حادثه ترسناک برای پسر شوماخر در عربستان+ عکس

اقتصاد ایران: راننده تیم فرمول یک هاس در جریان دور دوم تمرینات قبل از گرندپری عربستان سعودی دچار حادثه‌ای وحشتناک شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به نقل از سایت اسکای اسپورتس، میک شوماخر راننده آلمانی تیم فرمول یک هاس در جریان تمرینات قبل از مسابقه اصلی گرندپری عربستان سعودی در شهر جده، به شدت و با سرعت بالا با دیوار پیست برخورد کرد و بر اثر جراحات وارده به وسیله هلی‌کوپتر به بیمارستان انتقال داده شد.

فرزند بزرگ اسطوره فرمول یک، میشاییل شوماخر، در پیچ دوازده پیست در حالی که 273 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت، کنترل خودروی خود را از دست داد و آن را به دیواره کنار پیست کوبید.

شدت این برخورد به حدی زیادی بود که خودروی شوماخر به چندین تکه تقسیم شد و خودش نتوانست از آن خارج شود. البته خوشبختانه زمانی که تیم پزشکان بالای سر او حاضر بهوش بود و توانست با پزشکان صحبت کند. با این حال او برای معاینات به وسیله آمبولانس هوایی به بیمارستان انتقال داده شد.

اتومبیلرانی فرمول یک ,

گونتر اشتاینتر رئیس تیم هاس در این باره به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من هنوز شخصاً با میک صحبت نکردم، البته از طریق مادرش جویای احوال او بوده‌ام و هر لحظه از آخرین وضعیتش مطلع می‌شوم. ظاهراً خارج شدن از حاشیه پیست باعث شده او کنترل خودرویش را از دست بدهد. ما هم بلافاصله پس از برخورد ارتباط‌مان را با خودروی او از دست دادیم.

این بیست‌و‌چهارمین گرندپری است که میک شوماخر در آن شرکت می‌کند و به نظر می‌رسید که در تلاش است برای اولین بار در جمع 10 راننده برتر مسابقه قرار بگیرد.

حادثه ترسناک راننده تیم هاس، جلسه دوم تمرینات رانندگان را برای یک ساعت به تعویق انداخت تا پیست پاکسازی و امکان تردد مجدد خودروها در آن فراهم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ