خودسوزی درشهرداری گلپایگان درحضور خانواده

اقتصاد ایران: گلپایگان- دوشنبه ۶ دی ماه حدود ساعت ۱۱ صبح در شهرداری گلپایگان فردی با ورود به ساختمان شهرداری گلپایگان در حالی که خود را آغشته به بنزین کرده بود،در حضور همسرش با حالتی نا متعادل اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، خوشبختانه با تلاش فوری و مناسب پرسنل شهرداری گلپایگان با استفاده از کپسول اطفاء حریق،آتش خاموش شده و فرد مصدوم به خارج از ساختمان شهرداری منتقل شده و بوسیله اورژانس به بیمارستان اعزام شد.
گفتنی است که به فرد خودسوز آسیب جدی وارد نشده و دچار سوختگی سطحی می باشد.

در همین خصوص پیمان شکرزاده گفت : فردی که متاسفانه در شهرداری گلپایگان اقدام به خودسوزی کرد، مشکلاتی که از لحاظ اداری داشته است،هیچ ارتباطی با شهرداری گلپایگان نداشته و ظاهرا اختلافاتی قضایی بابت یک ملک با شخص دیگری داشته است.
شهردار گلپایگان افزود،این شخص برای بررسی مشکل خود به شهرداری مراجعه نکرده است و چنانچه در شهرداری حضور پیدا می کرد تلاش هایی که ممکن بود سبب حل چنین اختلافی باشد،به طور قطع انجام می گرفت.

در ادامه در گفتگو با شاکی دیگر زمین مورد نظر (مالک زمین) این شخص بیان داشت،شخص خودسوز در گذشته با پدرش در خصوص مالکیت زمین مورد نظر اختلاف داشته و پس از مراجعه به دادگستری که از فروردین سال جاری صورت گرفته است،در سه نوبت حکم بر علیه ایشان صادر شده است.
به گفته وی این مشکل ارتباطی به شهرداری گلپایگان نداشته است و چنین اقدامی قابل توجیه نمی باشد.

با توجه به شنیده ها ظاهرا فرد خودسوز پس از صدور راُی نهایی دادگستری گلپایگان و محکوم شدنش،به صورت غیرقانونی در زمین مورد مناقشه اقدام به احداث بنا کرده و پس از اطلاع مالک زمین،این بنا تخریب شده است که این موضوع سبب ناراحتی و در نهایت اقدام به خودسوزی این فرد در محل شهرداری گلپایگان می شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ