استاندار مازندران تاکید کرد:

راه اندازی سامانه جامع اشتغال در مازندران

اقتصاد ایران: ساری- استاندار مازندران بر لزوم راه اندازی سامانه جامع اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: این سامانه باید در اختیار کارفرمایان استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه درکارگروه سرمایه گذاری استان با انتقاد از استخدام بی رویه نیرو در شهرداری‌ها اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری‌ها بخش بالایی از بودجه را به عنوان حقوق پرداخت می‌کنند و باید این فرایند اصلاح و بازنگری شود.

وی با تاکید براینکه معاونت اقتصادی استاندار و سازمان برنامه ریزی باید با تمامی دستگاه‌ها جلسه گذارند تا سهم دستگاه‌ها از اشتعال در سال آینده روشن شد، گفت: این باید به عنوان تعهد دقیق و حساب شده ثبت و مطالبه شود.

وی با اظهار اینکه بحث اشتغال باید اولویت گذاری شود و نباید جذب افراد براساس پارتی و رابطه باشد، گفت: سامانه و سیستم برای جذب نیروهای متخصص و تحصیلکرده در استان باید راه اندازی شود تا نسبت به رفع مشکل اشتغال افراد جویای کار اقدام شود.

استاندار مازندران با اشاره به روند روبه رشد بیکاران دراستان اظهار داشت: در هر شهرستان بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر کنار خیابان جویای کار هستند که ۱۰ درصد آنها مشغول کار می‌شوند در حالی که کارخانجات استان از استان‌های دیگر نیرو و کارگر جذب می‌کنند.

حسینی پور با تاکید براینکه وضعیت کارگران مناسب نیست و باید نسبت به ساماندهی آنها صورت گیرد، راه اندازی سامانه جامع هوشمند اشتغال تاکید کرد و گفت: این سامانه باید در اختیار تمامی کارفرمایان قرارگیرد تا به اقتضای نیاز نسبت به تأمین نیرو از بین جویندگان کار استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ