بهترین راهنمای سفر به تفلیس گرجستان در نوروز 1401

اقتصاد ایران: تفلیس، پایتخت گرجستان، شهری فوق العاده برای بازدید است. در واقع، گرجستان خود کشوری درخشان برای بازدید است. این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورها برای گذراندن تعطیلات در اروپا و همچنین سفر با کوله پشتی به دور اروپا، روز به روز محبوب تر می شود!

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، گرجستان یکی از آن کشورهایی است که دارای فصول واقعی است، بنابراین بهترین زمان برای سفر به گرجستان بستگی به آب و هوای مورد علاقه شما دارد!

با این حال باتوجه به تعطیلات ایام نوروز و شروع حال و هوای بهاری ما ماه های مارس و آوریل را به شما با تور گرجستان نوروز1401 عزیزان پیشنهاد می کنیم.

راهنمای سفر به تفلیس

تفلیس، پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان، توسط کوه‌ها احاطه شده است و توسط رودخانه کورا غرق می‌شود.

با ایستادن بر فراز کوه متاتسمیندا در لبه تفلیس، به یک شهر قدیمی تماشایی که در ساحل رودخانه زیبای کورا مایل به سبز قرار دارد، نگاه می کنید، در حالی که غروب خورشید را بر فراز چشم انداز وسیعی که گرجستان است تماشا می کنید، متوجه خواهید شد که چه چیزی باعث می شود این شهر خیلی خاص باشد

نگاه شما به مناظر زیبای شهر، مانند پل مدرن صلح، که از روی کورا می گذرد - یا شاید کلیسای جامع تثلیث مقدس تفلیس که به نظر می رسد از جایی که ایستاده است، در بالای آسمان به آسمان می ریزد.

یا شاید تماشا کنید که فونیکولور از کوهستان بالا و پایین می رود که از شهر قدیمی می آید و گردشگران معدودی را که از مسیر فرسوده توریستی اروپایی به گرجستان منحرف می شوند، می آورد.

نمایی از شهر تفلیس

مرکز فرهنگی بزرگ و ساختمان اداری ریاست جمهوری، با ویژگی های آینده نگرانه خود، که در مقابل رودخانه قرار گرفته اند، به سختی می توانند چشمان شما را به اندازه تفلیس به خود جلب کنند. با این حال، این آثار معماری باشکوه محور بسیاری از شهرهای محبوب در سراسر جهان خواهد بود.

گرجستان از نظر جغرافیایی در تقاطع راهبردی اروپا و آسیا واقع شده است، در واقع گرجستان در مسیر فرسوده سفر اروپا قرار دارد. پر از آشفتگی های تاریخی اخیر و داستان های خطرناکی است که همه واقعی هستند. با این حال، تمام این درگیری ها در سال 2003 پس از پایان انقلاب رز پشت سر گذاشته شد. اکنون، کسانی که با روایت‌های دروغین رسانه‌ها شجاعت می‌کنند و به گرجستان می‌آیند، پاداش خوشایندی دریافت خواهند کرد. تفلیس شهری پرجنب‌وجوش با ۱.۱ میلیون نفر جمعیت است، و اگرچه شهری بزرگ است، اما حال و هوای یک شهر قرون وسطایی «کوچک» دارد.

در تفلیس چه کارهایی انجام دهیم؟

این یکی از چندین شهر باستانی جذابی است که می توانید در قفقاز کاوش کنید است. بسیار آسان است که با قدم زدن در خیابان های تفلیس «گم شوید» و سبک های مختلفی را که در معماری شهر، قرون وسطایی، نئوکلاسیک، هنر نو، استالین و مدرن گسترش یافته اند، کشف کنید.

در حین پرسه زدن در شهر، کلیساهای ارتدکس، ساختمان های قدیمی با بالکن های جذاب، مجسمه ها و ماشین های قدیمی را کشف خواهید کرد. بعلاوه، مغازه های زیبا و غرفه های مواد غذایی که شما را به خرید همه چیز وادار می کند. در گرجستان همه چیز بسیار ارزان است.

فراموش نکنید که از برج ساعت در شهر قدیمی دیدن کنید و هر بار که ساعت شروع می شود یک نمایش عروسکی تماشا کنید.

(یکی دیگر از شهرهای سرگرم کننده گرجستان برای بازدید، باتومی، تفرجگاه ساحلی این کشور است.) این شهر باعث می شود احساس کنیم در یک کتاب عرفانی هستیم.

یک بعد از ظهر را در «دریای تفلیس» بگذرانید

خوب، البته این یک دریا واقعی نیست. تفلیس شهری محصور در خشکی است که به این معنی است که مردم تفلیس اگر می خواهند مانند هموطنان خود در باتومی در دریای سیاه زندگی کنند، باید خلاق باشند. بنابراین، اکثر شهرنشینان برای یک بعدازظهر آفتاب گرفتن و شنا به دریاچه لاک پشت (که در واقع فقط دو مخزن است) سفر می کنند.دریاچه موقت تنها نیم ساعت با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد و تاکسی مستقیم به دریاچه نباید بیش از 5-10 دلار آمریکا هزینه داشته باشد. یک پیک نیک را جمع کنید زیرا گزینه های غذایی زیادی در این نزدیکی وجود ندارد!

دریاچه تفلیس

به قلعه ناریکالا بروید قلعه ناریکالا استحکاماتی است که در اطراف بخشی از شهر ساخته شده است که در قرن چهارم توسط ایرانیان ساخته شده است. در حالی که در این جاذبه تفلیس هستید، می توانید ببینید که قسمت هایی از دیوارها در اثر زلزله تخریب شده است. با این حال، هنوز امتداد قابل توجهی از دیوارها دارد و با توجه به قدمت آن به خوبی حفظ شده است.

ر فراز قلعه ناریکالا، مجسمه 20 متری چشمگیر کارتلیس ددا (مادر گرجستان) مشرف به شهر وجود دارد. این مجسمه نماد شخصیت ملی گرجستان است. در کنار مجسمه یک نقطه دید و چندین غرفه غذا با میوه های تازه وجود دارد. خنک شدن در بالای شهر لذت بخش است.

قلعه و مجسمه Kartlis Deda به شهر جنبه اسطوره ای می بخشد. منظره از بالا شگفت‌انگیز است و آن را به بهترین جاذبه تفلیس تبدیل می‌کند.

قلعه زیبای ناریکالا

برای خرید یادگاری شوروی در بازار کک پل خشک

برای دوستداران عتیقه یا کسانی که به مصنوعات اتحاد جماهیر شوروی علاقه دارند بازار کک پل خشک صبح ها محل شماست.

از جذاب ترین محله شهر دیدن کنید

ورا با معماری جالب، مهمان‌خانه‌ها و هتل‌های بوتیک، و فروشگاه‌های زیبا، یکی از محله‌های زیبای تفلیس است. این منطقه آرام و مرکزی است که پوشیده از درختان و گیاهان است.

معماری بسیار به سبک تفلیس است، که به نظر می رسد از زمانی که ساختمان های مسکونی برای اولین بار ساخته شده اند، آن را لمس نکرده اند. ورا پارک یک فرار خوب در یک روز آفتابی است، سالن کنسرت (حداقل از بیرون) زیبا به نظر می رسد، و خیابان های معدود رستوران ها و بارها نسبتاً پر جنب و جوش به نظر می رسند.

این یک مکان عالی برای پرپیچ و خم کردن بعد از ظهر در یک قدم زدن آرام است که هدف آن رفتن به جایی خاص است.

یک تور پیاده روی در شهر داشته باشید

تقریباً در هر شهری تورهای پیاده روی شهری رایگان را پیشنهاد می کنdم. تفلیس نیز یک ایده عالی ارائه می دهد! نه تنها این، بلکه ممکن است بتوانید با همسفران خود ارتباط برقرار کنید و چند نفر را بیابید تا برای بقیه مدت اقامت خود در تفلیس، کرایه تاکسی را با آنها در تور تفلیس نوروز 1401 تقسیم کنید.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ