در هنگام خرید همزن برقی چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

اقتصاد ایران: افرادی که آشپزی کردن را دوست دارند، همواره تلاش خود را در جهت خرید بهترین ظروف آشپزخانه به کار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، توصیه ما به شما مطالعه این راهنمای خرید و بکارگیری نکات کاربردی و مهم آن در جهت خرید لوازم آشپزخانه می باشد. انتخاب صحیح این لوازم نیازمند این است که اطلاعات خودمان را به اندازه کافی بالا ببریم.
یکی از لوازم پرکاربرد در آشپزخانه های امروزی، همزن برقی می باشد. بیشتر وسایل موجود در آشپزخانه ها از قبیل باربیکیو، کتری برقی، قهوه ساز، همزن، میکسر، چای ساز و غیره از نوع برقی هستند. از مزایای مهم این لوازم می توان به آشپزی راحت اشاره نمود، همچنین ظاهر زیبا و شیک این وسایل کمک زیادی به جذابیت و لوکس بودن آشپزخانه خواهد کرد. 

چرا وجود همزن برقی در آشپزخانه ضروری است ؟

افراد علاقمند به آشپزی، در پی خرید کاربردی ترین لوازم جهت آشپزی کردن راحت و در کمترین زمان ممکن هستند. همزن برقی یکی از این لوازم برقی محسوب می گردد. همزن برقی دارای انواع مختلفی بوده و بعضی از این مدل ها بدون کاسه و به شکل دستی هستند. در حالی که بعضی دیگر، به صورت کاسه ای و عمودی می باشند. 

راهنمای خرید همزن برقی

موارد استفاده از همزن برقی

در قدیم که انجام کارها به شکل دستی صورت می گرفت، افراد زمان زیادی را به پخت و تهیه غذا اختصاص می دادند. مردم از قدیم تاکنون همواره درصدد ساده تر کردن کارها بودند. بنابراین این مسئله سبب شد که خیلی از دستگاه ها اختراع شود. 
با توجه به زیاد بودن زمان پخت و پز، ساخت لوازم برقی همچون همزن برقی جهت سهولت در تهیه غذا صورت گرفت. در قدیم نه تنها زنان به کار کردن خارج از خانه مشغول بودند، بلکه باید زمان زیادی را تهیه غذا در خانه اختصاص می دادند. از این رو، کارشان خیلی دشوار بود. ولی در حال حاضر، در صورت هوس کردن هرگونه غذایی، می توانید با آماده سازی مواد اولیه آن با کمک لوازم برقی همچون همزن، اقدام به پخت و تهیه غذای مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن کنید. 
همچنین، همزن برقی می تواند در دکوراسیون منزل شما نقش بسزایی را ایفا کند. در صورت برخورداری لوازم آشپزخانه تان از رنگ بندی و سبکی منحصر به فرد و خاص، بایستی دست به انتخاب همزنی بزنید که با دکوراسیون منزل تان هماهنگ باشد. تا هم فضای آشپزخانه شما جذاب تر به نظر برسد و هم اینکه راحت تر آشپزی کرده و از این کار لذت ببرید.  

در نظر گرفتن جنس بدنه همزن

یکی از فاکتورهای مهم که نقش اصلی در طول عمر همزن برقی دارد، جنس بدنه آن است. معمولاً ساخت تیغه های این دستگاه با کروم یا استیل انجام شده و دارای کاسه ای از جنس پلاستیک یا فلز می باشد. همزن ها از ظرفیت های مختلفی برخوردار بوده، از این رو، دارای ابعاد متفاوتی هستند. در صورت داشتن خانواده ای کم جمعیت، اقدام به خرید مدل کوچک آن کنید. در صورت استفاده زیاد از این دستگاه، بهتر است دست به خرید برندهای معتبر با کیفیت و با دوام بیشتر بزنید که البته هزینه بیشتری را نیز در پی خواهند داشت. 
 

همزن برقی کاسه دار

رعایت نکات لازم در رابطه با خرید همزن برقی مناسب

همزن برقی از جمله وسایلی است که نقش مهمی در تهیه انواع کیک دارد. همزن ها دارای مدل ایستاده و دستی هستند. مدل های ایستاده در مقایسه با مدل های ساده پیشرفته ترند. در صورت علاقمند بودن به آشپزی و خرید لوازم آشپزخانه جدید، حتماً اقدام به خرید یکی از این همزن ها کنید. 
همواره به خاطر داشته باشید که برند دستگاه، ظاهر، گارانتی، جنس و قیمت آن بایستی در خرید لوازم برقی مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر آن، با توجه به نیاز خود، دست به خرید بهترین همزن برقی بزنید. 
در صورتی که قصد صرف هزینه زیادی جهت خرید همزن ندارید، بهتر است مدل های ارزان تر را انتخاب کرده و در صورت اهمیت کار دستگاه برایتان، با خواندن مشخصات آن، مناسب ترین مدل را بر اساس نیازتان خریداری کنید. 

معرفی بهترین برندهای همزن برقی در بازار

از برندهای معتبر و با کیفیت همزن برقی می توان به برند کنوود، بوش، مولینکس، فلر، دسینی، فیلیپس، میگل، فوما، تفال، المپیا و پاناسونیک اشاره کرد که توصیه ما به شما این است که همزن مورد نظر خود را از بین این برندهای پرطرفدار و معتبر موجود در بازار انتخاب نمایید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ