شرایط اجاره خودرو در تهران

اقتصاد ایران: در برخی از مواقع شما نمی‌توانید بسیاری از کارهای خود را با حمل و نقل عمومی انجام دهید و باید از خودروی شخصی استفاده کنید. اما به‌دلایل مختلفی ممکن است برای انجام دادن کار خود، ماشین شخصی در اختیار نداشته باشید، یکی از ساده‌ترین راه‌ها اجاره خودرو است. اگر در شهر تهران ساکن هستید، یکی از مراکز معتبر برای اجاره خودرو در تهران، مؤسسه سِپریس است که می‌تواند خودروی مناسب را در اختیار شما قرار دهد.


دسترسی به خودرو در شبانه روز

ممکن است به‌طور ناگهانی خودروی شما خراب شود و شما را از برنامه‌ریزی‌های روزانه عقب بیاندازد. قصد داشته‌‌اید به یک مهمانی یا سفر بروید، اما به‌طور ناگهانی خودرو شما دچار خرابی می‌شود، برای اینکه برنامه شما طبق روال انجام شود، بهترین راه، اجاره ماشبن است.

برای اجاره خودرو تهران در تمام شبانه‌روز با تماس با مؤسسه سِپریس یا مراجعه به سایت سپریس می‌توانید، ماشین مورد نظر خود را اجاره و درب منزل یا هر نقطه از شهر تهران تحویل بگیرید. خدمات ۲۴ ساعته این مؤسسه، این امکان را برای شما فراهم می‌کند در شرایط ضروری، هرگز بدون ماشین نمانید.

تنوع در اجاره خودرو

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، نوع ماشین را انتخاب کنید. گاهی ممکن است خودروی شما به‌دلیل نقص فنی خراب و در تعمیرگاه است و برای کارهای روزانه خود به خودرو نیاز دارید، در این صورت می‌توانید خودروهای معمولی که اجاره آن‌ها زیاد بالا نیست را انتخاب کنید. اما در برخی از مواقع ممکن است شما قصد دارید به یک مهمانی خاص یا یک جلسه کاری مهم بروید و نیاز به یک خودروی لوکس دارد.

مؤسسه سِپریس با در اختیار داشتن انواع خودروهای لوکس و معمولی، خودروهای داخلی و خارجی توانسته، نیاز شما را پاسخ دهد. در میان انواع خودروهای این مؤسسه می‌توانید خودروی سفری، خودروی شاسی بلند، خودروی سواری را در مدل‌های قدیمی و به‌روز انتخاب کنید.

اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

برخی از افراد به‌دلیل ترافیک‌هایی که در شهر وجود دارد، تمایل به رانندگی در سطح شهر را ندارند و معمولاً افرادی دیگری برای آن‌ها رانندگی می‌کنند. برای اجاره ماشین در تهران مؤسسه سِپریس این توانایی را دارد که خودروها را با راننده در اختیار شما قرار دهد و دیگر نیاز نیست به‌دنبال استخدام یک راننده از جای دیگر باشید.

عدم محدودیت زمان اجاره خودرو

اگر با خودروی اجاره‌‌ای در سفر هستید و سفر شما طولانی می‌شود یا ماشین شما در تعمیرگاه به زودی آماده نمی‌شود، شما می‌توانید اجاره خودرو را روزانه، هفتگی یا ماهانه انجام دهید. هیچ محدودیتی در تعیین زمان برای اجاره خودرو در تهران وجود ندارد، از این رو می‌توانید با خیال آسوده به سفر خود ادامه دهید و به دیگر امورات خود بپردازید.

شرایط اجاره خودرو

اجاره خودرو در تهران

هیچ تفاوتی ندارد، شما در کدام منطقه از تهران ساکن هستید، برای اجاره ماشین در تهران می‌توانید به‌صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. پس از ورود به سایت مؤسسه سِپریس، ثبت نام اولیه خود را انجام دهید و اطلاعات خود را به‌طور دقیق وارد کنید. سپس با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، خودروی مورد نظر و تاریخ رزرو خودرو را تعیین کنید. عده‌ای از افراد برای اطمینان خاطر بیشتر در هنگام اجاره خودرو، بیمه را نیز خریداری می‌کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود و در نهایت با پرداخت مبلغ رزرو، ماشین را در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل خواهید گرفت. بعد از پایان رزرو خودرو نیز آن را تحویل داده و مدارک خود را دریافت خواهید کرد.

هزینه اجاره خودرو

هزینه اجاره ماشین در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. در اولین مرحله انتخاب خودرو است، قطعاً خودروهای خارجی و لاکچری به‌دلیل گران بودن، هزینه اجاره آن‌ها نیز بسیار بالا است. دومین نکته‌ای که باید در نظر گرفت مدت زمان اجاره است. اگر شما روزهای بیشتری را برای اجاره خودرو در تهران در نظر بگیرید، قطعاً باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید، اما مؤسسه سِپریس برای افرادی که به‌طور ماهانه خودرو را رنت می‌کنند، تخفیف‌های خوبی را در نظر گرفته است.

برخی از افراد تمایلی به رانندگی در سطح شهر ندارند یا به‌دلیل محدودیت‌هایی که برای آن‌ها وجود دارد توانایی رانندگی ندارند، اگر خودرو را با راننده اجاره کنید، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. توصیه می‌شود چه برای یک روز، چه برای یک ماه، اگر خودرویی را اجاره می‌کنید، بیمه را نیز در نظر بگیرید. با توجه به حوادث ناگهانی برای جلوگیری از هرگونه خسارت، بیمه می‌تواند همراه شما باشد و خسارت‌های به وجود آمده را جبران کند. مؤسسه سِپریس برای رفاه حال شما بیمه‌های متفاوتی را در نظر گرفته است.

نکته‌‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که هیچ واسطه‌ای برای اجاره ماشین تهران وجود ندارد و شما می‌توانید مستقیماً با خود مؤسسه ارتباط برقرار کرده و از مشاوره کارشناسان بهره برده و خودروی خود را با هزینه کمتری اجاره کنید.

خدمات پس از اجاره خودرو

از جمله خدمات پس از اجاره خودرو تهران می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد که در صورت بروز نقص فنی، امدادرسانی از سوی مؤسسه سِپریس در زمان کوتاهی انجام می‌شود. در این مؤسسه کارشناسان به‌طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند تا در صورت نیاز، به محل مورد نظر مراجعه و بعد از بررسی خودرو در صورت عدم رفع مشکل، خودروی شما را با خودروی دیگر تعویض ‌کنند.

کسب درآمد از مؤسسه سِپریس

اجاره خودرو تهران

شما می‌توانید به‌راحتی در مؤسسه سِپریس کسب درآمد داشته باشید. این مؤسسه برای افرادی که خودروی سالم و مناسبی دارند، شرایطی در نظر گرفته است که بتوانند خودروی خود را جهت اجاره در اختیار مؤسسه قرار دهید. از این طریق می‌توانید با اجاره خودروی خود به‌طور روزانه درآمد خوبی را کسب کنید. برای تضمین، این مؤسسه با در نظر گرفتن بیمه خیال شما را از هر حیث آسوده خواهد کرد.

سخن پایانی

مؤسسه سِپریس، یکی از مؤسسه‌های معتبر برای اجاره خودرو در تهران است که انواع خودروهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب برای اجاره در اختیار همشهریان تهرانی قرار می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و مدت زمان نیاز به خودرو، انواع خودروهای معمولی تا لاکچری را انتخاب و بعد از ثبت نام در سامانه، خودرو را تحویل بگیرید. توصیه می‌شود قبل از دریافت خودرو از مشاورین این مجموعه اطلاعات لازم را را دریافت کرده و با آگاهی کامل اقدام به اجاره ماشین کنید.

یکی از اقدامات مفیدی که این مؤسسه برای میزبان یا اجاره‌دهنده، در نظر گرفته است، بیمه است. گرچه شما تلاش می‌کنید تا صدمه و آسیب به خودرو وارد نشود، اما در موارد احتمالی، در صورت بروز تصادف و یا مشکلات دیگر، بیمه خسارات را جبران خواهد کرد. همچنین این مجموعه سعی کرده است با در نظر گرفتن شرایط مناسب نیاز همه افراد را پاسخ دهد.

واژه سپریس لغتی ایرانی مخفف واژه اسپریس به معنی میدان اسب دوانی است

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ