مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان:

هدایت سرمایه گذاری ها در صنعت زیتون از اولویت های گیلان است

اقتصاد ایران: گیلان-دکتر یونس رنجکش:هدایت سرمایه گذاری ها در راستای تولید ارزش افزوده در صنعت زیتون از اولویت‌های استان در پشتیبانی از این محصول است .

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران,مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت: هدایت سرمایه گذاری ها در راستای تولید ارزش افزوده در صنعت زیتون از  اولویت‌های استان در پشتیبانی از این محصول است .

دکتر یونس رنجکش در  جلسه بررسی سرمایه گذاری صنایع وابسته به زیتون  با محوریت  ساماندهی پساب کارخانجات در استان گیلان افزود :باید تلاش کنیم  با استفاده از  تکنولوژی و روش های  جدید زمینه های  بهره وری بیشتر  از محصولات کشاورزی  بویژه زیتون را فراهم کنیم.

 وی یادآور شد :با توجه به پشتیبانی ها و تسهیلاتی  که  دولت در راستای حمایت از صنعت زیتون در نظر گرفته است با بهره مندی از صنایع تبدیلی به روز و تغییر فرایندهای تجربی استحصال زیتون و فرآورده های ناشی از آن می توانیم میزان سوددهی و ارزش افزوده تولیدی را افزایش دهیم .

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و صاحبان صنایع مربوط به زیتون در استان گیلان خواستار  اتخاذ روش های جدید و پشتیبانی از این صنعت در استان گیلان شد.

مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان تکمیل زنجیره ارزش در صنعت زیتون را از مهمترین برنامه های اولویت دار و سیاست های حمایتی در استان عنوان کرد.

 در ادامه این جلسه که مدیران دستگاههای اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی حضور داشتند دکتر میرعرب مجری طرح ملی زیتون نیز با اشاره به اهداف و برنامه های وزارت جهاد  کشاورزی در توسعه باغات و صنایع فراوری زیتون خواستار به کارگیری روش های جدید و بهرمندی از تسهیلات حمایتی در فراوری زیتون در استان گیلان توسط فعالان اقتصادی این حوزه شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ