پوستر دیواری فاکتور موثر در دکوراسیون داخلی

اقتصاد ایران: در دکوراسیون داخلی المان های مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها مهم هستند و از مهمترین لوازم دکوراتیو در دکوراسیون ها، دیوارپوش ها می باشند. دیوارپوش ها به علت تاثیر گزاری بسیار زیاد در محیط یکی از اصلی ترین لوازم مهم در دکوراسیون داخلی می باشند و انتخاب آنها حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، یکی از پرطرفدارترین و دیوارپوش ها ،پوستر دیواری است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

 پوستر دیواری

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری یکی از دیوارپوش هایی است که شبیه به کاغذ دیواری بوده و دارای تفاوت هایی نیز می باشد که امروزه استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده و از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا تنوع طرح و رنگ پوستر دیواری مورد توجه افراد با سلایق گوناگون بوده و به همین جهت از این دیوار پوش در منازل و یا محیط های کاری و غیره استفاده می شود جنس و طرح های کاغذ دیواری با پوستر دیواری دارای تفاوت است. کاغذ دیواری دارای طرح های تکرار شونده هستند که به صورت رولی یا متری به فروش می‌ رسند اما پوستر دیواری را یک تصویر کلی را دارند که همانند پازلی از چسباندن تکه های آن در کنار یکدیگر ، تصویر ایجاد خواهد شد. تصویر پوستر دیواری معمولاً در نوع سه بعدی می باشد. از کاغذ دیواری ها برای تمامی دیوارها استفاده می‌ شود اما بهتر است از پوستر دیواری در یک دیوار استفاده شود تا زیبایی بیشتری داشته باشد. پوستر دیواری ها در ابعاد دلخواه شما به تولید می ‌رسند و می‌ توانید آن را متناسب با دیوار مورد نظر خود خریداری نمایید. فروشگاه دیوار دکور فروش انواع پوستر دیواری را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.

خرید پوستر دیواری با قیمت ارزان

فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز عرضه کننده ی انواع دیوارپوش ها از جمله کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشد. این مجموعه با ارائه ی محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته موجب رضایتمندی مشتریان از خرید شان گردد. در زمان خرید پوستر دیواری باید به مواردی توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی بسیار خوب را برای دکوراسیون انجام دهید. از موارد مهم در خرید پوستر دیواری کیفیت ،قیمت ،طرح ،رنگ، مدل، جنس و غیره می باشد. در ابتدا باید متناسب با دیزاین داخلی محیط مورد نظرتان ، طرح و رنگ بندی کاغذ دیواری را در نظر بگیرید، معمولاً برای محیط های کاری و مکان های رسمی از پوستر دیواری ها با طرح های ساده تر مانند راه‌ راه ،اشکال هندسی، شطرنجی و یا طرح هایی از طبیعت و یا پوستر دیواری مشاغل استفاده می شود. اما برای منازل شما می توانید از انواع طرح های پوستر دیواری استفاده کنید اما باید متناسب با محیط مورد نظر ، سبک و طرح پوستر دیواری را انتخاب نمایید پس از انتخاب طرح و رنگ بندی باید پوستر دیواری را در جنس مطلوب تهیه نمایید ، امروزه بسیاری از پوستر دیواری ها قابلیت شستشو دارند و به این طریق می‌ توان در زمان آلوده شدن سطح این دیوارپوش به راحتی با استفاده از دستمال نمدار سطح دیواری را تمیز کرد تا زیبایی اولیه بازگردد. از موارد مهم دیگر در خرید پوستر دیواری توجه به کیفیت دیوارپوش می باشد ، تولید کنندگان زیادی در عرصه تولید انواع پوستر دیواری فعالیت دارند که این دیوارپوش ها را با سطح کیفی مختلف به دست مصرف کنندگان می‌ رسانند بنابراین باید در زمان خرید به کیفیت کاغذ و چاپ پوستر دیواری اهمیت دهید زیرا در صورتی که این دیوار پوش کیفیت بالایی داشته باشد ،می تواند در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد و بسیار کمتر دچار آسیب شود. قیمت یکی از مهمترین موارد در خرید پوستر دیواری است که برای افراد بسیار مهم می باشد و باید توجه کنید که یک کاغذ دیواری با کیفیت صرفاً قیمت ارزانی نخواهد داشت و باید هزینه این معقول و مناسب را در نظر بگیرید و بتوانید پوستر دیواری با کیفیت را با هزینه ی بسیار مناسب تهیه نمایید و به همین جهت پیشنهاد ما به شما خرید از مرکز معتبر دیوار دکور می باشد زیرا این مجموعه سال هاست که در عرصه ی فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری به صورت مستقیم فعالیت دارد و در طی این سال‌ ها مشتریان دائمی بسیاری را داشته و محصولاتی بسیار با کیفیت و قیمت مناسب را به آنها ارائه داده است.

مزایای پوستر دیواری

 دیوارپوش ها در دیزاین داخلی تاثیرات قابل توجهی را می‌گذارند اما در این میان برخی از دیوارپوش ها دارای طرفداران بیشتری هستند زیرا دارای مزایای بیشتری می باشند که یکی از این دیوارپوش های پرطرفدار پوستر دیواری می باشد بنابراین برای ایجاد تحولات زیبا و چشمگیر در فضا با استفاده از پوستر دیواری می توانید نتایج مطلوبی را ایجاد کنید که در ادامه به مزایای مهم پوستر دیواری اشاره می کنیم.

  • قیمت مناسب

 پوستر دیواری در کنار زیبایی و جذابیت بالایی که دارند و با توجه به کیفیت بسیار خوبش، مقرون به صرفه می باشد بنابراین با هزینه ی بسیار مناسب می توان یک دیوار پوش زیبا و مطابق با سلیقه را داشت. قیمت پوستر دیواری ها مختلف بوده و به طور کلی هزینه خرید پوستر دیواری نسبت به بسیاری از دیوار پوش ها به صرفه تر است.

  • قابلیت شستشو

 یکی از مهمترین مزایای پوستر دیواری، قابلیت شستشوی آن می باشد. بسیاری از دیوار پوش ها امکان تمیز کردن و شستشو را ندارند و یا تمیز کردن آنها بسیار دشوار است اما پوستر دیواری به سادگی سطحش تمیز شده و می توان زیبایی اولیه آن را ایجاد نمود.

  • نصب آسان

 نصب پوستر دیواری بسیار مشابه با نصب کاغذ دیواری است و بسیار راحت با استفاده از چسب مخصوص و ابزارهای ساده این کار انجام می گیرد در صورتی که نصب پوستر دیواری توسط افراد مجرب و متبحر انجام گیرد، در زمان بسیار کوتاه و با کیفیت بسیار عالی می توانید دیوار پوش مورد نظرتان را نصب نمایید.

  • طول عمر بالا

 پوستر دیواری دارای کیفیت بسیار خوبی است و به همین جهت با دوام و ماندگار است و می ‌توان سال ‌ها از آن استفاده کرد.

  • امکان چاپ سفارشی

 پوستر دیواری ها تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند اما اگر نتوانستید پوستر دیواری دلخواه خود را بیابید ، می توانید با سفارش طرح مورد نظر ، عکس مورد نظر خود را به پوستر تبدیل کنید.

پوستر دیواری

انواع پوستر دیواری

 پوستر دیواری تنوع گوناگونی از طرح ها و رنگ ها را دارد و یکی از دلایل مهم در خرید این دیوارپوش ، تنوع آن است بنابراین افراد انتخاب خود را به راحتی انجام می‌ دهند و پوستر دیواری دلخواه را تهیه می کنند. انواع طرح هایی که می توان برای پوستر دیواری در نظر گرفت شامل طرح های هندسی ،طرح های اسپرت، طرح های طبیعت، منظره ،حیوانات، کودک و نوجوان ،شهری، تاریخی ،مدرن، انتزاعی و غیره می باشد. بنابراین این دیوارپوش در انواع طرح ها به چاپ رسیده و می ‌تواند هر یک از این طرح ها نیز شامل انواع گوناگونی باشد و برای خرید پوستر دیواری باید هماهنگ با دکوراسیون، آن را انتخاب نمود و همچنین بسیار مهم است که دیوار پوش خریداری شده دارای کیفیت خوبی باشد تا در زمان طولانی ، آسیب نبیند و بتوان حداکثر استفاده را از آن داشت. اگر تمایل به خرید انواع پوستر دیواری زیبا و جذاب با قیمت ارزان را دارید به سایت دیوار دکور مراجعه کنید تا محصولات بسیار با کیفیت این مجموعه را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

https://divardecor.com/

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ