استفاده از ظرفیت توریسم سلامت در گیلان

اقتصاد ایران: وزیر بهداشت، استفاده ظرفیت توریسم سلامت در استان را حائز اهمیت خواند و عنوان کرد: این حوزه نیز در گیلان بسیار جای کار دارد و باید نگاه بیشتری به آن شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  دکتر بهرام عین الهی در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل، با اشاره به پیشتازی گیلان در واکسیناسیون اظهار کرد: با همت و مشارکت همه جانبه، گیلان در زمینه واکسیناسیون از استان های پیشتاز در کشور است.

وی با بیان اینکه امروزه جنگی فراتر از دوران دفاع مقدس را شاهد هستیم، افزود: شگرد دشمن طراحی و اجرای جنگ های مختلف است تا ایران را از پا در آورد که یکی از این جنگ ها، تحریم های ظالمانه علیه ملت است، هر چند امروزه از گذشته قوی تر هستیم.

وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات شهرستان سیاهکل، گفت: مشکلات شهرستان سیاهکل به هیئت دولت منتقل و مورد پیگیری قرار می گیرد.

عین الهی، گیلان را متمایز با استان های دیگر کشور دانست و خاطرنشان کرد: منابع و فرصت های طبیعی فراوانی در گیلان وجود دارد که باید از آنها بیشتر بهره گرفت.

وی به ظرفیت عظیم مردم در توسعه و آبادانی مناطق مختلف اشاره و تصریح کرد: مردم گیلان در اقدامات نیکوکارانه نیز پیشگام هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده ظرفیت توریسم سلامت در استان را حائز اهمیت خواند و عنوان کرد: این حوزه نیز در گیلان بسیار جای کار دارد و باید نگاه بیشتری به آن شود.

عین الهی با اشاره به کمبود نیرو در برخی از مراکز درمانی و بیمارستانی، افزود: به جهت فاصله مراکز درمانی سیاهکل با مرکز استان، باید نحوه توزیع نیروی انسانی به درستی مدیریت شود.

وی جبران کمبود تجهیزات پزشکی در برخی از مراکز درمانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این بخش با تخصیص تجهیزات پزشکی کافی به ویژه برای مناطق صعب العبور قابل حل است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر رویکرد بومی گزینی در دانشگاه ها، یادآور شد: در تلاشیم تا طرحی را در دست اجرا بگذاریم تا دانشگاه ها خودشان نیروهای متخصص را جذب و تربیت و به کارگیری کنند.

عین الهی، در پایان بر لزوم تمرکز بر شبکه های بهداشت و درمان در نظام سلامت تاکید کرد و اظهار کرد: تقویت شبکه های بهداشت و درمان از فرمایشات رهبری معظم انقلاب است و امروزه ما نباید در روستایی خانه بهداشت نداشته باشیم از این رو لازم است، تلاشمان را بر تقویت نظام شبکه و خانه های بهداشت متمرکز کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ