استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

اقتصاد لیبرالی کشور را به موفقیت نمی رساند

اقتصاد ایران: بیرجند-استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اقتصاد لیبرالی کشور را به موفقیت و پیشرفت نمی‌رساند، گفت: مدیران در خراسان‌جنوبی نه تنها فساد گریز بلکه باید فساد ستیز باشند.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، جواد قناعت عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان اظهار کرد: مدیران در خراسان‌جنوبی نه تنها فساد گریز بلکه باید فساد ستیز باشند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مدیران باید به جنگ فساد رفته و با آن تقابل داشته باشند، بیان‌کرد: فساد ستیزی از اصول و ارکان اصلی انقلاب اسلامی و در واقع تحقق خواسته مردم از دوست سیزدهم در کنار حل مشکلات اقتصادی است.

قناعت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به عدالت و ضرورت رسیدن به آن اشاره کرده‌اند، ادامه داد: در کنار اینکه سفره و کسب و کار آسیب دیده مردم را باید بهبود ببخشیم در زمینه رسیدن به عدالت در بخش‌های مختلف و مبارزه با فساد نیز باید قدم برداریم.

وی گفت: اگر رئیس جمهور نیز سفرهای استانی خود را از استان‌های کم برخوردار شروع کردند نیز در راستای رسیدن به عدالت بوده است و در واقع می‌توان گفت فساد ستیزی و عدالت محوری در بین مدیران دولت سیزدهم باید مورد همت ویژه باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که به موفقیت‌های متعددی رسیده‌ایم اما امپراطوری رسانه‌ای دشمن در حال پر رنگ نشان دادن مشکلات و کم رنگ جلوه دادن موفقیت‌ها و پیروزی‌ها است.

قناعت بیان‌کرد: اگر در سال‌های گذشته و در چهل سال قبل نیز در برخی از مقاطع مدیریت اجرایی دست دولتمردان دلسوز می‌بود و افرادی که نگاه به غرب داشتند در رأس نمی‌بودند از نظر اقتصاد و… در وضعیت بهتری می‌بودیم.

وی گفت: دشمن اقتصاد کشور را نقطه هدف قرار داده است و از این نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها در نامگذاری سال‌ها موضوعات اقتصادی را مطرح کردند که به نوعی مطالبه از دولتمردان برای حل این مشکلات بود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اقتصاد لیبرالی کشور را به موفقیت نمی‌رساند، اظهار کرد: وضعیت ما در عرصه بین‌المللی نیز مطلوب و رو به جلو است و ما بدون لشکر کشی و… شاهد صدور انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف هستیم.

قناعت گفت: امیدواریم با فضای همدلی فعلی بین سه قوه و رویکرد مردمی دولت شاهد حل مشکلات در آینده باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ