تعمیر ابزار جراحی دستگاه‌های هیستروسکوپی با شرکت درمان گستر آپادانا

اقتصاد ایران: تعمیر دستگاه‌های هیستروسکوپی و سایر دستگاه‌ها و ابزار جراحی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زمینه نگهداری این لوازم به شمار می‌رود. با تعمیر این لوازم می‌تواند از خرید دوباره آنها بی‌نیاز بود و صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های خرید آنها کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، عمل هیستروسکوپی یکی از مهم‌ترین جراحی‌ها در حوزه بیماری‌های زنان است که به‌وسیله دستگاه هیستروسکوپی انجام می‌شود.

تعمیر دستگاه‌های هیستروسکوپی و سایر دستگاه‌ها و ابزار جراحی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زمینه نگهداری این لوازم به شمار می‌رود. با تعمیر این لوازم می‌تواند از خرید دوباره آنها بی‌نیاز بود و صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های خرید آنها کرد.

همچنین این دستگاه‌ها معمولاً به‌صورت وارداتی بوده و یکی دیگر از مزایای تعمیرات آنها صرفه‌جویی ارزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های کشور به خارج خواهد بود.

شرکت درمان گستر آپادانا با سال‌ها تجربه در زمینه واردات تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی و همچنین در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیر ابزار جراحی می‌تواند در این زمینه کمک‌های قابل‌توجهی به بخش سلامت و نگهداری لوازم گران‌قیمت جراحی در کشور کند.

داشتن تخصص برای تعمیر دستگاه های هیستروسکوپی

باتوجه‌به این نکته که دستگاه‌های هیستروسکوپی در جراحی و درمان مشکلات داخلی زنان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، نگهداری درست و تعمیرات تخصصی این‌گونه دستگاه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای انجام تعمیرات در این‌گونه دستگاه‌ها، بهتر است به افراد متخصص که در زمینه تعمیرات دستگاه‌های جراحی تبحر و تخصص کافی را دارند مراجعه کنید.

شرکت درمان گستر آپادانا می‌تواند به‌راحتی کلیه خدمات تعمیرات دستگاه‌های هیستروسکوپی و سایر دستگاه‌های جراحی را برعهده گرفته و به بهترین شکل در اختیار جراحان و متخصصان این زمینه قرار دهد.

همچنین این شرکت باتکیه‌بر تخصص مهندسین پزشکی می‌تواند کلیه خدمات دررابطه‌با:

انواع تعمیرات تخصصی دستگاه‌های جراحی و ... را ارائه دهد.

تعمیر دستگاه آندوسکوپی

انواع دستگاه‌های پزشکی

معمولاً دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی شامل مانیتورینگ، دستگاه‌های چکاپ، دستگاه‌ها و لوازم تشخیص و درمان و... هستند. اصلی‌ترین لوازم و دستگاه‌های پزشکی شامل:

  • دستگاه‌های تشخیص بیماری:این دستگاه‌ها شامل دستگاه‌های تصویربرداری می‌شوند. مانند: تصویربرداری تشدید مغناطیسی، دستگاه سونوگرافی، دستگاه مقطع‌نگاری رایانه‌ای و...
  • دستگاه‌های درمان بیماری:مانند تجهیزات شیمی‌درمانی و لیزرهای پزشکی.
  • تجهیزات احیا و یا پشتیبانی:این دستگاه‌ها باعث حفظ عملکردهای بدن می‌شوند و شامل: دستگاه‌های ونتیلاتور و یا تنفس مصنوعی، دستگاه انکوباتور، ماشین بیهوشی، بای‌پس قلبی ریوی و... هستند.
  • دستگاه‌های پایش پزشکی:این دستگاه‌ها وضعیت و علائم حیاتی بیمار را به کادر درمانی نشان می‌دهند مانند: مانیتور قلبی و فشارخون
  • تجهیزات آزمایشگاهی:این دستگاه‌ها عمدتاً برای آنالیز وضعیت خون و ژن‌ها و... به کار می‌رود.

هر یک از این دستگاه‌ها از ارزش اقتصادی بسیار بالایی برای بیمارستان برخوردار است و حفظ و تعمیرات به‌موقع آنها می‌تواند در بهبود عملکرد دستگاه و تشخیص و درمان بیماری به پزشک معالج، کمک کند.

تعمیر دستگاه‌های هیستروسکوپی نیز یکی از ضروریات نگهداری این دستگاه بوده و برای عملکرد بهتر آن و بالابردن قدرت تشخیص و درمان الزامی است.

تعمیر ابزارهای پزشکی

دستگاه‌های و ابزارهای پزشکی به آن دسته لوازم پزشکی اطلاق می‌شود که در تشخیص و درمان انواع بیماری‌ها به پزشک کمک می‌کنند. این‌گونه لوازم به طور معمول از قیمت بالایی برخوردار بوده و عمدتاً از کشورهای خارجی وارد کشورمان می‌شوند.

به‌این‌ترتیب قیمت اکثر این دستگاه‌ها بسیار بالا بوده و نگهداری صحیح برای پیشگیری از خرابی و خرید دوباره این ابزار الزامی است.

در صورت خرابی و ایجاد هرگونه مشکل در این دستگاه‌ها، لازم است مشکل به‌سرعت مرتفع شده تا از ایجاد اختلال در روند تشخیص بیماری و درمان آن جلوگیری به عمل بیاید.

در موارد خرابی و ایجاد اختلال در کار دستگاه لازم است کار تعمیرات دستگاه‌ها و لوازم پزشکی را به افراد متخصص و مهندسین پزشکی بسپارید تا با آگاهی کامل از عملکرد این دستگاه، آن‌ها را به بهترین شکل تعمیر کنند.

تعمیر این لوازم می‌تواند تا میزان زیادی صرفه‌جویی به همراه داشته و از خرید دوباره این تجهیزات گران‌قیمت جلوگیری به عمل آورد.

تعمیر دستگاه‌های پزشکی

نکات مهم در تعمیر دستگاه‌های پزشکی

توجه داشته باشید که دستگاه‌های پزشکی بسیار حساس بوده و تعمیرات آنها نیز باید به‌وسیله افراد متخصص و مهندسین پزشکی صورت بگیرد.

به‌هیچ‌عنوان به‌صورت خودجوش اقدام به تعمیر این‌گونه دستگاه‌ها نکنید زیرا ممکن است این کار به خرابی بخش زیادی از دستگاه و بردهای الکتریکی آن بینجامد.

دستگاه‌های پزشکی بسیار گران‌قیمت بوده و برخی از آنها نیز شامل تحریم هستند و تهیه دوباره آنها می‌تواند دشوار و یا غیرممکن باشد.

پس لازم است برای هرگونه تعمیرات، به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کرده و به‌اصطلاح کار را به کاردان بسپارید.

تعمیر دستگاه‌های هیستروسکوپی

کلام آخر

تعمیر دستگاه‌های هیستروسکوپی و همچنین سایر تجهیزات و لوازم پزشکی یکی از مهم‌ترین نکات در نگهداری این لوازم است.

تعمیر و چکاپ دوره‌ای این دستگاه‌ها می‌تواند از ایجاد خسارات زیاد جلوگیری کرده و قبل از ایجاد خرابی و مشکلات پیچیده‌تر، خرابی را با کمترین هزینه مرتفع کند.

شرکت درمان گستر آپادانا با در اختیار داشتن کادری مجرب در این زمینه می‌تواند تعمیرات کلیه دستگاه‌های پزشکی را برعهده گرفته و به بهترین نحو تحویل مشتری دهد.

این شرکت در کنار ارائه کلیه خدمات تعمیرات و نگهداری لوازم پزشکی، مفتخر است با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند و موفق ۳۰ سال گذشته که طی ۱۵ سال اخیر با نام درمان گستر آپادانا مشغول فعالیت بوده است، واردات کالاهای باکیفیت از برترین کمپانی‌های مطرح و معتبر امریکایی، اروپایی و آسیایی را مورد هدف داشته و آنها را به مشتریان خود اراِئه نماید.

 همچنین این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل باتجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی، با شتابی بیشتر از گذشته، جایگاه خود را در حوزه خدمات پزشکی و بیمارستانی کشور ارتقا داده و در کنار جراحان به مشاوره بیماران آنها جهت تهیه کالاهای باکیفیت می‌پردازد.

شرکت درمان گستر آپادانا در راستای اهداف کشور و تأمین نیاز جراحان و بیمارستان‌ها در طی چند سال اخیر به مبحث ارائه خدمات تعمیر و نگهداری از ابزار، لنزها و دستگاه‌های جراحی پرداخته است .

در همین راستا باهدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و باکیفیت به جامعه پزشکی و بیمارستانی نموده است.

شرکت درمان گستر آپادانا

از مهم‌ترین خدمات شرکت درمان گستر آپادانا عبارت‌اند از:

  • واردات و توزیع کالاهای باکیفیت پزشکی، زیبایی و درمانی در طول ۳۰ سال و مشاوره به جراحان و بیماران آنها.

 این کالاها شامل انواع پروتزهای چانه و گونه و زاویه فک، گن‌های بعد از جراحی، آنتی اسکارها، پروتز سینه و تیشو اکسپندر و ... است.

  • در چند سال اخیر این شرکت واردات ابزار جراحی، لنزهای جراحی و دستگاه‌های جنرال شامل انواع دستگاه‌های کمرا، منبع نور سرد، پمپ لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی و اینسیفلیتور و تعمیرات آنها را به عهده داشته و توانسته نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ