ایران از قدرتهای برتر کاراته در جهان است

اقتصاد ایران: گلپایگان_کشور ایران همواره با معرفی چهره های جدید در رشته های مختلف رزمی در جهان،در کسب عناوین برتر مسابقات بین المللی موفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، یکی از رشته های ورزشی رزمی که در سراسر جهان از محبوبیت فراوانی برخوردار است،《کاراته》 می باشد.
مسابقات در این رشته ورزشی در دو قسمت کومیته ( بخش مبارزه ) و کاتا ( اجرای فرم ) برگزار می شود.
ورزشکاران سراسر جهان در این رشته ورزشی در مسابقات مختلف بین المللی تلاش فراوانی را جهت کسب عناوین برتر جهانی انجام می دهند.
کاراته پس از آنکه در راُی گیری کمیته ملی المپیک در سال ۲۰۱۶،موفق شد جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کند،به طور رسمی در المپیک ۲۰۲۰ که در کشور ژاپن برگزار شد،به عنوان یکی از رشته های ورزشی جهت رقابت ورزشکاران معرفی شد.

احمد صافی گفت : در بیست سال گذشته تمرکز خود را در خصوص مربیگری در کاراته قرار داده است.
وی که اهل گلپایگان می باشد در ادامه افزود : در مقطع بین المللی مربیگری تیم های ملی کاراته ؛ ایران،پاکستان،اردن،هند و سنگاپور را تجربه کرده است و در حال حاضر سرمربی تیم ملی کاراته کره جنوبی را که سال ۲۰۰۸ در اختیار گرفته، تا پایان بازی های آسیایی ۲۰۲۲ که در چین برگزار خواهد شد به عهده دارد.
سرمربی تیم ملی کاراته کره جنوبی در ادامه افزود، در زمان مربیگری خود در ایران با کسب ۶ عنوان قهرمانی در سوپر لیگ کشور،موفق به کسب یکی از بهترین نتایج شد.
وی گفت : ایران از جمله قدرتهای برتر کاراته در جهان می باشد و قطعا با برنامه ریزی و حمایت از استعدادهای فراوانی که در کشور وجود دارند،می تواند به موفقت های خود در این رشته ورزشی استمرار بخشد.

استاد احمد صافی که در دو سبک شوتوکان جهانی (WSKF) نماینده ایران است در پایان اشاره کرد، با تلاشی که انجام داده است، 《 فدراسیون جهانی هنرهای رزمی مدرن 》 را بنیان گذاری کرده که تا کنون بیش از ۳۰ کشور عضو آن شده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ