استاندارگیلان گفت:

در محل اجرای پروژه راه آهن و آزاد راه تابلوی روزشمار و درصد پیشرفت نصب شود

اقتصاد ایران: گیلان-دکتر اسداله عباسی روز (چهارشنبه) در نشست رسیدگی به پروژه های راه آهن رشت – کاسپین و تکمیل آزادراه رشت – قزوین (محدوده منجیل) که با حضور مدیران دستگاه های متولی، مجریان، پیمانکاران و ناظرین برگزار شد، افزود: همان طور که در نشست شورای اداری با حضور آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهوری تاکید شد، بعد از معظل پسماند در گیلان، مهم ترین موضوع عمرانی این استان تکمیل ۳۶ کیلومتر باقیمانده راه آهن رشت – کاسپین و آزاد راه رشت- قزوین محدوده منجیل است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، در این نشست دکتر عباسی تاکید کرد:از حداکثر ظرفیت ها برای بهره برداری پروژه های راه آهن رشت– کاسپین و تکمیل آزادراه رشت – قزوین (محدوده منجیل) در سال ۱۴۰۱ استفاده شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین اعتبار این پروژه ها نداریم و اعتبارات بصورت نقدی تخصیص می یابد، به معاون عمرانی خود تکلیف کرد، تا روزانه و هفتگی پیشرفت این طرح ها را گزارش دهد.

نماینده عالی دولت در گیلان به مصوبات عمرانی سفر پر و خیر و برکت رئیس جمهوری به استان اشاره و اظهار کرد: برای راه آهن رشت- کاسپین ۶۵۰ میلیارد تومان از محل سفر برای سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اعتبار مصوب شده که در مرحله نخست ۵۰ میلیارد تومان آن به صورت نقدی تخصیص شده است.

دکتر عباسی در خصوص تکمیل آزادراه رشت – قزوین در منطقه منجیل هم گفت: برای این پروژه نیز ۳۵۰ میلیارد تومان از محل سفر اخیر رئیس جمهوری به گیلان تصویب شده است که در مرحله اول ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی و انقلابی باید در اجرای پروژه های راه آهن رشت– کاسپین و تکمیل آزادراه رشت – قزوین (محدوده منجیل) که انتظار و خواسته چند ساله مردم است،دیده شود، تاکید کرد: در محل اجرای این پروژه ها تابلوهای روزشمار و درصد پیشرفت نصب شود تا همه در جریان پیشرفت کار قرار بگیرند.

پرداخت مطالبات کارگران فعال این پروژه ها در آستانه سال نو و همچنین تشکیل جلسات مرتبط پروژه های یادشده در محل اجرا به منظور تسریع در امور از دیگر تاکیدات استاندار گیلان در این نشست بود.

دکتر عباسی با بیان اینکه اجازه مانع تراشی در پروژه های راه آهن و آزادراه به هیچ کس داده نمی شود،گفت: از حداکثر ظرفیت ها استفاده شود تا پروژه های راه آهن رشت– کاسپین و تکمیل آزادراه رشت – قزوین (محدوده منجیل) در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ