واکسیناسیون عمومی از اقدامات مهمّ دولت سیزدهم است

اقتصاد ایران: یک نماینده مجلس گفت: اقدامات مهمی در ۶ ماهه نخست دولت سیزدهم انجام شد که از مهمترین آن می‌توانیم به واکسیناسیون عمومی برای کنترل بیماری کرونا اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در 6 ماهه نخست دولت رئیسی گفت: اقدامات مهمی در شش ماهه نخست دولت سیزدهم انجام شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به واکسیناسیون گسترده در کشور در ارتباط با بیماری کرونا اشاره کرد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم آقای رئیسی و دولت وی انجام سفرهای استانی بود که مردم توانستند در جریان این سفرها به طور مستقیم مشکلات خود را با عالی‌ترین مقامات اجرای کشور مطرح کنند.

نماینده مردم شهریار شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور مقتدرانه در پایه میز مذاکره را با پنج بعلاوه یک از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در 6 ماهه آغاز به کار دولت سیزدهم است که تیم مذاکره کننده ما با اقتدار کامل در پای میز مذاکره حاضر شده است.

وی خاطر نشان کرد: برخلاف سال‌های قبل رویکرد دولت سیزدهم به جای محدود شدن به چند کشور اروپایی در روابط خارجی ارتباط گسترده با کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای منطقه و همسایه را در دستور کار خود قرار داده امضای پیمان‌های دوجانبه در نتیجه این رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم صورت گرفته است و این یکی دیگر از اقدامات خوب به دولت سیزدهم در این ۶ ماه بوده است.

وی افزود: البته نکته ای که در اینجا قابل ذکر است این است که باید اقدامات کوتاه‌مدت جدی برای مهار تورم در بازار انجام شود و مردم ثمره این اقدامات را مشاهده کنند واقعیت این است که مردم امروز از نظر معیشتی و اقتصادی بسیار در فشار هستند و باید این تورم در کوتاه مدت کاهش یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ