دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت:

سفرهای استانی رئیسی امید را در کشور زنده کرد

اقتصاد ایران: گیلان-محمد جواد محمدی نوری: سفرهای استانی رئیس جمهور امید را در دل صاحبان تولید و صنایع کشور و کارآفرینان زنده کرده است البته این سفرها باید دارای خروجی باشد و خروجی مصوبات تنها در کارآمدی و دلسوزان مسئولان اجرایی دولت بوجود خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری اقتصادی ایران با تقدیر از تلاش‌های شخص رئیس جمهور برای سفرهای استانی و انجام دیدارهای مردمی، گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور امید را در دل صاحبان تولید و صنایع کشور و کارآفرینان زنده کرده است البته این سفرها باید دارای خروجی باشد و خروجی مصوبات تنها در کارآمدی و دلسوزان مسئولان اجرایی دولت بوجود خواهد آمد.

عضو هیئت اجرایی و رئیس ستاد احزاب و تشکل های سیاسی شورای وحدت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بنده بر استفاده از نسل جوان در بستر مدیریت‌های اجرایی و در بدنه دولت تاکید داشته و دارم به این دلیل که نسل جوان با تجربه بتواند در چنین روزهایی ضامن بقای نظام باشد.

این حقوقدان و فعال سیاسی با اشاره به اینکه در بحث مذاکرات، خِرد حاکمیتی می‌تواند گره گشا باشد، گفت: معتقدم آقای رئیسی دلش برای تغییر و تحول اساسی به نفع مردم می‌سوزد، اما به نظر می‌رسد تیم اقتصادی ایشان در این مسیر باید هماهنگ‌تر باشند.

محمدی نوری اظهار امیدواری کرد: برخی مسئولان بیش از گذشته در میان مردم حاضر شوند و روحیه دولت مردمی را تنها در شعار خلاصه نکنند و بدانند مردم امروز نسبت به آینده فرزندانشان و مسئله اشتغال و موضوع مسکن دچار نگرانی هستند.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مردم برایشان فرقی ندارد چه کسی وزیر یا استاندار یا فرماندار باشد، خاطرنشان کرد: ثبات اقتصادی مهمترین دغدغه مردم است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ