه مپنا، گفت: مجموعه مپنا یکی از افتخارات استان البرز  و کشور است و دستاوردهای این مجموعه نشان می‌دهد که دانشمندان ما چقدر پیشرفت داشته اند و در شرایط تحریم چه اقدامات موثر و تولیدات ارزشمندی به دست جوانان و دانشمندان صورت گرفته است. 

وی افزود: ما  به پیشرفت هایی که در حوزه سلامت در کشور انجام شده مفتخر هستیم . زمانی باید برای کوچکترین کار پزشکی به خارج از کشور می‌رفتیم درحالیکه امروز علاوه بر درمان مردم خودمان بسیاری از کشورها برای درمان به کشور ما می آیند.

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ