رئیس جمهور:

ایستادگی شهدا در برابر ظلم امتداد قیام عاشوراست

اقتصاد ایران: رئیس جمهور با بیان اینکه ایستادگی شهدا در برابر ظلم امتداد حرکت قیام عاشوراست ،گفت: عظمت کار این عزیزان روز به روز روشن‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ديدار با برخی از خانواده‌های معظم شهدای قم، با اشاره به اینکه ايستادگی مردانه جوانان برومند، مسلمان، معتقد و پايبند به ارزش‌ها در مقابل جريان هاي تکفيری باعث شد منطقه امن بشود گفت: اين شهدا در مسير خود کار بزرگ و ماندگاري انجام دادند و عظمت کار این عزیزان روز به روز روشن‌تر خواهد شد.

وی ضمن ادای احترام به شهدا و خانواده‌های گرامی‌شان افزود: عملکرد اين شهدا در ایستادگی و مقاومت برابر ظلم و ستم، امتداد جريان عاشوراست و حرکت این عزیزان در واقع مصداقی بارز از جلوه‌های قیام عاشورای حسينی است.

رئيس جمهور بیان داشت: زماني که حيدريون، فاطميون، زينبيون و سردار شهيد حاج قاسم سليمانی در صحنه حضور داشتند خيلی ها داعش را به درستی نمی شناختند و فکر می‌کردند مسئله مسئله سوريه است در حالی که قصد آن ها برهم زدن منطقه بود و اينکه در برابر اسلام بايستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه جنس کار تکفیری‌ها جنس کار مسلمانی نبود گفت: این کارها صهیونیستی است چرا که انسان مسلمان خانه مردم را ويران نمی‌کند، سر نمی‌برد و کودک نمی‌کشد.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب با تيزبيني و دور انديشي و بصيرت اين جريان را خوب تشخيص داد و همان اول هم معتقد بودند جنس کار اينها صهيونيستي است در حالي که خيلي ها اين را تشخيص ندادند و به مرور زمان روشن شد که اين جريان ساخته سدت آمريکايي هاست و کارشان هم اسرائيلي و صهيونيستي است.

حجت السلام والمسلمين رئيسي گفت:اينها با هدف به هم ريختن کشورهاي اسلامي اين کار را انجام دادند و اکنون هم نمي خواهند صلح و آرامش در افغانستان پا بگيرد.

وی با اشاره به ادامه فعالیت جریان های تکفیری صهیونیستی در کشورهای اسلامی، گفت: اینها در مساجد انفجار مي‌کنند و مسلمانان را در مسجد به خاک و خون مي کشند و اين جنس کار جنس کار صهيونيست ها است.

حجت السلام والمسلمين رئيسي در ادامه خطاب به خانواده هاي شهدا افزود: ما بايد قدر خون شهداي شما، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و بچه هايي که در مقابل جريان صدام ايستادگي کردند را بدانيم.

رئیس جمهور ادامه داد: جلوه خون عزيزان شما هر روز بيشتر روشن و آشکار مي شود و هرچه تحليل مي شود معلوم مي شود که اين شهدا چه کار بزرگي انجام دادند.

وی افزود: زماني که ديگران خواب بودند اين ها رفتند و شجاعانه ايستادند و زندگي را بر خود حرام کردند.

حجت السلام والمسلمين رئيسي گفت: شهداي مدافع حرم علاوه بر شهادتشان ويژگي اي دارند و آن هم مظلوميت‌شان است و مظلوميت‌شان امري بارز است.

رئیس جمهور در ادامه افزود:شهدا کاري کردند که امروز وضعيت آمريکا در منطقه در اوج شکست است و اينها پيروزي هاي بزرگي است که امروزه در منطقه وجود دارد و امنيت منطقه و شهرها و مرزهاي ما مرهون خون مطهر همين شهدا است.

وی در ادامه اين ديدار گفت: نسخه شفابخش ملت ما بصيرت است و بايد اتحاد امت اسلامي حفظ شود.

حجت السلام والمسلمين رئيسي با اشاره به توطئه هاي دشمنان براي اختلاف افکني ميان شيعه و سني بر اتحاد و انسجام امت اسلام تاکيد کرد و گفت: بايد پرچم شهدا را در هر شغل و شرايطي برافراشته نگه داشت و ياد شهيدان همواره زنده نگه داشته شود.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه مکتب حاج قاسم يک جريان است گفت:شهيد حاج قاسم سليماني شخص نيست بلکه يک جريان است و در امتداد مکتب امام حسين(ع) و امام خميني(ره) بزرگان و مجاهدين و علما و فقهاست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ