راهنمای سفر به تایلند در نوروز 1401

اقتصاد ایران: تایلند جادوی تصاویری از فیل ها، سواحل، معابد و البته غذاهای لذیذ است. تایلند منطقه بزرگی در جنوب شرقی آسیا و مقصدی محبوب برای گردشگری می باشد. برای اطلاع از جاذبه های بی نظیر تایلند با ما همراه باشید.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  تایلند جادوی تصاویری از فیل ها، سواحل، معابد و البته غذاهای لذیذ است. تایلند منطقه بزرگی در جنوب شرقی آسیاست و یک مقصد محبوب برای گردشگری می باشد. جنگل های سرسبز و باشکوه در مناطق شمالی تایلند گسترده شده اند. فیل ها در اینجا پرسه می زنند و میمون های چابک خوراکی توریست های غافل را می دزدند. معابد بانکوک در روشنایی روز و تفریگاه های آن در زیر نور شب و شب زنده داری می درخشند. در جنوب آن، خطوط بی وقفه سواحل شگفت انگیز با ماسه های سفید در امتداد خلیج تایلند کشیده شده است. به راستی که تنوع و سخاوت غنی این کشور، مقصد درخشنده ای برای توریست ها ساخته است.

سفارتخانه تایلند به طور کل دو نوع ویزای توریستی و تجاری صادر می کند که برای تهیه هرکدام،  نیاز به مدارک و هزینه های متفاوتی است. برای دریافت ویزای توریستی یا گردشگری،می توانید به  آژانس های مسافرتی و یا  سفارت خانه مراجعه کنید.

1- اقدام شخصی: اقدام به تهیه ویزا از سفارتخانه حداقل سه روز کاری زمان می برد.

راه های سفر به بانکوک و هزینه ها

به بانکوک، پایتخت کشور تایلند با شیوه های مختلفی می توانید سفر کنید، سفر به بانکوک تنها از راه تورهای بانکوک امکان پذیر است.

تورهای بانکوک

 تورهای بانکوک به صورت تورهای مخصوص بانکوک و تورهای ترکیب است که در تورهای ترکیبی از شهرهای دیگر مانند پوکت و پاتایا نیز دیدن می کنید که هزینه های این تورها به این شرح است:

تورهای مخصوص بانکوک

این تورها بیشتربه صورت 7 شب و ۸ روزه ارائه می شوند که هزینه آن ها با توجه به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، اتاق مورد نظر و البته زمان سفر متفاوت است

سفر به پوکت

پوکت دارای تنوع بی نظیری از جاذبه های گردشگری می باشد از زیبایی هایی که به دست انسان ساخته شده اند تا اماکن تفریحی طبیعی و انواع ورزش های آبی. در شهر پوکت همیشه چیزی برای بازدید و یا انجام دادن وجود دارد و نکته جالب این است که اماکن دیدنی پوکت با فاصله کمی در کنار یکدیگر قرار دارند. هر چیزی که برای تعطیلات و سفر خود احتیاج داشته باشید می توانید در پوکت بیابید، از موزه های عجیب، اماکن فرهنگی و مذهبی، شب های زنده و پر از انرژی و سواحل گرم و سفید که می توانید از آرامش سواحل پوکت لذت ببرید.

راه های سفر به پوکت تایلند و هزینه های آن

راحت ترین راه برای سفر کردن پوکت از راه مسیر هوایی است و امکان سفر از راه زمینی وجود ندارد زیرا که برای تهیه ویزای تایلند به بلیط رفت و برگشت نیاز دارید.

راه های سفر به پوکت

به دو روش است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم

سفر به پوکت تایلند با تورهای پوکت سفر شخصی و بدون تور به پوکت

سفر به پوکت با تورهای پوکت

برای سفر به پوکت با استفاده از تور، دو راه وجود دارد. اول آنکه از تورهای مخصوص پوکت استفاده کنید و کل سفر خود را در این جزیره سپری کنید، روش دوم آنکه از تورهای ترکیبی تایلند استفاده کنید، چند روز را در پوکت گذرانده و باقی زمان را در شهری دیگر مانند بانکوک، پاتایا یا ساموئی طی کنید.

هزینه سفر به پوکت با تورهای مخصوص پوکت

تور نوروز دیگر پیشنهاد ما است. این تورها بیشتر ۷ شب و ۸ روزه هستند و هزینه آن ها با توجه به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، اتاق مورد نظر و البته زمان سفر متفاوت می باشد.

هزینه سفر شخصی و بدون تور به پوکت

سفر هوایی با تور پوکت نوروز 1401 تنها از یک شرکت هواپیمایی به صورت پرواز مستقیم انجام می شود که آن هم به شکل چاتری و یا فصلی صورت می گیرد. برای رسیدن پوکت دو راه دارید اول اینکه با یک توقف ایرلاینی خارجی به پوکت بروید و یا اینکه ابتدا به شهر بانکوک رفته و از آن جا با پرواز به سمت پوکت حرکت کنید.

هرینه پروازهای پوکت به شکل بلیط هواپیما پوکت رفت و برگشت به این شرح می باشد

پروازهای داخلی و مستقیم به پوکت

باید بدانید هیچ پرواز مستقیم ایرانی به پوکت وجود ندارد

تور تایلند نوروز 1401

شما با سفر به شهرهای معروف تایلند همچون بانکوک با آسمان خراش های بزرگ و خیابان های پر جنب و جوش آن آشنا خواهید شد و از طبیعت و جانوران آن در پارک های طبیعی شگفت زده خواهید شد. در سواحل بی نظیر این سرزمین می توانید با انجام انواع ورزش های آبی، قایق سواری، ماهیگیری، غواصی لذت فراوانی از سفرتان ببرید و اگر عاشق ماجراجویی هستیید، سافاری با فیل در وسط جنگل را تجربه کنید. تور تایلند نوروز 1401 می تواند تجربه خیلی هیجان انگیز و فوق العاده در میان مردمانی باشد که همیشه لبخند بر روی صورتشان دارند و در خلق یک سفر بی نظیر کمک می کنند.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ