قدردانی وزیر گردشگری ازبکستان از ضرغامی

اقتصاد ایران: وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان از حمایت‌های وزیر میراث فرهنگی برای انتخاب سمرقند به‌ عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در سال ۲۰۲۳ تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، عزیز عبدالخاکیموف وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان در نامه‌ای از حمایت‌های عزت‌الله ضرغامی برای انتخاب سمرقند به‌ عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در سال 2023 قدردانی و تشکر کرد.

 در نامه تشکر عزیز عبدالخاکیموف معاون نخست‌ وزیر و وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی جمهوری اسلامی ایران آمده است: 

«جناب آقای سید عزت‌الله ضرغامی

وزیر محترم میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی جمهوری اسلامی ایران از حمایت‌های ارزنده جنابعالی و دولت جمهوری اسلامی ایران از نامزدی شهر باستانی سمرقند به‌عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در سال 2023 به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رویدادهای گردشگری، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

ما تصمیم دولت شما را به‌عنوان شاهد واضحی از روابط دوستانه و عالی بین کشورهایمان می‌دانیم. نتایج رای‌گیری به‌صورت واضح و قانع کننده‌ای نشان داد که جامعه جهانی تلاش‌هایی را که با مدیریت رئیس‌جمهور ازبکستان، آقای شوکت میرضیایف برای توسعه بخش گردشگری و تقویت وجهه ازبکستان در سطح جهانی انجام گرفته است، در نظر دارد.

ما معتقدیم که رویدادهای سطح بالا در ازبکستان بدون شک به ارتقای بیشتر ظرفیت گردشگری کشور و تبدیل سمرقند به یکی از مراکز گردشگری کمک خواهد کرد. مشتاقانه منتظر دیدار جنابعالی در ازبکستان برای شرکت در بیست و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال 2023 در شهر باستانی سمرقند خواهم بود. فرصت را غنیمت شمرده و برای جنابعالی و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی و تندرستی و همچنین موفقیت در انجام کارهای عالی را دارم».

گفتنی است در بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل که در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برگزار شده بود، شهر تاریخی سمرقند به عنوان پایتخت سیاحت در سال 2023 انتخاب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ