رئیس کمیته انتظامی کرونا تاکید کرد:

نظارت‌ جدی بر مسافرت‌های زمینی و هوایی

اقتصاد ایران: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: روند نظارت‌ها در حوزه مسافرت‌های زمینی و هوایی به صورت تزریق دو دُز واکسن و داشتن تست پی سی آر منفی برای مسافران به صورت جدی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نودمین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه برای مقابله با سویه جدید امیکرون نیازمند مراقبت‌های ویژه در مرزها و مبادی ورودی کشور هستیم، گفت: روند نظارت‌ها در حوزه مسافرت‌های زمینی و هوایی به صورت تزریق دو دُز واکسن و داشتن تست پی سی آر منفی برای مسافران به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی در این خصوص گفت: وزارت بهداشت به عنوان مرجع تخصصی مدیریت بیماری کرونا در مرزها و ورودی‌های کشور نظارت ها را تقویت می‌کند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه امروز نگرانی از شیوع اُمیکرون در کشور جدی است، گفت: خوشبختانه روند مناسب واکسیناسیون اطمینان خاطر خوبی در کشور در مهار بیماری ایجاد کرده است اما با توجه به هشدارهای پزشکی این موضوع را در نظر داشته باشیم که واکسیناسیون به تنهایی در مهار کامل بیماری کافی نیست.

رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی به صورت استفاده از ماسک و اجتناب از هرگونه تجمع ضرورت جدی در مقابله با بیماری کروناست، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد پیک جدید بیماری با توجه به قدرت سرایت‌پذیری اُمیکرون شکل بگیرد و در ادامه مجبور به اتخاذ تصمیمات ضربتی نشویم.

وی در این خصوص گفت: اتخاذ راهکارهای پیشگیری می‌تواند زمینه مناسبی را برای مهار بیماری در کشور فراهم سازد. اگر لازم به برقراری محدودیت‌های جدید و حتی تعطیلی ها است می‌توان این اقدامات را قبل از شیوع بیماری اتخاذ کرد و اجازه نداد بیماری در کشور شیوع گسترده یابد.

میراحمدی در پایان نسبت به ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب برای مردم در مهار بیماری تاکید کرد و گفت: یکی از نگرانی‌هایی که همواره در حوزه مدیریت بیماری مطرح است؛ موضوع عادی‌پنداری است و در این زمینه نیازمند اطلاع‌رسانی هدفدار هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ