بهترین خرد کن را مناسب ترین قیمت خرید کنید

اقتصاد ایران: فروشگاه‌های لوازم خانگی پر هستند از افرادی که حتی نمی‌دانند برای چه محصولی به فروشگاه مراجعه کرده‌اند و فقط می‌دانند که از محصول مورد نظر چه انتظاراتی دارند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،این عدم آگاهی از کاربرد محصولات به همراه عدم گرفتن مشاوره کافی، باعث می‌شود بسیاری پس از خرید با محصولی متفاوت با آنچه تصور می‌کرده‌اند روبرو شوند و در نتیجه از خرید خود پشیمان شوند. آشپزخانه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، نیاز به تجهیزاتی دارد تا بتوان در آن غذا‌های خوشمزه با ظاهری دلچسب آماده کرد تا تمامی اعضای خانواده را دور هم جمع کرد. ممکن است شما در آستانه ورود به خانه جدید خود و خرید جهیزیه باشید و ندانید که برای ریز کردن، خرد کردن و یا پوره کردن مواد غذایی برای آشپزی چه وسیله‌ای بهترین انتخاب است. بسیاری از افراد ممکن است در این حالت، چرخ گوشت را انتخاب کنند اما چرخ گوشت علاوه بر اینکه توانایی خرد یا ریز کردن مواد غذایی را ندارد و تنها می‌تواند عمل پوره کردن را آن هم برای موارد محدودی انجام دهد، بسیار وسیله پیچیده‌ای بوده که کار کردن با آن و شستشوی آن به شدت سخت است. اگر به دنبال وسیله‌ای هستید که هیچکدام از معایب گفته شده را نداشته باشد در ادامه با معرفی خرد کن عرشیا با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توان با خرید خرد کن عرشیا، با یک تیر، نه تنها دو بلکه چندین نشان زد‌.

 

کاربرد‌های خرد کن عرشیا

خرید خرد کن عرشیا مزایای بسیاری را به دنبال دارد و این وسیله، می‌تواند جای غذاساز، چرخ گوشت و یا حتی میکسر را نیز در آشپزخانه شما بگیرد و یک خرید بسیار رضایت‌بخش و مقرون به صرفه برای شما رقم بزند. در ادامه کاربرد‌های فوق‌العاده این محصول آورده شده‌اند‌.

  • خرد کردن

اگر تجربه آشپزی داشته باشید می‌دانید که در واقع فرآیند ترکیب مواد غذایی چندان وقتی نمی‌برد و آن‌چه آشپزی را به فرآیندی تقریباً طولانی تبدیل می‌کند آماده کردن مواد غذایی به خصوص خرد کردن آن‌هاست. به عنوان مثال رنده کردن نوعی خرد کردن به حساب می‌آید که در کنار خسته کردن دست شما، ده‌ها دقیقه در مواردی به طول می‌انجامد. سختی رنده کردن در مواقعی که قصد درست کردن کتلت را دارید مشخص می‌شود. اما اگر به شما بگوییم که با خرید خرد کن عرشیا می‌توانید برای همیشه رنده خود را دور بیاندازید چه؟ در واقع شما با این خرد کن می‌توانید در هر اندازه‌ای که می‌خواهید مواد غذایی برای پخت را خرد کنید و حتی برای درست کردن انواع سالاد نیز از آن کمک بگیرید.

  • ریز کردن

با یک مثال شروع می‌کنیم؛ فلافل یکی از غذا‌هایی به حساب می‌آید که تهیه آن بسیار زمانبر و پر دردسر است. حتی کسانی که سال‌ها تجربه درست کردن آن را دارند عنوان می‌کنند که گا‌هاً فلافل به اندازه کافی ریز نمی‌شود و این مسأله مزه، شکل و توانایی فرد در قالب زدن آن را زیر سؤال می‌برد. غالبا برای ریز کردن نخود‌های یک فلافل از چرخ گوشت استفاده می‌شود که در این حالت، تنها حالت ریزتر کردن آن چرخ کردن دوباره است که باعث می‌شود مواد وا روند. اما با خرید خرد کن عرشیا می‌توانید برای همیشه مشکلاتی از این دست را در آشپزی از بین ببرید. چرا که ظرف شیشه‌ای این خرد کن، به شما اجازه می‌دهد ببینید که اندازه مواد غذایی در هر مرحله به میزان صحیح رسیده است یا نه. همچنین موتور این خرد کن در هر وقت که شما بخواهید تنها با برداشتن دستتان از روی اهرم فشار، خاموش خواهد شد و این‌گونه می‌توانید اندازه مواد غذایی را کنترل کنید

  • پوره کردن

همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد خرید خرد کن عرشیا علاوه بر غذاساز و چرخ گوشت به مثابه خرید یک میکسر قوی نیز به شمار می‌آید. در واقع فرقی نمی‌کند که برای درست کردن سس پیتزا قصد دارید گوجه فرنگی پوره کنید یا برای درست کردن کوفته قصد پوره کردن گوشت را دارید و حتی شاید بخواهید برای کودک خود سوپی که تهیه کرده‌اید را پوره کنید تا بهتر هضم شود‌. در هر صورت هر وقت صحبت از خرید محصولی برای پوره کردن غذا یا مواد غذایی در میان باشد خرید خرد کن عرشیا با تمام مزایای آن یک خرید فوق‌العاده و مقرون به صرفه است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله خرد کن عرشیا چرخ گوشتی همه کاره مراجعه کنید.

اجزای خرد کن عرشیا

آنچه باعث ساخت یک محصول فوق‌العاده می‌شود اجزای باکیفیت و طراحی شده به صورت بهینه آن است. ظرف این محصول که گنجایش فوق‌العاده یک و نیم لیتری دارد از جنس پیرکس است که آن را برای استفاده از مواد غذایی سرد و گرم بهینه کرده است. تیغه‌های ۶ تایی این محصول که از هر خرد کن دیگری که تا به حال دیده‌اید بیشتر هستند باعث می‌شود هیچ تکه‌ای از مواد غذایی باقی نماند و همه به طور مساوی و به یک اندازه خرد شوند. این تیغه‌های به شدت تیز از جنس استیل ضدزنگ هستند. اهرم فشاری بزرگ قرار گرفته بر روی سر محصول باعث می‌شود کنترل فرآیند خرد، ریز و یا پوره کردن کاملاً به دست شما باشد و با گذاشتن یا برداشتن دست شما موتور دستگاه شروع به کار کردن می‌کند. حتماً تا به حال دریافته‌اید که خرید خرد کن عرشیا یک انتخاب فوق‌العاده است. در ادامه فروشگاهی با بهترین خدمات برای خرید خرد کن عرشیا به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید خرد کن عرشیا از بازرگانی‌آسا

بازرگانی‌آسا یک فروشگاه اینترنتی فعال و معتبر در زمینه فروش لوازم خانگی با کیفیت است که توسط بهترین تیم طراحی سایت کاشان، نوین مبتکران خوارزمی طراحی و پیاده سازی شده است. یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه، خرد کن بی‌نظیر عرشیا به شمار می‌آید. شرایط خرید خرد کن عرشیا در این فروشگاه، نسبت به فروشگاه‌های مشابه به مراتب بهتر و مقرون به صرفه‌تر است. در وهله اول قیمت این خرد کن است که بازرگانی‌آسا با قیمتی بسیار مناسب‌تر از سایرین، خرد کن عرشیا را عرضه می‌کند. مسأله بعدی گارانتی است که بر خلاف سایرین که خرد کن عرشیا را گارانتی ۱۲ ماهه یا کم‌تر ارائه می‌دهند؛ مدت زمان گارانتی ارائه شده توسط بازرگانی‌آسا ۱۸ ماهه است؛ بدین معنی که تا یک و نیم سال پس از خرید شما دارای گارانتی معتبری برای این محصول خواهید بود که خرید آن را از این جهت نیز بسیار دل گرم‌کننده می‌سازد. شما می‌توانید برای مشاهده یا خرید خرد کن عرشیا از بازرگانی‌آسا، به سایت آن به نشانی اینترنتی https://asabazargani.com/ مراجعه نمایید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ