واکنش جهانبخش به گل زیبایش در لیگ هلند + فیلم

اقتصاد ایران: بال ایرانی تیم فوتبال فاینورد به گلی که شب گذشته مقابل تیم کمبور در لیگ سطح اول فوتبال هلند به ثمر رساند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علیرضا جهانبخش که در برتری 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) فاینورد مقابل تیم کمبور در هفته بیست‌وششم اردویژه هلند، گل سوم تیمش را در دقیقه 49 با شوتی سرکش و به شکلی زیبا به ثمر رساند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» هلند، در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: چند باری فیلم گلزنی‌ام را دیدم. فکر می‌کنم بازی خوبی بود و پس از اینکه در نتیجه یک بر صفر عقب افتادیم، سعی کردیم موقعیت‌های بیشتری روی دروازه کمبور خلق کنیم و پس از به ثمر رساندن گل تساوی، بهتر و بهتر کار کردیم.

وی افزود: گلی که زدم، گل بدی نبود. در نیمه اول چندین بار سعی کردم دروازه حریف را باز کنم که موفق به انجام این کار نشدم. خوشبختانه در آغاز نیمه دوم تلاشم برای گلزنی جواب داد که گل خوبی هم شد و شاید این زیباترین گلی است که تا کنون در دوران حرفه‌ای‌ام به ثمر رسانده‌ام. گل لوئیس سینیسترا (مهاجم کلمبیایی فاینورد) هم زیبا بود و به نظر می‌تواند گل ماه یا سال بشود.

بال هجومی فاینورد صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: به عنوان یک نیروی هجومی باید جرأت ریسک کردن داشته باشید، هرچند ریسک همیشه جواب نمی‌دهد، اما این هم بخشی از فوتبال است. اگر اولین حرکت‌ ریسکی‌تان جواب نداد، سراغ دومین حرکت بروید.

جهانبخش در ادامه خاطرنشان کرد: بازی در ورزشگاه دکویپ مقابل هواداران هم زیبا بود. آنها به ما کمک کردند تا پس از دریافت گل اول بازی، به بازی بازگردیم. اکنون باید تلاش کنم تا به شرایط بهتری برسم. ما در این بازی عالی کار کردیم و امیدوارم بتوانیم به همین روند به کارمان ادامه دهیم.

بازیکن ایرانی فاینورد همچنین درباره بازی بعدی این تیم که مقابل تیم سابقش خواهد بود، گفت: من دوران خوبی در AZ آلکمار داشتم و هنوز هم با برخی از افراد آن باشگاه در ارتباطم. دیدن دوستان قدیمی همیشه خوب است. ما اما در خانه AZ آلکمار باید کار خودمان را انجام دهیم. این بازی برای برخی افراد دشوار است، اما ما قرار نیست کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم. ما باید راهی که در پیش گرفته‌ایم را ادامه دهیم.

فاینورد در حال حاضر با 51 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی اردویژه هلند جای دارد و بالای سر خود آژاکس 57 امتیازی و پی‌اس‌وی آیندهوون 52 امتیازی را می‌بیند.

فیلم گل زیبای علیرضا جهانبخش را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ