آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی در مشهد

اقتصاد ایران: مشهد_عملیات اجرایی طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن روز جمعه با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی در بافت فرسوده روستای "اسماعیل‌آباد" مشهد آغاز شد.

به گزارش اکونیوز خراسان رضوی، عملیات اجرایی طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن روز جمعه با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در بافت فرسوده روستای "اسماعیل‌آباد" مشهد آغاز شد.
گفتنی است؛ مجموعه ۴۴ هکتاری پروژه نوید از طرح‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن در منطقه حاشیه شهر مشهد (اسماعیل‌آباد) است که در آن چهار هزار واحد مسکونی با اولویت واگذاری به ایثارگران، خانواده شهدا و جوانان فاقد مسکن ساخته می‌شود.
لازم به ذکر است؛ سهم خراسان رضوی از طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن در ابتدا ۹۳ هزار واحد مسکونی بود که به ۱۰۰ هزار واحد افزایش یافت و تاکنون ۱۷۴ هزار متقاضی از این استان در طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن شرکت کرده‌اند که بیشترین آنها مربوط به مشهد بوده است.
شایان ذکر است؛ برای بخشی از طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن زمین به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد اما ضمن پرداخت تسهیلات به متقاضیان از مشارکت مردم، بخش خصوصی، انبوه سازان و سازندگان مسکن برای اجرای این طرح بهره گرفته می‌شود.
قابل ذکر است؛ مجموعه ۴۴ هکتاری روستای اسماعیل آباد از سکونتگاه‌های غیررسمی و مناطق محروم شهر مشهد است که ۱۲ هکتار از زمین‌های آن به ساخت چهار هزار واحد مسکونی در بلوک‌ها با ساختمانهای سه تا پنج طبقه طی چهار سال اختصاص می‌یابد و باقی این اراضی صرف ساخت مجمتع های خدماتی، تجاری و آموزشی خواهد شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ