معرفی دیدنی های پوکت ؛ مروارید جزیره آندمان

اقتصاد ایران: هر تصوری که از تایلند دارید را فراموش کنید! چرا که جزیره پوکت فارغ از شلوغی و جنب و جوش تایلند گردشگران را با روی دیگر این کشور آشنا می‌کند. دنیایی زیبا و جادویی که در آن آرامش و هیجان درهم آمیخته و مقصدی استثنایی را پدید آورده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید در این جزیره‌ی رؤیایی چه خبر است پس مطلب معرفی دیدنی‌های پوکت را از دست ندهید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،کشور تایلند مقاصد گردشگری متنوعی دارد که هریک به تنهایی توانسته‌اند توجه گردشگران را به سوی خود جلب کنند. در این بین تور پوکت اما فضایی کاملاً متفاوت داشته و طرفداران تفریحات مهیج و جاذبه‌های تاریخی را راضی نگاه می‌دارد. از این رو چنانچه ویزای تایلند خود را دریافت کرده و قصد سفر به این کشور را دارید پوکت و تفریحات آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ساحل کاتا (Kata Beach)

درختان دم اسبی، درختان نخل، تپه‌های سرسبز، صندلی‌های آفتابی رنگارنگ و سواحل نرم ساحل کاتا تشکیل داده‌اند ساحلی فوق‌العاده زیبا با انواع تفریحات آبی مهیج و تمام نشدنی! تمام این مزایا دست در دست هم داده تا گردشگران از دور و نزدیک را به سوی ساحل کاتا در تایلند بکشانند. در این ساحل علاوه بر لذت بردن از تفریحات آبی متنوع می‌توانید غذاهای لذیذ تایلندی و بین‌المللی را با چشم‌انداز دریای زیبای آندمان امتحان کنید. کافه‌های کوچک با انواع نوشیدنی‌های استوایی و دسرهای شیرین از دیگر جاذبه‌های گردشگری ساحل کاتا هستند.

ساحل سورین پوکت (Surin Beach)

ساحل سورین از جمله سواحلی ست که در تور تایلند نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. از آنجا که پوکت فضایی جزیره مانند دارد پس جای تعجب نیست اگر بیشتر دیدنی‌های آن را سواحل تشکیل دهند. سواحلی که هر کدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند. ساحل سورین را می‌توان پاتوقی برای افراد لوکس پسند به شمار آورد چرا که در این ساحل بکر همه چیز در ایده‌آل‌ترین حالت خود قرار دارد. رستوران‌های فوق لوکس، فضای کاملاً آرام و رؤیایی و هتل‌های 5 ستاره با معماری‌های خارق‌العاده همه و همه از خصوصیاتی هستند که سورین را به لوکس‌ترین ساحل پوکت تبدیل کرده‌اند.

فانتاسی شو پوکت (Fantasea)

در فانتاسی شو روی متفاوتی از پوکت را خواهید دید. در این قسمت نه تنها خبری از آرامش نیست بلکه هیاهویی جذاب نیز بر پاست. فضای فانتاسی شو دقیقاً مطابق با فرهنگ و تمدن تایلندی طراحی شده و در این مکان افسانه‌های این کشور در قالب رقص و موسیقی به نمایش گذاشته می‌شود. شما می‌توانید به انتخاب خودتان بلیط یکی از نمایش‌ها را تهیه و از دیدن آن لذت ببرید. یا اگر علاقه‌ای به دیدن نمایش ندارید از رستوران‌ها و دکه‌های غذاهای خیابانی محوطه استفاده کنید.

بازار واکینگ اِستریت   (Walking Street Market

اگر به فضای بازارهای قدیمی ایران علاقه دارید بی شک در سفر به پوکت از دیدن بازار واکینگ استریت نیز شگفت زده خواهید شد. بازار واکینگ استریت فضایی مشابه بازارهای سنتی داشته و می‌تواند لحظات به یادماندنی را برای میهمانان جزیره رقم زند. در اینجا می‌توانید صنایع دستی تایلند را به عنوان سوغات خریداری کنید، در میان مغازه‌های پوشاک قدم زده و حتی سنتی‌ترین غذاهای تایلندی را تست کنید. برای لذت بردن از تمام لحظات حضور در بازار پیشنهاد می‌کنیم که ساعات آخر وقت را انتخاب کنید چرا که با تاریک شدن هوا، چراغ‌ها روشن شده و فضایی جذاب‌تر را ایجاد می‌کند.

پناهگاه فیل‌ها (Phuket Elephant)

فیل از نمادهای بی چون و چرای کشور تایلند است. حیوانی عظیم‌الجثه و قدرتمند که جایگاهی ویژه در بین تایلندی‌ها دارد. از این رو بخشی از فضای پوکت را به پناهگاهی برای این موجودات دوست داشتنی تبدیل کرده‌اند. در حال حاضر پناهگاه فیل‌ها از دیدنی‌های پوکت به شمار رفته و بسیار مورد توجه گردشگران جزیره قرار گرفته است. در پناهگاه فیل‌ها می‌توانید از فضای سرسبز جنگل استفاده کرده و لذت غذا دادن ه فیل‌ها را نیز از نزدیک تجربه کنید.

معبد جوی توی Jui Tui Shrine()

معبد جوی توی از دیگر دیدنی‌های تایلند است که فضایی متفاوت با دیگر معابد پوکت دارد. این معبد متعلق به چینی‌ها بوده و خدایان چینی را در آن می‌توان دید. معماری بنا هوشمندی و خلاقیت طراح آن را به نمایش می‌گذارد. جدای از زیبایی ظاهری، جوی توی از ارزش فرهنگی بسیار بالایی در بین مردم جزیره برخوردار است. چرا که هر ساله مراسم بزرگ گیاه خواری در این معبد برگزار می‌شود. در این مراسم عجیب و غریب محلی‌ها بدن خود را با وسایل مختلف سوراخ می‌کنند.

مجسمه‌ بزرگ بودا (Big Buddha)

بوداییان بیشترین جمعیت تایلند را تشکیل می‌دهند. پس کاملاً طبیعی است که بزرگ‌ترین مجسمه بودا در این کشور ساخته شده و یکی از دیدنی‌های پوکت به شما رود. ارتفاع این مجسمه 45 متر بوده و جنس آن سنگ مرمر می‌باشد. بودای بزرگ بر فراز کوه Nakkerd و در قسمت جنوبی پوکت قرار دارد با این وجود دسترسی به آن بسیار آسان می‌باشد. با توجه به قرارگیری مجسمه بر نقطه بلند، فضای اطراف آن بسیار زیبا بوده و امکان دیدن نمای ۳۶۰ درجه از طبیعت خارق‌العاده جزیره را به بازدیدکنندگان می‌دهد.

جزیره فی فی (Phi Phi Island)

نام جزیره فی فی با دیدنی‌های پوکت پیوند خورده است. جزیره فی فی همان بهشت گمشده‌ای ست که به دنبال آن هستید. این جزیره در یک ساعتی پوکت قرار گرفته و صخره‌هایی که از دل آب بیرون آمده‌اند، غارهای آهکی، آب‌های زمردین و سواحل درخشان تنها بخشی از زیبایی‌های آن به شمار می‌روند.

سفر به پوکت؛ تجربه سفر به شهر آروزها

جزیره پوکت به قدری زیبا و دیدنی‌های آن به اندازه‌ای متنوع هستند که با قدم گذاشتن در آن گویی به شهر آرزوها سفر کرده‌اید. در طول اقامت خود در این جزیره می‌توانید از تفریحات آبی، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و مناظر طبیعی بکر همزمان لذت ببرید.


برای رزرو تور تایلند، تور پوکت و دریافت ویزای تایلند با همکاران واحد تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000 – 021 در ارتباط باشید.

  

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ