استاندار گیلان تاکید کرد:

قطار توسعه و پیشرفت استان شتابی مضاعف می‌گیرد

اقتصاد ایران: گیلان-دکتر اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در جلسه تکریم فرماندار صومعه سرا و معارفه سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان افزود: نگاه آیت الله دکتر رئیسی و همه مدیران دولت سیزدهم، مبتنی بر مدیریت اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و برنامه های راهبردی برای توسعه و عمران و آبادانی همه جانبه و عدالت محور در کشور است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،استاندار گیلان با بیان اینکه انتصابات فرمانداران و مدیران اجرایی دستگاه ها در راستای برنامه های راهبردی دولت و ایران قوی برای مردم و به نفع آنان انجام می‌شود، ادامه داد: تحولات اجرایی و خدمات رسانی در حوزه های مختلف معیشتی، اقتصادی و تولید و اشتغال در سال ۱۴۰۱ برای مردم ملموس تر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: دولت سیزدهم در مدت حضور خود تمام همت و عزمش را برای خدمت بی منت به مردم جزم کرده است.

دکتر عباسی خاطر نشان کرد: دولت در شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی و معیشتی شروع به کار کرد و اکنون به حمد الهی با واکسیناسیون گسترده و ذخیره سازی برنامه‌مند کالاهای اساسی، وضعیت مطلوبی در جامعه حاکم است.

 وی با تاکید بر پیگیری میدانی مسائل و خواسته های مردم گیلان توسط مدیران دستگاه های اجرایی‌ بیان کرد: معیشت و بهبود سطح زندگی اقشار مردم در اولویت دولت سیزدهم است به طوری که از زمان حضور در استانداری گیلان ، کارگاه و کارخانه‌ای تعدیل نیرو نداشته است.

 استاندار گیلان با اشاره به برکات سفر رئیس جمهوری به این استان افزود: در سفر آیت الله دکتر رئیسی در مرحله نخست، تاکنون یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی به استان گیلان اختصاص یافته و همچنان این امر در روزهای پایانی سال جاری نیز ادامه دارد.

 دکتر عباسی افزود: این تخصیص اعتبار به منظور انجام کارهای شبانه‌روزی عمرانی و عام المنفعه و جهادی در استان گیلان در نظر گرفته شده که امری بی سابقه است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ