وزیر صمت عنوان کرد؛

ساز و کار وزارت صمت برای حل کمبود نقدینگی

اقتصاد ایران: بندرعباس - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خیلی از مسائل و مشکلات پروژه‌ها به دلیل کمبود پول نیست و در این باره ما پروژه‌ تامین مالی زنجیره‌ای را آغاز کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  سیدرضا فاطمی امین صبح جمعه در حاشیه سفر به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفرهای استانی که انجام می‌شود، از هفته‌های قبل، موضوعات و چالش‌های بخش‌های مختلف سازمان‌ها توسط استاندار و رئیس جمهور بررسی و چالش‌ها و مشکلات مشخص می‌شوند.

وی افزود: سپس ما متناسب با آن چالش‌ها مصوبات و راه حل‌هایی برای این سفر آماده می‌کنیم در این سفر نیز مصوبات اطلاع رسانی خواهد شد و در دیدارهایی که ما انجام خواهیم داد راه حل‌هایی برای این مشکلات پیدا می‌کنیم تا آنها را عملی کنیم.

وزیر صنعت گفت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه پاسخگویی ایجاد کرده‌ایم که این سامانه در ۵ استان از جمله استان هرمزگان فعال است؛ این سامانه تمامی تقاضاها از جمله تقاضاهای تلفنی، مکاتبه‌ای و تقاضاهای حضوری که به سازمان صمت استان ارجاع می‌شود را بررسی می‌کند و آن درخواست را مستقیم به واحد مربوطه ارجاع می‌دهد و در اسرع وقت به دست مسئول مربوطه برای پیگیری می‌رساند.

فاطمی امین گفت: تلفن ۱۲۴ که شهروندان محترم استان به عنوان یک تلفن به عنوان شکایت برای قیمت کالا و خدمات از آن استفاده می‌کردند، درحال حاضر برای تمامی مسائل و درخواست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم هر مشکل و راهنمایی در مورد این بخش دارند و می‌توانند با تماس گرفتن درخواست‌هایشان را به سازمان منتقل کنند.

فاطمی‌امین خاطر نشان کرد: در مورد طرح‌های نیمه تمام بودجه مناسبی در استان تخصیص داده شده است اما خیلی از مسائل و مشکلات پروژه‌ها به دلیل کمبود پول نیست و در این باره ما پروژه تأمین مالی زنجیره‌ای را آغاز کرده‌ایم که با همین منابعی که در اختیار داریم، حداقل ۳۰ درصد منابع بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ