بهترین دستگاه جوجه کشی سال 1400 معرفی شد ؟

اقتصاد ایران: همان طور که می دانید یکی از روش های کسب درامد از میان تمامی دوره هایی که بیشتر بیزینس کاران معرفی می کنند پرورش طیور یا همان جوجه کشی از تخم پرندگان می باشد شما با خرید یک

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دستگاه جوجه کشی فوق هوشمند کاردینال  با راندمان بالا تهیه کنید  این حرف درصد بالا گفتم حتما باید دستگاه که شما خریداری می کنید بالا 90 درصد جواب دهید چون در غیر این صورت دستگاه نه چندان برای شما سود اوری ندارد بلکه ضررهایی و هدر رفتند  وقت شما را به  دنبال  دارد .چند سالی است که مردم ایران از قدیم از زمان باستان برای کسب درامد از این صنعت با جمع کردن تخم های پرندگان مختلف برای تولید جوجه در زیر مرغ های کرچ از جمله بوقلمون ، غاز ، طاووس ، مرغ شاخدار و........ 

برای خرید دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک سال 1400 می توانید به ادرس لینک قرار داده شده  WWW.SHOP-KARDINAL.IR  کلیک کنید .

برای ساخت ماشین جوجه کشی شما نیازمند یک کنترلر جوجه کشی فوق هوشمند هستید اگه در صورت خود شما قصد اقدام ساخت دستگاه را دارید و برای خرید می توانید به ادرس تک کردم مراجعه کنید .

اما این روش پرورش طیور به صورت سنتی دارای مشکلات زیادی می باشد و برای سود دهی و کسب درامد بالا از ذهن خود خارج کنید به طور مثال : شما می توانید تعداد 10یا نهایت 17 تا در زیر پرنده کرچ شده قرار دهید فرض براین که بی نطفه نداشته باشیم و100درصد هم بازکرد مگر این تعداد سود چقدر برای شما خواهد داشت از نظر من وقت تلف کردن است شما باید امر خود را صرف سود دهی بالا کنید شما با خریداری یک دستگاه جوجه کشی کاردینال  میتوانید حساب سود بالا شوید از کجا بفهمیم که این دستکاه همون دستگاهی است که درصد بالا را بهما میدهد واز کجا باید تهیه کرد که ما شما را آشنا خواهی کرد و درمورد بیماری ها شما را همراهی خواهیم نمود.

ما فرض کنیم یک دستگاه با راندمان بالا خریداری کردیم مثلا 420 تایی  تولید جوجه این دستگاه باید بالای 350عدد باشد که از 90 درصد به بالا سود خواهی کرد هرچه این تعداد بیشتر شود سود بهتری می کنید .

دستگاه جوجه کشی - کاردینال

 

دستگاه جوجه کشی 84 تایی - کاردینال

ویژگی های یک دستگاه جوجه کشی خوب با کسب درامد بالا ؟

دارای بدنه PVC چرا این دستگاه که از بدنه پی وی سی استفاده شده دارای عایق بندی خوب در برابر دما و رطوبت که عوامل اصلی جوجه در اوری می باشد و این بدنه ازرشد باکتری در سطح دستگاه جلوگیری کرده و هم اززنگ  زدگی  این محفظه از پلاستیک فشرده پلی استایرن و مقاوم در برابر اتش زدگی و ضربه یکی از بهترین بدنه که در سال 1400 برای راندمان جوجه کشی استفاده می شود و این پوشش دارای 15 سال تحمل و گارانتی در برابر عوامل محیطی از جمله فرسودگی دارد .

سنسور هایی که در این ماشین جوجه کشی استفاده شده از بهترین ها می باشد به نام SHT2X که ساخته شده در کارخانه  کشور سوئس و هیچ موقع از کالیبره خارج نمی شود منظور از این حرف این هست دما و رطوبت تعیین شده هیچ موقع تغییر نخواهد کرد و داراس سنجش بالایی در خواندن این مقادیر می باشد برای مثال شما اگر یک لحضه درب دستگاه باز کنید به صورت چشم گیری دما و رطوبت را خوانده و به شما کاربران نشان می دهد .

دستگاه جوجه کشی کاردینال طوری طراحی شده  که این دما و رطوبت در کل طبقاتی که تخم قرار داده می شود یکسان می باشد و این ماشین طوری است که یکی از عوامل جوجه در اوری  برای کنترل  هچ بالا می باشد ،  ورودی اکسیژن و خروجی دی اکسید کربن را تعیین می کند که ما با بهترین دستگاه های المانی این مقدار را به صورت صدم با سال ها تجربه بدست اوردیم چون اگه 5 درصد دی اکسید کربن در زمان جوجه کشی پایانی بیشتر شود راندمان این پروژه را به زیر 50 درصد هدایت می کند و باید فن هایی قوی داشته باشد .

موتور هایی که در این دستگاه جوجه کشی استفاده شده دارای قدرت وتوان بالایی می باشد که بتوانند تحمل بار اضافی را داشته باشندمثلایکی تخم مرغ داخل دستگاه میگذاره وزن 50گرم است ولی میاد تخم بوقلمون میگذاره وزن 75گرم ویکی هم تخم غاز استفاده می کند وزن بالای 80 گرم با این تفاوت وزن ما باید تحمل بار موتور جوجه کشی نسبت به تعداد تخم افزایش پیدا کند وتعداد دور برای چرخیدن تخم یک دور تا 3 دور نهایت کافی است بیشتر ازاین دور جنین داخل تخم صدمه وارد می شود و یک هلالی دور تخم مرغ یا هر تخم پرنده دیگری ایجاد می شود که ما به این حالت میگیم مرگ جنین وحالت چرخش تخم پرندگان باید به صورت 45 درجه باشد یک بار این سمت یک بار هم سمت دیگه، و راکی برای گذاشتن تخم ها باید درست کرد که علاوه بر تحمل دچار زنگ زدگی نشود که بهترین حالت  از جنس آلومینیوم است.

.دستگاه برای تامین رطوبت نیاز به آب دارد که ما نمی توانیم هرموقع که رطوبت دستکاه کم شد درب دستگاه را باز کرد و آب را داخل ظرفش ریخت تا رطوبت بالا رود. ما توانستیم با اجرا شناور در داخل ظرف دستگاه اب داخل ماشین جوجه کشی را تامین کنیم .

شانه هایی که در دستگاه جوجه کشی قرار دارد در ابعاد و تعداد تخم متفاوتی می باشد مثلا تخم مرغ در اندازه 30*30 تعداد 42 عدد تخم قرار می گیرد 

شانه ستر مرغ - کاردینال

و شانه های تخم بوقلمون دارای اندازه 28.5*28.5 و تعداد تخم قرار گرفته در ان 25 عدد می باشد و شانه تخم بلدرچین 96 عدد و به این محصولات شانه ستر گفته می شود و هچر ان سبد هایی زرد رنگ میباشد در موقعی دوره پایانی جوجه می خواهد از تخم بیرون بیاید این تخم در داخل سبد قرارمی گیرد که دوره سه روز اخر می باشد.

سبد هچر -کاردینالاین سبد های هچر به صورت دوبل و تک وجود دارد منظور از این 42 عدد و 84 تایی 

نتیجه گیری :

پس شما اگر یک دستگاه جوجه کشی خوب داشته باشید نیاز به ارگان های دولتی نداشته و چند نفر دیگر را به سر کار می اورید شما یک کارافرین نمونه حساب می شوید.

منبع : جوجه کشی کاردینال

https://www.shop-kardinal.ir/

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ