روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

اقتصاد ایران: مشهد-مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران بدحال کرونایی در استان خراسان رضوی به ۱۳۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،دکتر محمد پهلوان افزود: از این تعداد ۱۰۳ نفر در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان این استان بستری هستند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی حوزه‌های بهداشت و درمان در تمامی سطوح آماده خدمات رسانی هستند و مردم در صورت ابتلا به علائم کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه نمایند.
 
وی با تاکید بر اینکه شناسایی زودهنگام بیماران نقش موثری در درمان بیماران و جلوگیری از گسترش بیماری دارد تصریح کرد: در این زمینه، علاوه بر آزمایشگاه‌های سطح شهر مشهد، ۴۷ درمانگاه نسبت به دریافت تست رپید بر اساس نرخ مصوب اقدام می‌کنند.
 
مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود:در حال حاضر ۶۴۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۴۶۸ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه قرار دارند.
 
دکتر محمد پهلوان با بیان اینکه طی یک روز گذشته دو هزار و ۷۶۹ نفر به مراکز منتخب کرونا و یک هزار و ۵۰۷ نفر به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه به صورت سرپایی مراجعه نمودند خاطر نشان کرد: در یک روز گذشته دو هزار و ۶۶۷ بیمار جدید در مناطق زیر پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.
 
مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون را بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به نوع شدید اومیکرون عنوان کرد و گفت: تا کنون ۲۳.۷۵ درصد از گروه‌های هدف بالای ۱۸ سال نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود اقدام نمودند و این در حالی است که این میزان باید به بیش از ۷۰ درصد برسد.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ