اجرای طرح ملّی «ایجاد بانک جامع و مدیریت تجهیزات برق»

اقتصاد ایران: طرح ملی «ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا به‌منظور مدیریت تأمین و دسترسی سریع به تجهیزات» در سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران از سمنان، نمایندگان شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در امور تدارکات و قراردادها و انبار شرکت برق منطقه‌ای سمنان بازدید کردند.

یعسوب قلیچ‌لی، سرپرست امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان در ابتدای این بازدید برای آشنایی بیشتر، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت در امور تدارکات و قراردادها پرداخت.

وی افزود: طرح ویژه ملی «ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا به‌منظور مدیریت تأمین و دسترسی سریع به تجهیزات» توسط مدیرعامل شرکت توانیر به برق منطقه‌ای سمنان ابلاغ و در این شرکت در حال پیگیری و اجراست.

آبیاری، مدیر امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان نیز اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه تدارکات و انبار شرکت برق منطقه‌ای سمنان را سیستمی، منظم و مؤثر دانست و بر لزوم انجام بهینه کاوی و الگوبرداری از عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای تأکید کرد.

در این بازدید، مدیر امور تدارکات و قراردادها و رئیس اداره انبارهای شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با مراجعه به قسمت‌های مختلف امور تدارکات این شرکت، از نزدیک با فعالیت‌های صورت گرفته همچون طرح ویژه ملی ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا آشنا شده و روند برگزاری مناقصه‌ها، فرایند خریدهای سامانه‌ای، عملکرد کمیته‌ها و کارگروه‌های حوزه مناقصات و قراردادها و.... مورد بازدید و بهینه کاوی قرار گرفت.

در ادامه نیز از انبار مرکزی شرکت برق منطقه‌ای سمنان و فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص سامانه انبار، دستورالعمل‌ها و رویه‌ها و نحوه انبارش و انبارداری تجهیزات، بازدید میدانی شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ