ثقتی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان:

تشکیل کارگروه ویژه برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان

اقتصاد ایران: رضا ثقتی شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در گیلان با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی، با اشاره به عدم اکران فیلم‌های جشنواره فجر طی سال‌های گذشته در سطح استان گفت: از سال ۹۱، مجوز برگزاری همزمان جشنواره فجر در گیلان آغاز شد و جز اولین استان‌هایی بودیم که در برگزاری این رویداد فرهنگی موفق بودیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اکثر فیلم‌های جشنواره فجر امسال به طور همزمان در استان اکران شده است افزود: نرخ بلیط‌ها نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشت.

وی با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی پذیرش فیلم‌ها در طول جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی در این ایام به خوبی رعایت شد و مردم در فضای خوبی فیلم‌ها را تماشا کردند.

ثقتی ادامه داد: در طول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، ۴۸ سانس فیلم اکران شد و هفت هزار و ۶۰۰ نفر از مردم گیلان به تماشای فیلم‌ها نشستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: روزگاری فعال‌ترین سالن‌های سینما و تئاتر در رشت وجود داشت اما حال و روز فعلی سینماهای استان گیلان خوب نیست.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه جهت بازگشایی و پیگیری مشکلات سالن‌های تعطیل سینما در گیلان گفت: از مسئولان استان درخواست داریم برای بهبود وضعیت سالن‌های سینما با این اداره کل نهایت همکاری را داشته باشند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در مراسم اختتامیه اکران همزمانی چهلمین جشنواره فیلم فجر گیلان گفت: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر مردم را بار دیگر با سینما آشتی داد.

وی با تاکید بر نقش فرهنگ و هنر در جامعه اظهار داشت: اگر خلاءهای فرهنگی در جامعه پر نشود، دشمن این فضا را با هجمه های رسانه‌ای و تبلیغاتی در اختیار خواهد گرفت.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید داشته‌هایمان را ارج بگذاریم به ظرفیت عظیم تالار مرکزی رشت که بدون استفاده مانده بود اشاره کرد و گفت: تالار مرکزی رشت حتی یک روز نباید بدون استفاده بماند و برای تداوم فعالیت این مجموعه با همه توان حمایت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر نیاز جامعه به نشاط اجتماعی تاکید کرد: رعایت همه موارد شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام پر خطر کرونا الزامی است

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ