رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان:

محور گلپایگان_دهق دوبانده خواهد شد

اقتصاد ایران: گلپایگان :-دوبانده کردن محور گلپایگان_دهق به مسافت حدود ۶۰ کیلومتر،از نیاز های مهم شهرستان گلپایگان می باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران , علی اصغر اشراقی گفت : از شروع به کار شورای اسلامی شهرستان گلپایگان نزدیک به سه ماه می گذرد و در این مدت جلساتی با حضور اعضاء شورا تشکیل شده است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان افزود،از مسائل مهمی که در جلسات اولیه شورا مورد بررسی قرار گرفت،موضوع راه اندازی کارخانه بازیافت زباله گلپایگان بود که متاسفانه پس از سالها کم توجهی از سوی شهردار های اسبق شهر گلپایگان،خوشبختانه با پیگیری های شهردار فعلی و مجموعه شهرداری و البته حمایت های سازمان ها و ادگان های مربوطه دیگر، یکی از مطالبات مهم شهروندان گلپایگان تحقق یافت.

اشراقی در ادامه گفت : از جمله اهدافی که در شورای اسلامی شهرستان گلپایگان از سوی اعضاء مورد توجه گرفته گرفته است،پیگیری به سرانجام رسیدن توسعه محورهای ارتباطی در شهرستان گلپایگان می باشد و در این خصوص چندین جلسه با محمد فیضی رئیس اداره راهداری گلپایگان برگذار شده است.
وی افزود ، از جمله موضوعات مورد بررسی در این جلسات می توان به ساماندهی پنج راهی واقع در مسیر شرکت زراعی اشاره کرد که پیشنهادهای مختلفی از جمله احداث زیر گذر و یا یک میدان بزرگ با اصول کارشناسی، مورد توجه طرفین قرار گرفت.
همچنین اجرای پروژه کمربندی از پنج راهی شرکت زراعی تا گدار سرخ به مسافت حدود ۲۶ کیلومتر نیز از مسائل حائز اهمیت بود که در این جلسات از آن صحبت به میان آمد.
او همچنین در ادامه اشاره کرد،یکی از نیاز های اساسی شهرستان گلپایگان،موضوع دو بانده کردن محور گلپایگان_دهق است که مسافت آن از ابتدا که پنج راهی شرکت زراعی در گلپایگان و انتهای آن روستای خونداب در شهر دهق می باشد،حدود ۶۰ کیلومتر خواهد بود.
برای اجرای این طرح،مطالعات اولیه بین کارشناسان دو شهرستان گلپایگان و نجف آباد انجام شده و پرونده این پروژه جهت تخصیص اعتبار به اداره کل استان اصفهان ارجاع شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان در پایان افزود،از جمله مطالبات مهم دیگر گلپایگان،احداث سرای ورزشکاران می باشد که جامعه ورزشی شهرستان سالها پیگیر چنین مهمی هستند.
به گفته وی در همین خصوص نامه ای به نماینده مردم دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ارسال شده است که در آن نامه از دکتر سید مسعود خاتمی درخواست شده،تشکیل جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان کشور،را پیگیری کند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ