مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت :

مشکلات بیش از ۲۰طرح سرمایه گذاری در گیلان بررسی شد

اقتصاد ایران: گیلان-دکتر یونس رنجکش در چهل و پنجمین کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان گیلان افزود: این طرح ها شامل سرمایه‌گذاری در بخش های کشاورزی ،صنعتی، گردشگری و خدمات بوده است که ا حضور سرمایه گذاران متقاضی و مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،طبق اظهارات دکتر رنجکش:مهمترین مشکلات مربوط به این طرح های سرمایه گذاران در خصوص صدور مجوز ها بوده است که راهنمایی های لازم توسط دستگاههای اجرایی ارائه به آنان ارایه شد.

به گفته وی، صدور مجوز به دلیل برخی پیچیدگی های و تغییرات قوانین و ایین نامه های خاص برخی از دستگاه‌های اجرایی از یک سو و عدم آگاهی بسیاری از متقاضیان از ضوابط و قوانین دستگاه اجرایی از مهم ترین مشکلات در روند اجرایی شدن مجوزهای صدور فعالیت در استان می باشد 

 وی یاد آور شد: در کمیته‌های فنی تلاش می‌شود تا در چارچوب مقررات و آیین نامه ها و قوانین جاری دستگاههای اجرایی نسبت به صدور مجوز ها بر اساس راهنمایی های مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی تسهیل گری شود .

مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان تاکید کرد :رعایت ضوابط و قوانین استقرار طرح های سرمایه گذاری یک الزام در چارچوب مقررات است اما با نگاه تسهیلگرانه و کمک به جذب سرمایه‌گذاری‌ها تلاش می‌شود تا مشکلات مربوطه بر اساس ضوابط برطرف شود.

رنجکش افزود : متقاضیان سرمایه گذاری قبل از اجرای طرح ها در هماهنگی با دستگاههای اجرایی و استانداری گیلان می توانند از قوانین و رویه های اجرایی کسی اطلاع نمایند

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ