چرا باید سایت داشته باشیم؟

اقتصاد ایران: سلام، من بنیامین ابراهیمی هستم عضو تیم طراح شما در این ویدئو قصد دارم تا خیلی کوتاه به چند سؤال مهم اما کلیدی در خصوص طراحی سایت جواب بدم و کمک کنم بهترین تصمیم و برای تحول بخشیدن به کسب و کار سنتی که در حال حاضر داری بگیری و اون و تبدیل به یک کسب و کار آنلاین، پولساز و هیجان انگیز کنی.


سلام، من بنیامین ابراهیمی هستم عضو تیم طراح شما در این ویدئو قصد دارم تا خیلی کوتاه به چند سؤال مهم اما کلیدی در خصوص طراحی سایت جواب بدم و کمک کنم بهترین تصمیم و برای تحول بخشیدن به کسب و کار سنتی که در حال حاضر داری بگیری و اون و تبدیل به یک کسب و کار آنلاین، پولساز و هیجان انگیز کنی. من در این ویدئو میخوام خیلی کوتاه و ساده بگم:

  • چرا باید سایت داشته باشیم؟
  • چطوری سایت داشته باشیم؟
  • بعد از اینکه سایت زدیم چکار کنیم؟

اگر فکر میکنی پاسخ به این سؤالات برای شما جذاب و پولساز هست حتماً تا انتها ویدئو همراه من باش که هم هدیه‌ات و از ما بگیری و هم اگر سؤالی برات باقی موند زیر همین مقاله کامنت کنی و خودم بهش جواب بدم. در ادامه هم نکات مهمی که تو ویدئو میگم و همینجا لیست می‌کنم تا بتونی ازشون نکته برداری کنی.

 

چرا باید سایت داشته باشیم؟

همانطور که در ویدئو هم گفتیم داشتن سایت مزایای زیادی دارد که شنیدن آن هر فردی را ترغیب به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می‌کند. مزایایی که بی‌شک در هیچ کسب و کار سنتی به این شکل و به این سادگی وجود نخواهد داشت. بخش کوچکی از این مزایا به شرح ذیل هستند:

  • سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

در راه اندازی یک وبسایت و یا کسب و کار آنلاین شما نیاز به اجاره دفتر کار و مغازه ندارید و می‌توانید به سادگی در منزل استارت یک کسب و کار بزرگ را بزنید. همچنین هزینه‌های لازم برای راه اندازی یک سایت در مقایسه با یک کسب و کار سنتی به مراتب کمتر و کوچک‌تر است بطوری که شما می‌توانید تنها با خرید یک دامنه بعنوان آدرس کسب و کارتان و برون سپاری پروژه طراحی سایت خود به یک شرکت معتبر طراحی سایت با پرداخت هزینه‌ای در حدود 8 تا 13 میلیون در کمترین زمان ممکن کسب و کار اینترنتی خود را استارت زده و به مرور زمان و بر اساس نیاز خود و مشتری آن را توسعه دهید.

  • کسب درآمد 24 ساعته از وبسایت

قطعاً میدانید در کسب و کارهای سنتی بزرگ‌ترین و مهمترین محدودیت، زمان است. به این معنی که تمام کسبه این حوزه محدود به زمان کاری روزانه هستند و در صورت بسته بودن مغازه هیچ گونه درآمدی نخواهند داشت؛ اما در مقابل، یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین مزیت‌های کسب و کار اینترنتی، درآمد 24 ساعته آن است. شما با داشتن یک وبسایت که درست و اصولی طراحی و ساخته شده باشد در هر زمان و مکانی که باشید و در هر ساعت از شبانه روز فروش خود را خواهید داشت. در عین حال در تمام روزهای سال آزاد هستید تا با خیالی راحت از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید و محدود به زمان و مکان و کسب و کار سنتی خود نباشید.

  • گستردگی بازارهای فروش

مزیت جدی دیگر کسب و کارهای آنلاین گستردگی بازار فروش است. از آنجا که اینترنت بستری است در اختیار و دسترس همه؛ کسب و کار شما هیچ وقت محدود به موقعیت جغرافیایی و شهر و محل زندگی‌تان نخواهد شد. شما می‌توانید در مشهد باشید و مشتری شما در بندرعباس. شما می‌توانید در ایران باشید و مشتری شما در فرانسه. همه این مزایای به لطف تکنولوژی، اینترنت، وبسایت و کارآفرین هوشمندی مثل شما میسر و امکان پذیر می‌شود.

چطوری سایت داشته باشیم؟

تا اینجا محتوا به اهمیت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و مزایای داشتن وبسایت پی برده‌اید. سؤال بعدی این است که چطور می‌توانیم یک وبسایت داشته باشیم؟ برای داشتن یک وبسایت 3 روش و راه کار کلی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

  • راهکار اول، آموزش طراحی سایت

قطعاً در همه زمینه‌ها همیشه بهترین و پرسودترین روش یادگیری آن موضوع است؛ اما آیا اینکار ما را از هدف اصلی یعنی راه اندازی کسب و کار آنلاین دور نمی‌کند؟ در جواب به این سؤال باید اینطور گفت اگر قصد دارید در آینده‌ای نزدیک چندین سایت داشته باشید و یا در کنار راه اندازی کسب و کار خود از طراحی سایت هم کسب درآمد داشته باشید آموزش طراحی سایت برای شما گزینه‌ای منطقی است؛ اما اگر تنها به یک سایت نیاز دارید این مسیر چیزی جز دور شدن شما از هدف اصلی و از دست دادن زمان ندارد. به یاد داشته باشید که هیچ فرد عاقلی برای خوردن یک لیوان شیر گاو نمی‌خرد.

  • راهکار دوم، استخدام کارمند طراح سایت

راهکار بعدی استخدام است. این راهکار هم مزایا و معایبی دارد و مناسب دسته خاصی از کارفرمایان است که در ادامه توضیح خواهیم داد؛ اما پیش از آن باید بدانید که سایت‌ها بطور کلی در دو دسته شرکتی یا خدماتی و فروشگاهی تعریف می‌شوند. نیاز شما هم بر اساس همین دو نوع از وب سایت تعریف خواهد شد.

حال باید بدانید که سایت‌های شرکتی و خدماتی نسبت به نوع دوم نیاز به تغییرات کمتری دارند و بعد از طراحی جز یک سری مراقبت‌های جزئی دیگر نیاز به یک نیرو طراح سایت ثابت و گران ندارند؛ اما سایت‌های فروشگاهی و آموزشی با توجه به نوع خدمات و سرویس‌های متعددی که روی سایت دارند می‌تواند نیازمند حضور یک طراح سایت ثابت و دائمی‌باشد.

پس این را بدانید که استخدام طراح سایت حرفه‌ای باید متناسب با نیاز شما تعریف شود و اگر استخدام فرد تنها برای راه اندازی یک سایت برای شما صورت گرفته باشد پرداخت حقوق به وی برای شما توجیه و صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

  • راهکار سوم، برون سپاری پروژه طراحی سایت به شرکت‌های طراحی سایت

مناسب‌ترین راه برای شمایی که قصد دارید کسب و کار آنلاین خودتان را راه اندازی کنید و نیازهای شما در پروژه مشخص و واضح است برون سپاری پروژه طراحی سایت به شرکت‌های طراحی سایت می‌باشد. در این روش بجای اینکه خودتان را درگیر یادگیری کنید یا با استخدام نیرو هزینه زیادی برای راه اندازی سایت نمایید می‌توانید با اعتماد به یک شرکت طراحی سایت معتبر و مطمئن پروژه خود را برونسپاری کنید تا در کمترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و حداقل هزینه سایت شما طراحی و تحویل شود و خیلی سریع، قوی و حرفه‌ای وارد دنیای جذاب کسب و کار آنلاین شوید.

 

بعد از اینکه سایت زدیم چکار کنیم؟

تا اینجا با هم به 2 سؤال مهم برای داشتن یک کسب و کار موفق و پولساز جواب داده‌ایم؛ اما سؤال مهم و آخر این است که بعد از راه اندازی سایت چه اقدامی باید انجام بدیم؟ پیش از جواب به این سؤال می‌خواهیم یک سؤال از شما بپرسیم. در کسب و کار سنتی بعد از اینکه مغازه و فروشگاه فیزیکی خود را راه اندازی می‌کنید چه اقدامی انجام می‌دهد؟ قطعاً جواب تبلیغات و بازاریابی برای افزایش مراجعه مشتری بیشتر است. درسته؟ در کسب و کار آنلاین هم قدم بعدی همین است. شما باید به هر روشی که می‌توانید تلاش کنید تا باعث ایجاد ترافیک و افزایش بازدید سایت درنهایت هم فروش بیشتر محصولات خود شوید.

شاید برایتان این سؤال پیش آماده باشد که چطور باید این کار را انجام داد؟ برای افزایش ترافیک سایت روش‌های زیادی وجود دارد مثل ادورز یا تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری در سایت‌های مختلف، تبلیغ در فضای مجازی و سوشال مدیاها اما یک روش متفاوت، مقرون بصرفه و حرفه‌ای هم وجود دارد به نام سئو یا SEO.

اگر دوست دارید بدانید سئو چیست؟ چرا اهمیت دارد؟ و چطور کسب و کار شما را متحول می‌کند روی لینک زیر کلیک کنید و ویدئو ما را در همین خصوص ببینید.

https://www.tahlilbazaar.com/news/128428/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

 

طراح شما مجری پروژه‌های سئو و طراحی سایت

طراح شما مجری پروژه‌های سئو و طراحی سایت

در این مقاله سعی کردیم تا به سؤالات کلیدی و مهم شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و داشتن یک سایت حرفه‌ای پاسخ‌هایی کوتاه اما کاربردی دهیم. شما را با راهکارها آشنا کردیم و هدف بعدی یعنی آشنایی با سئو را برای شما تعیین کردیم.

ما در طراح شما علاوه بر مشاوره و کمک برای رسیدن به بهترین تصمیم، خدماتی مثل طراحی سایت، سئو و تولید محتوا را نیز ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات از سایت طراح شما با آدرس https://taraheshoma.com دیدن کنید و سؤالات خود را با ما در میان بگذارید. تخصص ما طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت آموزشی و سئو آنها است و برای شروع می‌توانید از مشاوره رایگان ما کمک بگیرید.

اگر دنبال راه ارتباطی سریع‌تر و ساده‌تری هستید همین حالا با شماره 02171054091 تماس بگیرید تا در کمترین زمان شما را به نتیجه مطلوبتان برسانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ