به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،میرهاشم موسوی در وبینار بررسی مسائل بیمهای که با حضور مدیران کل تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد؛ اظهار کرد: افزایش پوشش بیمهای و اجرای طرح بیمه خانواده ایرانی و بیمه دانشجویان از جمله طرحهای مهم سازمان تأمین اجتماعی است و انتظار داریم که در سال آینده تعداد قابل توجهی از افراد واجد شرایط در قالب این طرحها تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند.
موسوی گفت: قطعاً مدیران سطوح مختلف سازمان تأمین اجتماعی نسبت به شرایط سازمان دغدغه دارند و در کنار تلاش برای ایفای تعهدات و امور جاری سازمان، نسبت به آینده این سازمان نیز با توجه و حساسیت ویژه مسائل را پیگیری میکنند. برای توسعه خدمات و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش سازمان اقدامات متنوعی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم برنامههای تحولی از سال آینده به نتایج مورد نظر برسند. برنامههای تحولی باید دقیق، دارای زمانبندی مناسب و شاخصهای قابل ارزیابی باشد تا بتوانیم برنامهها را در مسیر صحیح اجرا کنیم. در این مسیر تعامل مستقیم با استانها و ارزیابی مشکلات و پیشنهادها بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: بیش از ۵۰ درصد از جامعه از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده میکنند و دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است. باید نتیجه اقدامات تحولی و تلاش مجموعه مدیران و همکاران در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایتمندی مردم از خدمات تأمین اجتماعی افزایش یابد. بروکراسی اداری در بسیاری موارد توانایی ایجاد رضایتمندی را ندارد و حتی در مسیر خدمترسانی نیز نارضایتی تولید میکند که این وضعیت باید در مسیر اصلاح قرار گیرد.
موسوی در پایان با اشاره به ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی گفت: الکترونیکی شدن خدمات پیشنیاز و مقدمه رسیدن به تأمین اجتماعی هوشمند است. هوشمندسازی راهبرد مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی است و باید اقدامات لازم و تغییرات تشکیلاتی مورد نیاز را برای تحقق تأمین اجتماعی هوشمند با جدیت دنبال کنیم تا تسهیلگیری خدمات به عنوان یکی هدف مهم سازمانی محقق شود.
در این جلسه که با هدف تقویت ارتباط مستقیم ستاد مرکزی با ادارات کل استانی برگزار شد؛ تعدادی از مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی با طرح نظرات و مشکلات خود در حوزه بیمهای، به بیان دیدگاهها و طرح پیشنهادهایی برای ارتقا وضعیت سازمان پرداختند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه