رشد سه برابری مراجعات کرونایی در بیمارستان‌های مشهد

اقتصاد ایران: مشهد-جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره گفت: از ۲ هفته قبل آمار مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها به‌ویژه در بخش سرپایی افزایش چشمگیری داشت که نشان می‌دهد سویه اُمیکرون در قدرت تکثیر، سرایت و انتشار بسیار بالای بیماران کرونایی نقش داشته است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،دکتر ایوب توکلیان افزود: ابتلای یک نفر در خانواده، کلاس درس و محیط کار به معنای خطر ابتلای تمامی افرادی است که با آن فرد در آن محل در ارتباط هستند.
وی با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده برای کنترل بیماران کرونایی گفت: فعال کردن بخش‌های تنفسی سرپایی و جداسازی این گروه از بیماران در بیمارستان‌ها و جداسازی بیماران تنفسی و غیرتنفسی سرپایی برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس در میان مراجعه‌کنندگان، از اقدامات صورت گرفته است.
توکلیان افزود: بیماران بستری با همکاری اورژانس ۱۱۵ در تمامی بیمارستان‌ها توزیع مناسب شدند تا ازدحام در بیمارستان‌های اصلی و کمکی دانشگاهی کرونا ایجاد نشود و تقسیم بیماران در هر بیمارستان متناسب با ظرفیت و گنجایش آن مرکز درمانی صورت پذیرفته تا با انبوهی از بیماران کووید در یک بیمارستان خاص مواجه نشویم.
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم خواست از حضور در هر نوع تجمعی به‌شدت خودداری کنند؛ اجتماعات غیرضروری و خروج از منزل تنها برای انجام کار‌های ضروری باشد و در کنار جدی گرفتن این موضوع، برای دریافت سریع‌تر دُز سوم واکسن کرونا اقدام کنند و با تداوم استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار دهند.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ