برای روز طبیعت پیش‌بینی میشود؛

حضور ۴ میلیون نفر در بوستان‌های پایتخت!

اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به استقبال خانواده‌ها از حضور در بوستان‌ها در روز طبیعت گفت: با توجه به این استقبال، پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز آمار حضور شهروندان تهرانی به ۴ میلیون نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی‌محمد مختاری  با اشاره به استقبال شهروندان از حضور در بوستان‌های و فضاهای سبز شهر تهران در روز طبیعت اظهار کرد: بر اساس آمارها و گزارشات اخذ شده توسط همکاران مان در بوستان‌ها، خانواده‌ها استقبال خوبی را از 13 فروردین 1401 ( روز طبیعت) داشته‌اند.

وی تصریح کرد: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از هفته‌های پیش تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و خانواده‌های در بوستان‌های شهر تهران در نظر گرفته بود و در این زمینه 16 هزار نفر از نیروهای فضای سبز و خدمات شهری از صبح امروز تا پایان شب آماده خدمت‌رسانی به خانواده‌ها در بوستان‌ها هستند.

مختاری با اشاره به آماده سازی 2 هزار و  323 بوستان محله‌ای، منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای  و جنگلی در روز طبیعت گفت: در بوستان‌های جنگلی، تمهیداتی نیز از جمله نصب اجاق به همراه  توزیع زغال در نظر گرفته شده است تا خانواده‌ها از این امکانات استفاده کنند تا خسارتی از جمله آتش‌سوزی به درختان به خصوص درختان برگ سوزنی در بوستان‌های جنگلی صورت نگیرد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به استقبال خانواده‌ها از حضور در بوستان‌ها در روز طبیعت تصریح کرد: با توجه به این استقبال پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز تا 4 میلیون نفر در بوستان‌ها حضور پیدا کنند.

سازمان بوستان‌های شهرداری تهران ,

وی همچنین از تعمیر سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌ها خبر داد و افزود: در هفته‌های گذشته در یک برنامه‌ریزی منسجم این اقدام صورت گرفته است؛ در روز طبیعت در مبادی ورودی بوستان‌ها، نیروهای خدمات شهری و فضای سبز اقدام به توزیع کیسه‌های زباله‌ کرده‌اند.

مختاری همچنین از استقرار نیروهای امدادی و انتظامی در بوستان‌ها خبر داد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهوار و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران این کار ارزشمند انجام شده است و در حال حاضر با همکاری دستگاه‌ها در مبادی ورودی و خروجی بوستان‌ها، ترافیکی وجود ندارد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود در این بخش نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از پرپایی نماز جماعت با همکاری روحانیون در 122 بوستان شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر آماده سازی 2 هزار و 323 بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، مردم می‌توانند از 44 هزار هکتار جنگل‌کاری اطراف تهران نیز استفاده کنند.

سازمان بوستان‌های شهرداری تهران ,

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ