ملاک انتخاب فرنگی‌کاران جوان برای رویدادهای بین المللی

اقتصاد ایران: سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است ملاک‌های اصلی در روند انتخاب ملی پوشان روشن و مشخص است که طبق برنامه اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان در حال تدارک برای برگزاری نخستین اردوی آماده سازی خود هستند که قرار است بعد از جام تختی و بصورت مشترک برگزار شود. اردویی که نشان می‌دهد تعامل و همکاری بین محمد بنا و حمید باوفا به عنوان سرمربیان این دو تیم وجود دارد و باید در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در عرصه کشتی فرنگی باشیم.

این در حالیست که رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی نیز طی روزهای ۳ تا ۶ اسفند ماه در اهواز برگزار می‌شود و برخی از شاگردان حمید باوفا نیز می‌توانند به عنوان مدعیان تیم جوانان در این تورنمنت بین المللی به میدان بروند.

در همین راستا حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان  اظهار داشت: من از همان ابتدای حضورم به عنوان سرمربی تاکید کردم نظم در اردوها و حضور مثبت در مسابقات تدارکاتی از ملاک‌های اصلی برای انتخاب فرنگی کاران است. به همین دلیل در آغاز روند برنامه‌ها در صدد هستیم با هماهنگی مدیرفنی تیم ملی زمینه اعزام برخی از نفرات منتخب به جام نیکولاپتروف بلغارستان را مهیا کنیم. البته نفراتی هم باید در جام تختی به میدان بروند که مطمئناً عملکرد آنها در این مسابقات نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری اردوهای مشترک بزرگسالان و جوانان چه تأثیری بر روند پیشرفت تیم ملی کشتی فرنگی دارد گفت: معتقدم اگر تیم جوانان و بزرگسالان نتوانند با تعامل و هماهنگی پیش بروند، رشد و موفقیتی در کشتی نخواهیم داشت. خوشبختانه هم اکنون برخی از مدعیان جوان در قالب تیم ملی بزرگسالان حضور دارند که نشان می‌دهد روند انتقال جوانان به تیم ملی بزرگسالان به درستی انجام شده است. طبیعتاً مهارت یک سرمربی همین است که بتواند از پتانسیل‌های موجود به بهترین شکل استفاده کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با لزوم کسب تجربه و برگزاری اردوهای منظم و مشترک با بزرگسالان اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم در اردوهای مشترک از پتانسیل و ظرفیت این ملی پوشان استفاده کنیم. ضمن آنکه در تلاشیم علاوه بر حضور در تورنمنت‌های رده جوانان، برخی از فرنگی کاران خودمان را در کنار بزرگسالان به تورنمنت‌های معتبر اعزام کنیم.

 آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به قبل از رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ باز می‌گردد که حالا با توجه به تعامل محمد بنا و حمید باوفا به عنوان سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و جوانان، نخستین اردوی فرنگی‌کاران قرار است بطور مشترک برگزار شود. البته برگزاری این اردو مشروط به عدم تداخل برنامه‌های این دو تیم است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ